Vaan aikas lihava ja keskivartalopaksu. Mutta muuten ei ole mikään hirveä rumilus ja on suurehkot rinnat. Eikö kelpaa kenellekään?
Entä jos ei ole leveälanteinen nainen
9
511
Vastaukset
Hei,
Kaikille on omat ihailijansa. Ja esimerkiksi minulle kuvailemasi vartalo on aivan ihana.Kuumieli on aivan oikeassa, kaikki vartalotyypit kelpaavat. Eikä se vartalon muotokaan ole kaikki kaikessa - vaikka isot rinnat ovatkin aina ihan kivat ;)
- Nam
Itse innostun isommista naisista ja voisin todellakinpitää hauskaa sellaisen kanssa :)
- Raksamies43
Minulle kelpaisit. Olisi ihana rakastella kanssasi pitkään monissa eri asennoissa
Rinnakas pullukka olisi😋ota yhteyttä nimmariatsuomi24.fi
- ukm44
Kyllä kelpaa, kokonaisuus ja kemiat on tärkeintä.
- Aisuriukko
Kyllä varmasti kelpaat minusta isomahakin on kiihoittavan seksikäs.
- Penssseli-setä
No sinullahan on suu, pillu ja peräaukko. Niillä pärjää kyllä miesten maailmassa.
- Needs
Keskivartalopaksu on ihan yhtä hyvä kuin muutkin, jopa parempi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405