Puhutaan ihastuksista

IhastunutN

Jos tällainen ketju vaihteeksi. Ehkä saataisiin mielenkiintoista keskustelua aikaiseksi.. kerro jotain hänestä, miksi juuri hän? Millainen hän on, mikä hänessä on parasta?

26

2713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhastunutNainen

      Ap aloittaa.. Jos elämä olisi helppoa ja ihmisen ajatukset tai tunteet järkiperäisiä, en koskaan olisi ihastunut häneen. Ajan kuluessa jokainen pieni asia ja luonteenoikkunsa ovat saaneet minut pitämään hänestä enemmän. Sydän on heltynyt hänelle.. viihdymme toistemme seurassa ja hyvä seura ja helppo olo toisen seurassa ovat olleet tie ystävyyteen. Tuskin olisin ihastunut häneen muutakuin ystävänä mikäli en itse häneltä myös olisi saanut positiivista huomiota ja signaaleja, no, niitä perinteisiä, välillä hm niin selviä ja välillä täysin ristiriitaisia. Hän on ihana, tarkka, jämpti, omat mielipiteet omaava, lahjakas, kaunis, salaperäinen nainen.Pidän hänestä juuri siksi, että hän saa minut tuntemaan oloni erityiseksi.

      • Uteliaana

        Millä kirjaimella hänen etunimensä alkaa? :)


      • Utelias2
        Uteliaana kirjoitti:

        Millä kirjaimella hänen etunimensä alkaa? :)

        Utelias olisi kiva jos kirjoittaisit omasta ihastuksestasi. Joku tais sulla tulla tästä mieleen... ;)


    • haluansut

      Ihastus häneen iski aivan yllättäen. Hän on kaikkea, jota mielenkiintoni kohteen ei pitänyt olla. Nuorempi kuin minä, työpaikalta ja nainen. Hänellä on ihana hymy, hän näyttää seksikkäältä, Hänen silmät on hurmaavat. No, hän on reilu, mukava ja meillä on samoja kiinnostuksen kohteita työn ulkopuolella. Hän on myös älykäs ja keskustelutaitoinen.
      Joskus olen varma, että hänkin kokee vetovoimaa ja välillä pidän itseäni hulluna, että kuvittelen sellaista. Ja juuri kun saan vakuutettua itselleni, että vaan kuvittelen, hänen katseensa tai läheisyytensä tai kosketukseksensa ohimennen työn lomassa saa ajatukseni sekaisin, Voi kun tietäisin.

      • IhastunutNainen

        Et ole hullu. Tuon tekstin luettuani se tuntuu niin selvältä sanoa näin toiselle, vaikka itse pyörittelee ajatuksia lähestulkoon samassa tilanteessa ja epäilen jatkuvasti omia tuntojani siitä, että toinen muka olisi kiinnostunut minusta.
        Miten paljon mä haluaisin hänet.. ja häntä... Mietin tätä naista joka päivä.


      • haluansut

        Joo, sama fiilis. Hän on päivittäin mielessäni. Välillä saan itseni vakuutettua, että hän on vaan ystävällinen töissä. Sitten hän hymyilee niin ihanasti tai tulee puhumaan niin lähelle, että tunnen hänen lantion omaani vasten. Järjellä en keksi yhtään syytä, miksi hän minusta olisi kiinnostunut, mutta sitten taas keksin vaikka miten monta.
        Mutta eipä sitä niin vaan mennä toiselle sanomaan, että haluan tutustua sinuun paremmin, lähdetkö ulos. Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta kun on, ihan mahdotonta,


      • Uteliaana

        Ja täällä sama fiilis myös.
        Ap, tässä kerron nyt ihastuksestani :) Jotain on ilmassa, sen voin vannoa.. Myönnän että olen itse antanut hyvin selkeitä merkkejä mutta samalla myös jarrutellut ja antanut ristiriitaisiakin signaaleja koska en halua pudota korkealta ja kovaa pilvilinnoista.
        Hän on vaikuttanut käyttäytyvän hieman samalla lailla.
        Hän on mielettömän ihana, kaunis, älykäs, yksinkertaisesti UPEA niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja hänen kanssaan kemiat kohtaa aivan uskomattomalla, lähes yliluonnollisella tavalla.
        Hän on kyllä todella tarkkaavainen (olen useamman kerran huomannut hänen seuraavan minua ja kehonkieltäni hyvin tutkivan oloisesti) mutta välillä tuntuu että hän jopa suorastaan lukee ajatukseni.
        Enkä saa häntä mielestäni..tuntuu kuin olisin löytänyt sielunkumppanini ja nyt en enää edes kykene olemaan erossa hänestä henkisesti enkä fyysisesti vaan tunnen palavaa kaipuuta hänen luokseen..


      • IhastunutN
        Uteliaana kirjoitti:

        Ja täällä sama fiilis myös.
        Ap, tässä kerron nyt ihastuksestani :) Jotain on ilmassa, sen voin vannoa.. Myönnän että olen itse antanut hyvin selkeitä merkkejä mutta samalla myös jarrutellut ja antanut ristiriitaisiakin signaaleja koska en halua pudota korkealta ja kovaa pilvilinnoista.
        Hän on vaikuttanut käyttäytyvän hieman samalla lailla.
        Hän on mielettömän ihana, kaunis, älykäs, yksinkertaisesti UPEA niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja hänen kanssaan kemiat kohtaa aivan uskomattomalla, lähes yliluonnollisella tavalla.
        Hän on kyllä todella tarkkaavainen (olen useamman kerran huomannut hänen seuraavan minua ja kehonkieltäni hyvin tutkivan oloisesti) mutta välillä tuntuu että hän jopa suorastaan lukee ajatukseni.
        Enkä saa häntä mielestäni..tuntuu kuin olisin löytänyt sielunkumppanini ja nyt en enää edes kykene olemaan erossa hänestä henkisesti enkä fyysisesti vaan tunnen palavaa kaipuuta hänen luokseen..

        Hei mukavaa että kommentoit. Millaisia merkkejä olet hänelle antanut? Niin ristiriitaisia kuin selviäkin? Tuntuu että monella sama ongelma. Itse tiedostan ne omatkin ristiriitaiset signaalit hyvin ja jälkeenpäin sitä aina miettii että miksi piti sanoa joku tietty asia tai jättää sanomatta tai miksi välillä jätän toisen huomiotta vaikka tekisi mieli näyttää kuinka asiat oikeasti ovat. Ja kaikki tämä tosiaan vaan koska yritän pitää yllä ns. Suojamuuria, että ei tippuisi. Kuinka usein, missä merkeissä tapaatte?


      • haluansut

        Tänään näin hänet pitkästä aikaa ja voitiin jopa jutella muutamaan kertaan. Edelleen hän on ihana. Ja haluan hänet, tai ainakin haluan tutustua häneen paremmin. Voi kun tietäisin mitä hän ajattelee...


      • IhastunutNainen
        haluansut kirjoitti:

        Tänään näin hänet pitkästä aikaa ja voitiin jopa jutella muutamaan kertaan. Edelleen hän on ihana. Ja haluan hänet, tai ainakin haluan tutustua häneen paremmin. Voi kun tietäisin mitä hän ajattelee...

        Minäkin näin hänet eilen.. ei niin ”pitkästä” aikaa mutta pitkiltä nämä välit silti tuntuu... joskus vaan toivon että hän ottaisi kiiinni ja suutelisi. Ei aina tarvitse olla niin korrekti :)


      • haluansut

        Minulla oli oikeasti ehkä pari viikkoa väliä ja nytkin taitaa suunnilleen se kulua, ennen kuin nähdään. Ja syksyyn, jolloin näemme taas useammin (luultavasti) on ikuisuus. Meidän työssä ei kyllä yllätyssuudelmat olisi sopivia, ei naisten välisenä eikä miehen kanssa. Mutta voi jos hän vaikka pyytäisi kahville, sitten saisi kyllä suudella, eikä haittaisi yhtään... Olen ollut koko päivän levoton, joten parasta mennä juoksemaan.


    • Uteliaana

      Sanopa muuta, itseänsähän siinä yrittää säästellä ja järkeistää asioita jotka aistii selkeästi mutta pelkää että ihastuneen päässä kaikki näyttäytyy ns. omaksi eduksi.
      Hän on työkaverini joten hyvin tiiviissä merkeissä olemme olleet tekemisissä, toki kesä aiheuttaa taukoa siihen.
      Olen nimenomaan huomioinut häntä kaikin tavoin positiivisesti, "huolehtinut" hänestä ja yrittänyt varmistaa että hänen olisi mahdollisimman mukava olla.
      Hän on vastavuoroisesti tehnyt myös samaa, mutta olen ajatellut sen kuuluvan hänen huomaavaiseen luonteeseensa mutta hän tuntuu vastaavan kaikkeen mitä teen. Jonkinlainen jännä symbioosi meidän välillä on, niin sanoissa kuin teoissa.
      Ristiriitaisina signaaleina olen välillä jättänyt häntä huomiotta jotta ihastumiseni ei nyt aivan paistaisi läpi ja yrittänyt huomioida muita välillä jotta harrastamani ns. erityiskohtelu hälvenisi hänen ympäriltään.
      Tiedän hänen olevan sinkku ja olen kehottanut häntä toimimaan muiden suhteen vaikka olisin halunnut karjaista samaan hengen vetoon että olet mun, tiedä se :D

    • Yksiihastunutmyös

      Täällä myös yksi ihastunut, mutta en tiedä, näenkö ihastustani enää koskaan. Näimme toisiamme työpaikalla, mutta minulla loppuu työt siellä. Olin aivan varma, että hän olisi töissä tällä viikolla, mutta hän ei olekaan. Syksyllä en enää mene sinne. Ihastuin häneen ensi silmäyksellä viime syksynä. En edes muista, milloin viimeksi olen ollut näin ihastunut. Tässä ihastumistapauksessa on ollut jotain niin erilaista kuin koskaan ennen.

      Olemme eri työtehtävissä ja en ole sillä tavalla ollut tiiviisti tekemisissä hänen kanssaan. Näimme aina työn merkeissä ja ne tilanteet olivat yhtä hälinää ja emme koskaan olleet kahden kesken. Olen muutenkin epätavallisen ujo ihminen. Olin huomaavinani hänenkin suunnaltaan kiinnostusta, mutta ihastuksenikin on ujon oloinen. En voi uskoa, että olisin kuvitellut kaikki katseet ja sellaisen kemian välillämme. Jotain erityistä välillämme oli. Tässä ehkä kävi niin, että kumpikin oli liian ujo tehdäkseen aloitetta. Aloin myös liikaa miettiä, että jos hän onkin hetero ja kokisi liiallisen kiinnostuksen osoittamisen kiusallisena ja kamalana ja pitäisi minua ällöttävänä.

      Harmittaa hirveästi, että tässä kävi näin. Töissä on ollut kamala viikko, kun hän ei ole siellä. On kauheat sydänsurutkin ja tuntuu vaikealta iloita mistään. Ihastustani on ihan kamala ikävä. En tiedä, miten tästä voi koskaan selvitä.

      • Selviät toki, ärsyttävää kyllä. ;) Kai tiedät hänestä jotain, jonka perusteella ottaa yhteyttä? Nykyään se tuntuu olevan aika helppoa - siis jäljittäminen - kunhan ei mene stalkkauksen puolelle. Minut tuolleen kerran jäljitettiin ja menimme kahville, ja olimme lopulta pitkään yhdessä. En pahastunut, vaikken ensi alkuun ollut edes kiinnostustunut koko ihmisestä. Kyllä se sitten muuttui kun toinen oli kovin herttainen.


    • Sussavaanonjotain

      Moi K, joku päivä oot vielä mun ikioma 😘
      Oot varhaisessa vaiheessa tunkeutunut jo mun ajatuksiin.. ;)

      • Sussakinjotain

        Sussavaanonjotain, hmhh... heitä yksi minua tai meitä kuvaava adjektiivi...


      • Sussavaanonjotain
        Sussakinjotain kirjoitti:

        Sussavaanonjotain, hmhh... heitä yksi minua tai meitä kuvaava adjektiivi...

        Tällä hetkellä ”ristiriitaisuus”..


      • spc

        Jos K on varattu, näpit irti.


      • Sussavaanonjotain
        spc kirjoitti:

        Jos K on varattu, näpit irti.

        Ei suinkaan ole.


    • Uteliaana

      IhastunutNainen, mitä merkkejä tai ristiriitaisia signaaleja olet antanut ja missä merkeissä te tapaatte? :)

