Etsin siivoustöitä

Viivuska

Teen entisöinti töiden ohella lisätienestiksi siivoustöitä. Perus siivouksia, urakkasiivouksia, myös kellarit ja varastot mukaan lukien. Ikkunoiden pesua ja myös pihatöitä haravoinnista istutuksiin. Otan myös maalausprojekteja vastaan. Olen työssäni tarkkasilmäinen ja huolellinen. Jotkut jopa "haukkuneet turhan huolelliseksi :)". Pistä meiliä [email protected] ja kerro minkälaista työtä sinulla olisi tarjottavana, niin keskustellaan ja sovitaan tarkemmin yksityiskohdista. Sovittavissa tehdäänkö työ tunti palkalla vai urakka hinnalla. Pk-seudulla työskentelen, toki onnistuu kauempaakin kannattavalla tarjouksella matkan huomioon otettaessa.

4

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselentässä

Onko sinulla siivousalan ammatti-tutkinto?

• oltmi

Kyseisiä töitä olisi rehdille ja luotettavalle henkilölle.Rakennustyömaa kohteissa.
      Tuntipalkoilla ei urakka.

Voit laittaa sähköpostia minulle :)

• oltmi

Hei.Erilaisia siivous keikkoja pääkaupunkiseudulla olisi.
      Laittele sähköpostia.
      [email protected]

• työtä

Alman siivouspalvelu , toimisto Pohjois-Haaga hakee kokopäivästä työntekijää, siivoustyö kotitaloudet ja yritykset, henkilö jolla hyvä kokemus, ja kotipalvelutyö tutkinto/ tai laitoshuoltaja tutkinto. Maksamme kokemuksen ja koulutuksen mukaisen palkan, palkka on hyvä
      Talossa auto käytössä joten ajokortti vaaditaan. Ota rohkeasti yhteyttä! www.almansiivouspalvelu.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe