Onko hyvät mätöt
?? Kannattaako mennä syömään??
Naughty burger
44
3854
Vastaukset
- deKoulle
Kannattaa todellakin mennä syömään ja unohtaa roskaruokalat.
- Suosittelen
Heh heh että tämä uusi pulju ei ole roska ruoka paikka.. Ei vainskaan aivan sika hyvät burgerit.hakkaa heset ja mäkkärit mennen tullen.. Pihvit tehdään itse rotukarjan lihasta ei ole mitään markettien pakaste pihvejä
- docMarttiini
Suosittelen kirjoitti:
Heh heh että tämä uusi pulju ei ole roska ruoka paikka.. Ei vainskaan aivan sika hyvät burgerit.hakkaa heset ja mäkkärit mennen tullen.. Pihvit tehdään itse rotukarjan lihasta ei ole mitään markettien pakaste pihvejä
Tuollaiset nakkikioskit eivät ole rotukarjaa nähneet kuin kuvissa. "Roskaruokapaikka" on muuten yhdyssana. Jos on noin tyhmä ettei osaa edes yhdyssanoja, niin moinen mättölä on sopiva paikka sotkea rinnuksensa.
- SaahanSitäLuulla
Suosittelen kirjoitti:
No ei Hese tai Mäkkäri mitään markettien pihvejä käytä, höpö!
- sulovilen
docMarttiini kirjoitti:
Tuollaiset nakkikioskit eivät ole rotukarjaa nähneet kuin kuvissa. "Roskaruokapaikka" on muuten yhdyssana. Jos on noin tyhmä ettei osaa edes yhdyssanoja, niin moinen mättölä on sopiva paikka sotkea rinnuksensa.
Eiköhän ne kaikki jauhelihat ole jonkin rotuisesta karjasta, joten rotukarjahampurilainen on lisäarvoltaan kuin lajikeperunaranskalainen tai lajiketomaattiketsuppi.
Tuo hampurilaisbuumi on bisneksenä hyvä, kauppa käy, mutta ravintolakulttuurin kannalta kuin naisten olkatoppaukset - silloin helvetin upee juttu, nyt ne aiheuttavat hilpeyttä ja käyttäjissään jopa noloutta. - Rispektiä.Herleville
SaahanSitäLuulla kirjoitti:
No ei Hese tai Mäkkäri mitään markettien pihvejä käytä, höpö!
Niin hese, mäkkäri ja scan burkeri tai vastaavien hampparit ovt aivan kamalan kuivia sotkuja. Joskus kävin marillossa burgerilla, ja olihan ne hyviä, ei voi samana päivänä edes puhua noista paikoista. Akseli osaa tehdä burgerit ja arvostaa asiakasta joka vaivautuu tulemaan hänen paikkaansa syömään. Samaa ei saa kokea noissa kamalan ruoan kioskeiss.
- Anonyymi
Rispektiä.Herleville kirjoitti:
Niin hese, mäkkäri ja scan burkeri tai vastaavien hampparit ovt aivan kamalan kuivia sotkuja. Joskus kävin marillossa burgerilla, ja olihan ne hyviä, ei voi samana päivänä edes puhua noista paikoista. Akseli osaa tehdä burgerit ja arvostaa asiakasta joka vaivautuu tulemaan hänen paikkaansa syömään. Samaa ei saa kokea noissa kamalan ruoan kioskeiss.
Hamppari ei maistu. Valitettavasti.
- PulleatPojat
Joo kannattaa ja monta kertaa niin lopulta asiakkaasta tulee samanlainen röllykkä kuin on paikan omistajakin
- Voevoee
Katos oikeen ja heti tuli leipäjonalaisen katkera kommentti.
- MätisäkkiKaljatynnyri
Voevoee kirjoitti:
Katos oikeen ja heti tuli leipäjonalaisen katkera kommentti.
No nehän ne vasta röllyköitä ja köllyköitä ovatkin
- afVaginberg
Näille pullamössöbaareille pitäisi asettaa kehonsaastuttamisvero. Esim. 10% tuotteen alvittomasta hinnasta. Näin saadut varat tulisi käyttää kyseisistä syötöistä aiheutuneiden kansantautien hoidon kustannuksiin.
- kyllä-rahaa-tulisi
ja kaljaterasseille samoin...
- vierailija
onko aito suomi grilli?
nimim. Ahjo grilliä ikävä- Voevoee
Ei tule ahjo grilliä enää äijältä loppu rahat ja liekö protesti listalle päätynyt puljunsa kanssa
- onko_sinun_murhe_sekin
Voevoee kirjoitti:
Ei tule ahjo grilliä enää äijältä loppu rahat ja liekö protesti listalle päätynyt puljunsa kanssa
No mitä sitten?
- hyviäeläkepäiviä
Ei varmaankaan rahat ole loppu
asiakkaita oli aina jonoksi asti
jos on vähän "talletellut" niin itse tienattuja ne on olleet
Samaa ei voi sanoa meidän nyky poliikan huippu henkilöistä- sinähänsenkintiedät
ai niin-köh
- Dinähänsenkintiedät
Tukehdu p******s hönö
- Maalta-kaupunkiin
Ovatko naughty brgr ja amarillo lähekkäin. Millä kohtaa naughty on, kun mainostavat isoa terassia?
- Ettsillälailla
Siinähän se kolmikulmassa on rillon vastapäätä samassa talossa
- BurgerMan
Ei nuo NaughtyBurgrin bursat mitään makuelämyksiä ole. Hakkaa toiki Heset ja mäkkärit.
- Älyhoi
Jaa kuka hakkaa minkä.. Että naughty burgerin bursat ei makuelämyksiä mutta hakkaa toikin hesen ja mäkkärit.. No hehhee mitä vajakkeja
- suosikotimaistapienyritä
olen 25v toiminut lihajalostuksessa teurastajana jne
mitäänisoa ketjua moittimatta sen enempää
vien kuitenkin lastenlapset syömään
laadukkaasta lihasta ja muutenkin tekijänsä mukaista maukkaampaa
grilli ruokaa
jotkut tekee jopa lähiseudulla tuotetusta raaka-aineista - Anonyymi
Aivan kauheaa paskaa. Elämäni kallein ja samalla paskin burgeri, ei enää ikinä
- Anonyymi
Jaa puiitaaa
- Anonyymi
Minä mätin nakkeja 20 kappaletta, kaksi lihapiirakkaa ja litran maitoa, vakio satsit, no joskus maidon sijasta juon puolitoista litraa fantaa.
Tänään juonnfantan sipsien kanssa, poimusipsejä 350g pussi nam.- Anonyymi
Taas upposi nakkeja koko paketti, ihan sairaan hyviä kylmänä kuten myös lihapiirakan on kylmänä parhaita ja vielä päälle kylmää maitoa. NAM.
- Anonyymi
Hyvin menee suonet tukkoon.
- Anonyymi
Harvinaisen hölmö kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen hölmö kommentti.
Kardiologi kertoo tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kardiologi kertoo tarkemmin.
Surkea lafka ennemmin tekee itse burgerit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkea lafka ennemmin tekee itse burgerit
Opettele kirjoittamaan, onneton.
- Anonyymi
https://xhamster.com/videos/naughty-japanese-schoolgirls-vol-16-xhxt0BQ?_gl=1*1twu8h4*_ga*eDZiMjRqdksxZ1c2XzByUUtUNDdXWldaVFFyaFlCVmJZa25aTFJmMGJWejdJVkM2aDJQcnl4LXFETE54TjYzOQ..
No ehkä maistuisi. - Anonyymi
Lihapiirakka on paljon maukkaampi, kaikilla mausteilla ja väliin saa laittaa vaikka mitä tahansa löytää?💸💸
- Anonyymi
Kyllä japanilaisen piirakan väliin saa nakin laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä japanilaisen piirakan väliin saa nakin laittaa.
sinun prinssinakki sinne pieneen sopivin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinun prinssinakki sinne pieneen sopivin
Aattelin Lempparin Hankkia. Mut se haisee. Vanhuuttaan.
- Anonyymi
Olen käynyt kerran Tampereella Naughty brgr:issa, Lahdessa sanottiin paikkaa huonoksi, purilaiset itsessään ovat säälittävän pieniä verrattuna hintaan, joten ei kannata odottaa että lähtee nälkä. Pancho Villa ja Amarillo ovat paljon parempia, myöskin kaikki heset ym. halppispaikat joissa on tylsät ja teollisen makuiset burgerit voittaa tuon kyseisen puljun... siis omasta mielestä, jollekin muulle voi olla hyvä kokemus.
- Anonyymi
Kannattaa. Minulla ainakin otti eteen melko lailla jo heti kun sain burgeri annoksen eteeni. Ja hyvää oli.
- Anonyymi
Diabeetikkojen ja valtimotautisten paikka.
- Anonyymi
Nämä paikat on tehty uus avuttomille. Ei noilla eväillä oikeat äijät pärjää. Nuo on pojankossien paikkoja. Ja neitien.
- Anonyymi
Olet tuota mieltä, ja silti käyt siellä. Ootko sä lintu vai kala vai joku siltä väliltä! Perkeleen neiti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tuota mieltä, ja silti käyt siellä. Ootko sä lintu vai kala vai joku siltä väliltä! Perkeleen neiti!
Olen ihan tavallinen rouva, enkä paholaisen puoliso.
- Anonyymi
Laadukkaampaa ja edullisempaa tulee kun tekee itse jos osaa.
Tässä tulee ero hönön ja prohenkilön välillä;
Kuka tahansa syö burgerin, mutta harva osaa tehdä itse.
Minä teen itse
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745