      • IhastunutNainen

        Mitään ystävyyden tai ystävällisyyden rajoja rikkovia ”merkkejä” en pysty tai ole uskaltanut antaa. Kun olemme yhdessä, tuntuu että katse lukkiutuu hänen silmiinsä, eikä ole tuntunut että hänkään tahtoisi katsettaan minusta irrottaa.. Hymyt, eleet, kosketukset (käden hipaisut, hiuksien koskettaminen, halaukset)... Pidän halaamisesta, hänen kohdallaan erityisen paljon. kuitenkaan en niihin halauksiin uskalla jäädä pidemmäksi aikaa, vaan ne hetket tuntuvat nopeilta. Ehkä tietoisesti irrottauduin hänestä nopeasti ettei hetkestä tulisi liian pitkä. Punastelen, joskus paljonkin, hänen seurassaan hymy on usein herkässä. Samalla tavalla hänkin käyttäytyy minun seurassani. Tahdon tietää mitä hänelle kuuluu, että kaikki on hyvin. Siinä myös se ristiriita. En tahdo että minä koskaan toisin hänelle ylimääräistä stressiä tai vaivaannuttavaa tunnetta millään tavalla. Siksi olen ajatellut, että parempi pitää asiat tällaisenaan kuin sekoittaa pakkaa. Olen jäänyt odottamaan toisen ihmisen varmoja merkkejä minun suuntaani, joita ei ehkä koskaan tule :) Ristiriitaisina signaaleina voisi pitää ajoittaista etäisyyttä ja ehdottomasti sitä, että olen puhunut hänelle joistain suhdekuvioistani, vaikka itse puolestani tahtoisin kuiskata että oikeasti tahtoisin sut, tiedä se :D Meillä on yhdistäviä tekijöitä niin vapaa-ajalla kuin työelämässä. Tutustumisemme aikanaan oli sattumaa, enkä olisi silloin uskonut asioiden menevän näin. Hassua miten elämä voi johdattaa erikoisiakin polkuja pitkin..


      • Kiinnostunutnainen
        IhastunutNainen kirjoitti:

        Mitään ystävyyden tai ystävällisyyden rajoja rikkovia ”merkkejä” en pysty tai ole uskaltanut antaa. Kun olemme yhdessä, tuntuu että katse lukkiutuu hänen silmiinsä, eikä ole tuntunut että hänkään tahtoisi katsettaan minusta irrottaa.. Hymyt, eleet, kosketukset (käden hipaisut, hiuksien koskettaminen, halaukset)... Pidän halaamisesta, hänen kohdallaan erityisen paljon. kuitenkaan en niihin halauksiin uskalla jäädä pidemmäksi aikaa, vaan ne hetket tuntuvat nopeilta. Ehkä tietoisesti irrottauduin hänestä nopeasti ettei hetkestä tulisi liian pitkä. Punastelen, joskus paljonkin, hänen seurassaan hymy on usein herkässä. Samalla tavalla hänkin käyttäytyy minun seurassani. Tahdon tietää mitä hänelle kuuluu, että kaikki on hyvin. Siinä myös se ristiriita. En tahdo että minä koskaan toisin hänelle ylimääräistä stressiä tai vaivaannuttavaa tunnetta millään tavalla. Siksi olen ajatellut, että parempi pitää asiat tällaisenaan kuin sekoittaa pakkaa. Olen jäänyt odottamaan toisen ihmisen varmoja merkkejä minun suuntaani, joita ei ehkä koskaan tule :) Ristiriitaisina signaaleina voisi pitää ajoittaista etäisyyttä ja ehdottomasti sitä, että olen puhunut hänelle joistain suhdekuvioistani, vaikka itse puolestani tahtoisin kuiskata että oikeasti tahtoisin sut, tiedä se :D Meillä on yhdistäviä tekijöitä niin vapaa-ajalla kuin työelämässä. Tutustumisemme aikanaan oli sattumaa, enkä olisi silloin uskonut asioiden menevän näin. Hassua miten elämä voi johdattaa erikoisiakin polkuja pitkin..

        Oletteko tunteneet kauemmin vai vain hetken aikaa? Miten tutustuitte? Elämä on välillä niin erikoista, tuntuu että itsekin ihastuu aina ihmiseen josta aluksi ajattelee että EI tulisi ihastumaan :) Jännää tämä elämän ehtoo


      • Uteliaana
        IhastunutNainen kirjoitti:

