Iltalehti selsuroi taas kommenttini

f123g131g23f123f

Hirveän ärsyttävää kun iltalehden moderaattorit pyrkii antamaan minusta tietynlaista, julman ja uhkaavan ihmisen kuvaa.

Esim tänään kirjoitin yhden kiusaamiseen liittyvän uutisen kommentteihin että kiusaaminen on evoluutioteorian mukaan normaalia, mutta itse uskon raamattuun.

joku oli ymmärtänyt kuitenkin että olisin kiusaamisen puolella.

sitten kirjoitin uuden kommentin jossa selitin että en ole kiusaamisen puolella, vaan tarkoitukseni oli osoittaa miten tuhoisa ajattelutapa evoluutio teoria ylipäätänsä on yhteiskunnalle. ja syyllistin kaikkia niitä tahoja jotka ovat vuosikymmenien aikana opettaneet evoluutioteoriaa meille totuutena.

tämä kommentti kuitenkin sensuroitiin ja vain alkuperäinen jätettiin jotta minusta luotiin julkisuus kuva että olisin julma ja tunteeton kiusaaja, vaikka olin koulussa kiusattu. jäi hirveän vihainen olo.

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teorellisuusteoria

Itse käytin sanaa "kulttuurimarxisti" ja kommenttia ei edes julkaistu. Onhan tuo iltalehden toiminta välillä puolueellista, ja erään iltalehden kolumnistin mukaan kyseistä sanaa käyttävä ei tiedä ikinä mistä puhuu, se on siis kuulemma automaattisesti ihminen joka ei tiedä mistään mitään 😝😝🤣 noh, onneksi on vaihtoehtoja

Onhan se kulttuurimarxismi jo itsessään äärivalikoivaa

• aattelepaoikeesti-ite

Eipä tunnu tuo lehti arvostavan absoluuttista tasa-arvoa. Kirjoitin ilman kirosanoja, ketään haukkumatta, ketään loukkaamatta kommentin erääseen artikkeliin. Ihan asiallisesti siis.

Kirjoitin että tasa-arvo toteutuisi ainoastaan, jos ihmisiä käsiteltäisiin ihmisinä. Ei sukupuolina tai rotuina/väreinä. Miettikääpä jos firma hakee kahta työntekijää, ja hakuilmoituksessa sanotaan vaikka "tasa-arvon nimissä, toisen työntekijän on oltava nainen ja toisen mies" - ja hakijoita olisi kolme, joista kaksi on miehiä ja yksi nainen. Tälläisessä tapauksessa nainen pääsee varmasti töihin, kun taas miehillä on 50% mahdollisuus päästä. Miten tasa-arvo muka toteutuu tässä?

Tämä kommentti sensuroitiin iltalehdessä. Outoa!

Tasa-arvo toteutuu näennäisesti tuossa tapauksessa työnantajan näkökulmasta katsottuna. Mutta jos kaikki ihmiset ja elämät ovat yhtä arvokkaita, niin tuossa tapauksessa tasa-arvo ei todellakaan toteudu. Sitä kai voidaan sanoa maailman näkökulmaksi, ei firman.

Kulttuurimarxismi aivopesee ihmisiä, jotka eivät osaa ajatella itse. Ajatelkaa mielummin itse, ja kyseenalaistakaa kaikki.

• väärinajattelu

NL:ssa jokainen itse ajatteleva oli "toisinajattelia":

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe