ja tyhjäämään kaiken roskan talostamme ja viemään pois, no kyllä, sen he tekivät, mutta on vaan.ainoastaan siivosivat ja tyhjäsivät jääkaapin. No niin, mitä tästä opimme, älä koskaan jätä heitä valvomatta, ainakaan meillä. Äitipuolena harmittaa ettei ymmärretä mitä sanon, tiedän että olen heille tärkeä ja ihana äitipuoli, toisin kuin he minulle, mutta silti pitää kunnioittaa minua ja kysyä jos ei osata. He eivät tulisi toimeen ilman minua eikä osaisi mitään, mutta että tahalteen tekevät kepposia, ei kuulu minun kuvaani olla äitipuoli. Mies ei tue minua vaan Ei auta kun vähentää heidän oloa meillä se on ainoa mihin minun auktoriteetillani voi puuttua, koti on mun.
On ihana olla äitipuoli, kun näkee että muita harmittaa, ja tietää että mulle ollaan kateellisia, mutta lasten pitäisi toimia oikein eikä häiritä minua kun kasvatan heitä. Siitä on kyse. Mua ei voi verrata heidän äitiinsä, joka ei kykene edes lapisa kasvattamaan vaan jätti ne minun kontolle, niin on vaikeita ja kieroon kasvaneita että hyvä kun jätti, olen paras ihminen siihen.
Laitoin miehen lapset siivoomaan
13
685
Vastaukset
- Oikomahoito
Juuri niin! Tämä on loistava kiteytys: "On ihana olla äitipuoli, kun näkee että muita harmittaa, ja tietää että mulle ollaan kateellisia, mutta lasten pitäisi toimia oikein eikä häiritä minua kun kasvatan heitä. Siitä on kyse. Mua ei voi verrata heidän äitiinsä, joka ei kykene edes lapisa kasvattamaan vaan jätti ne minun kontolle, niin on vaikeita ja kieroon kasvaneita että hyvä kun jätti, olen paras ihminen siihen."
Äitipuolena olemisella on juuri mainitsemasi januskasvot: yhtäältä on upeaa nähdä kun muita harmittaa, toisaalta taas vaatii hirveästi työtä ja voimia uudelleenkouluttaa kieroonkasvameet lapset.
Äitipuolen roolia voisi verrata hampaiden oikomahoitoon. Äitipuolen on oltava teräksenluja ja sitkeä saadakseen pakotettua luupäälapset järjestykseen.- äitipuoliosaa
Monesti ne miehet just siksi vaihtaa lapsille äidin, kun entinen on laiska ja ruma. Monesti niin, mutta yleensä tunkeutuvat väkisin miehen elämään, vaikka vaihto on jo tehty- Onneksi mies ei ota eukkoa takasin, vaan äitipuoli on lapsille parempi äiti. Ei muuten mies eukkoa vaihda jos ei olisi tarvis. Entinen on mennyt ja uusi tullut. Uudella on paljon tehtävää kun pärjäävät, kun heille antaa aikaa ja rajoja.exän virheitä. Monesti juuri äitipuolen kasvattamat lapset ovat fiisaita ja
- Tutkittua.tietoa
Uusperheiden lapset ovat tutkitusti menestyneempiä, älykkäämpiä ja paremmin käyttäytyviä, kuin muut. Muut ovat rumempia.
- hhheeesunjutttus
Heh, jopas vitsin murjasit! Pahimpia koulukiusaajia ja taattua eromista ja hylkäämistä aikanaan kun avioituvat ja perustavat perheitä. Mallin ottavat vanhemmistaan. Hylkäävät ja jättävät omat lapset ja kiusaavat koulussa ja ties mitä. Onnettomia ovat mutta minkäs tekee kun on ihmisiä jotka heidän perheensä on aikanaan rikkonut ja vienyt heiltä isän.
- gfdhdfjd
hhheeesunjutttus kirjoitti:
Heh, jopas vitsin murjasit! Pahimpia koulukiusaajia ja taattua eromista ja hylkäämistä aikanaan kun avioituvat ja perustavat perheitä. Mallin ottavat vanhemmistaan. Hylkäävät ja jättävät omat lapset ja kiusaavat koulussa ja ties mitä. Onnettomia ovat mutta minkäs tekee kun on ihmisiä jotka heidän perheensä on aikanaan rikkonut ja vienyt heiltä isän.
He eivät kiusaa muita, vaan muut kiusaavat heitä. Heitä kiusataan, koska he ovat kauniimpia ja älykkäämpiä. Kiitos äitipuolen tekemän raskaan työn.
- äitipuolestaäidiksi
gfdhdfjd kirjoitti:
He eivät kiusaa muita, vaan muut kiusaavat heitä. Heitä kiusataan, koska he ovat kauniimpia ja älykkäämpiä. Kiitos äitipuolen tekemän raskaan työn.
Totta, miehen lapset ova täysin ääliöitä, ei osaa yhtään mitään jos ei äitipuoli olisi vahtimassa. Minäkin olen heidän mielestään maailman paras äiti, ja inhoovat omaa äitiään eikä haluu nähdä. Olen niin onnellinen, onneksi rikoin heidän perheensä, tein sen hyvällä sydämellä, koska halusin kasvattaa miehen lapset, jotta heistä tulisi mun lapset ja ja sanoisivat mua äidiksi. Kyllä sanookin. Kun teroitimme että muulla nimellä en kuule enkä auta ja kasvata. On hienoa kun näkee äidin olevan pahoillaan, mutta kyllä tulee tajuu joskus miten olen opettanut hänen lapsensa elämään kun ovat aikuisia. Olen vaan paras ja kaunein.
- urtrtii
äitipuolestaäidiksi kirjoitti:
Totta, miehen lapset ova täysin ääliöitä, ei osaa yhtään mitään jos ei äitipuoli olisi vahtimassa. Minäkin olen heidän mielestään maailman paras äiti, ja inhoovat omaa äitiään eikä haluu nähdä. Olen niin onnellinen, onneksi rikoin heidän perheensä, tein sen hyvällä sydämellä, koska halusin kasvattaa miehen lapset, jotta heistä tulisi mun lapset ja ja sanoisivat mua äidiksi. Kyllä sanookin. Kun teroitimme että muulla nimellä en kuule enkä auta ja kasvata. On hienoa kun näkee äidin olevan pahoillaan, mutta kyllä tulee tajuu joskus miten olen opettanut hänen lapsensa elämään kun ovat aikuisia. Olen vaan paras ja kaunein.
Oikein! Hyvä!
- Miemie
Jos miehes lapset siivoais roskat pois niin sinä olist 1.
- gfdhdfjd
Olisin, mutta se on tässä sivuseikka. Kyse on siitä, että niiden on toteltava minua, jotta järjestys säilyy perheessä. Perhe on tavallaan kilpailuyksikkö muita perheitä vastaan, sellaisista resursseista kuin työ, raha ja hyvä maine.
- Miemie
gfdhdfjd kirjoitti:
Olisin, mutta se on tässä sivuseikka. Kyse on siitä, että niiden on toteltava minua, jotta järjestys säilyy perheessä. Perhe on tavallaan kilpailuyksikkö muita perheitä vastaan, sellaisista resursseista kuin työ, raha ja hyvä maine.
Ei sairasta narsisti psykopaattia tarvii totella joka rakastaa vain käskyttämistä ... ...ja mitä rahaan tulee sulla ei ole sitä vaan hamuat miehen lasten rahoja
- äitipuoliosaavaan
Miemie kirjoitti:
Ei sairasta narsisti psykopaattia tarvii totella joka rakastaa vain käskyttämistä ... ...ja mitä rahaan tulee sulla ei ole sitä vaan hamuat miehen lasten rahoja
Tottakai tarvii, uusi nainen on miehen lapsille äidin korvike joka kasvattaa ja komentaa silloin kun se entinen äiti ei ole paikalla, Jonkun on otettava vastuu villeistä kersoista, ettei ihan hypi äititpuolen silmille. Äitipuoli tekee pyyteetöntä työtä, ja siitä pitää olla kiitollinen. Ei tarvi olla ilkeä, mutta luja ja tiukka, jotta asiat menee perille.
Käskytys on yksi äitipuolen uusista rooleista. No rahaa miehellä toki on, ja kyllä hän suuremman osan maksustamme maksaia kun min olen työtön, mutta töitä riittää täällä kotona kun vahdin ja opetan hänen lapsiaan.
Mitä pahaa siinä on jos on useampi kasvattaja ja yksi sellainen joka osaa ja on valmis uhraamaan oman aikansa toistenlasten koulutukseen ja kasvatukseen? - avioehto
äitipuoliosaavaan kirjoitti:
Tottakai tarvii, uusi nainen on miehen lapsille äidin korvike joka kasvattaa ja komentaa silloin kun se entinen äiti ei ole paikalla, Jonkun on otettava vastuu villeistä kersoista, ettei ihan hypi äititpuolen silmille. Äitipuoli tekee pyyteetöntä työtä, ja siitä pitää olla kiitollinen. Ei tarvi olla ilkeä, mutta luja ja tiukka, jotta asiat menee perille.
Käskytys on yksi äitipuolen uusista rooleista. No rahaa miehellä toki on, ja kyllä hän suuremman osan maksustamme maksaia kun min olen työtön, mutta töitä riittää täällä kotona kun vahdin ja opetan hänen lapsiaan.
Mitä pahaa siinä on jos on useampi kasvattaja ja yksi sellainen joka osaa ja on valmis uhraamaan oman aikansa toistenlasten koulutukseen ja kasvatukseen?Aivan, tottakai uudella miehellä on rahaa, eihän muuten kannattaisi vaihtaa aina välillä. Minulla on uuden mieheni kanssa avioehto, jonka mukaan hän maksaa kaikki lasten menot ja minun menoni. Kun sitten erotaan, saan tietysti puolet hänen omaisuudestaan ja lisäksi saan hänen talonsa.
- kunnioittakaaheitä
Turhaan niitä äitipuolia syytellään, vika ei ole heissä vaan lasten äidissä. Äititpuolet ovat syyttömiä lasten huonoon ulkonäköön, käyttäytymiseen, älykkyyteen ja he ovat tulleet niitä kohentamaan ja opettamaan. Miksi heille ei saisi maksaa siitä vaikka asumalla miehen talossa ja saamaan ilmaiseksi olla ja syödä. Se on vähintä mitä he voivat vaatia, niin on suuri töistä kasvattaa toisten lapsia. Omat äidit ovat ne jotka ovat huonosti tehneet lastensa eteen asioita, ja siitä saavat äitipuolet kärsiä. Kannattaa suvaita, arvosta ja kunnioittaa heitä, sillä mitä lapista tulee tulevaisuudessa siihen on äitipuolet antaneet loistavat eväät ja osaamisen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874