        Mitään ystävyyden tai ystävällisyyden rajoja rikkovia ”merkkejä” en pysty tai ole uskaltanut antaa. Kun olemme yhdessä, tuntuu että katse lukkiutuu hänen silmiinsä, eikä ole tuntunut että hänkään tahtoisi katsettaan minusta irrottaa.. Hymyt, eleet, kosketukset (käden hipaisut, hiuksien koskettaminen, halaukset)... Pidän halaamisesta, hänen kohdallaan erityisen paljon. kuitenkaan en niihin halauksiin uskalla jäädä pidemmäksi aikaa, vaan ne hetket tuntuvat nopeilta. Ehkä tietoisesti irrottauduin hänestä nopeasti ettei hetkestä tulisi liian pitkä. Punastelen, joskus paljonkin, hänen seurassaan hymy on usein herkässä. Samalla tavalla hänkin käyttäytyy minun seurassani. Tahdon tietää mitä hänelle kuuluu, että kaikki on hyvin. Siinä myös se ristiriita. En tahdo että minä koskaan toisin hänelle ylimääräistä stressiä tai vaivaannuttavaa tunnetta millään tavalla. Siksi olen ajatellut, että parempi pitää asiat tällaisenaan kuin sekoittaa pakkaa. Olen jäänyt odottamaan toisen ihmisen varmoja merkkejä minun suuntaani, joita ei ehkä koskaan tule :) Ristiriitaisina signaaleina voisi pitää ajoittaista etäisyyttä ja ehdottomasti sitä, että olen puhunut hänelle joistain suhdekuvioistani, vaikka itse puolestani tahtoisin kuiskata että oikeasti tahtoisin sut, tiedä se :D Meillä on yhdistäviä tekijöitä niin vapaa-ajalla kuin työelämässä. Tutustumisemme aikanaan oli sattumaa, enkä olisi silloin uskonut asioiden menevän näin. Hassua miten elämä voi johdattaa erikoisiakin polkuja pitkin..

        IhastunutNainen, kiva kun kerroit hyvin selventävästi omista tuntemuksistasi/signaaleistasi :)
        Jos et ole jo kertonut hänelle tykkääväsi myös naisista niin tee se, sillä se rohkaisee myös toista kertomaan avoimemmin omista tuntemuksistaan.
        Eli joko hän myös kertoo olevansa bi, mistä on jo todella hyvä maaperä alkaa kehittää ns.suhdetta eteenpäin tai parhaimmassa tapauksessa hän saattaa kertoa tunteistaan sinua kohtaan :)


    • ApuaMitäMäTeen

      Hmmm...olen itsekin ihastunut työpaikan naiseen. Saatamme törmätä useita kertoja päivässä mutta emme ole missään tekemisissä työtehtävissä. Emme ole edes jutelleet, en tiedä hänestä oikeastaan mitään. Mitään syvällisempää puhekontaktia ei näissä olosuhteissa ole helppo viritellä, ei edes kevyempää. Jos nyt kerran vuodessa osutaan samaan hissiin kahdestaan niin se on jo wau. Mutta mielestäni hän on todella suloinen, seksikäs, kaunis ja karismaattinen. Ja olen saanut häneltä muutaman kerran polvet veteläksi saavan katseen <3

      Onneksi tulee kesälomat, jospa tuntemukset tästä hieman laantuisi, sillä eihän tällaisessa ole mitään järjeä...

    • telmaV

      Työympäristössä, jossa on vain suurimmaksi osaksi heteromiehiä, menin ja ihastuin pari vuotta itseäni nuorempaan jätkään. Hän valloitti sydämeni hulluttelullaan, leveällä hymyllään, avoimella mielellään ja silti kovin viisaalla sisimmällään. Itse olen kovin arka ja ujo, joten en koskaan ole päätynyt tilanteeseen, jossa olisimme olleet aivan kahdestaan ilman työkavereita. Hautasin toiveeni, kun olin vakuuttunut hänen heteroudestaan.
      Pian hän lähtee pois, enkä ole enää varma tulemmeko tapaamaan (tosin yksi yhteinen tuttava löytyy).
      Aivan viime aikoina olen ollut huomaavinani signaaleja ja erilaista käytöstä häneltä, kun ympärillä ei ole ollut muita. Pitkiä katseita, leikkimielistä kettuilua ja lämpimiä hymyjä. Se sai taas aivoni lisäkierroksille. Ehkä hän itsekin tiedostaa lähtönsä lähestyvän, eikä siksi enää arastele olla rohkeampi ja aito itselleen? Ken tietää (Barbie ei). Luultavasti kaikki on Sirkesalon sanoin vain pelkkää kuvitelmaa, ehkä ihan hyväkin niin. En haluaisi tehdä enää sitä virhettä, että olen ihmisen kanssa, joka ei ole sinut itsensä kanssa. Ihastuminen on aina ihanaa, voi kun joskus vain saisi siltä kohteelta aitoa vastakaikua.
      Anyway, kiitos ihanasta työvuodesta, P! :)

      • LämmintäKesää

        No ei tuosta voi vielä mitenkään vetää johtopäätöstä tai ylipäätään päätellä mitenkään että onko sinut itsensä kanssa. Itsekin olen työpaikalla hyvin varovainen vaikka olen hyvin sinut itseni kanssa.

        Kuulostaa kivalta tyypiltä! Rohkeasti vaan!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe