Maailman tämänhetkinen suurin fraasi on itänaapurimme vallanhimoinen ja omahyväinepaskajohtaja, joka luulee olevansa entisen Venäjän nykyinen fraasi. Tämän asemansa se sika on tehnyt entisten KGB:n tietojensa avulla ja on nitistänyt kaikki Demokraattista ja Kansanvaltaista Yhteiskuntaa kannattavat Ihmiset. Ei siellä venäjällä mikään demokratia pelaa, siellä on vain yhden diktaattorin johtama koaliitio, joka laittaa kaikki rahat omiin taskuihinsa ja tavallinen kansa kärsii ja syö hapankaalia ja tuskailee toimimattoman infrakstuurin puuteiden kanssa. Tiet ovat kurjia palkat ovat kehnot versus tehty työ. Vodka on halpaa, niin saa oman kurjuutensa entinen niin arvostettu työmies unohdettua kaiken,,,,,
Oikeastaan huonommin ovat Ihmisten asiat vain pohjoiskoreassa !!!!!!!!!!
Venäjä on koko Euroopan häpeäPilkku, koska kyllähän ,,, tai ei sitten ehkä koskaan ja parempi varmaan niin !!!!!!!!!!
&
Maailman tämänhetkinen suurin Fraasi
EUsin
1
106
Vastaukset
Tämä on vain sitä ryssän rakkien ulvomista. Koska eihän tällä palstalla muuta olekkaan. Kuulemma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897355
- 403562
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241030
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32883Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652