Heh heh.....kylläpä uljaat sudet saivat taas mässäillä namiherkulla. Nälkähän tässä tulee itselläkin näitä juttuja lukiessa. Pitääpä juhlistaa tapahtunutta jälleen kerran. Puoliraakaa lammasta punaviinin ja snapsin kera.
https://yle.fi/uutiset/3-10217689
Hakaripeherkkua
7
481
Vastaukset
- JahtiHessut
Pelle päästää koiran mellastamaan metsään ahdistelemaan eläimiä. Tukiaispelle vaatii veronmaksajien rahoja, kun sudet puhdistavat metsän sinne kuulumattomista haittaeläimistä.
Metsästäjät kuvittelevat, että luonto on Disneyland, jonne Hessut päästävät Plutonsa nuuskimaan kukkia.- Menkää_sinne
metsään susia paijaamaan, ituhipit.
- PaijaaRaiskiosi
Menkää_sinne kirjoitti:
metsään susia paijaamaan, ituhipit.
Metsää ei enää ole. Tukiaispellet ovat muuttaneet maan hakkuuraiskioiksi ja puupelloiksi.
- Menkää_sinne
hakkuuraiskiolle susia paijaamaan, ituhipit!
Menkää_sinne kirjoitti:
hakkuuraiskiolle susia paijaamaan, ituhipit!
Mutta sinäpä et uskalla mennä kun niin pelkäät, pallinaama heh heh......
- Menkääpä_sinne
susilyytikon kotiin susia paijaamaan, ituhipit!
- palkintoraati
Menkääpä_sinne kirjoitti:
susilyytikon kotiin susia paijaamaan, ituhipit!
Siel on susipareja, eihän sitä muuten huvimetsästysneuvokseksi pääsisikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929