Olen liian hyvä äitipuoli

miehenlapsetmunjo

Miehen lapset rakastaa mua liikaa, ettei haluu pois meiltä koskaan. Mitä tehdä. Teen hyvää ruokaa, pidän kodin siistinä ja vaatteet puhtoisena. Lapset ovat niin tykästyneet minuun, että äiti melkein unohtuu.
Heidän on vaikee lähtä kotiinsa ja viihtyisivät täällä aina. Jäisivät asumaankin jos tahtoisimme. On kiva kun mullakin on lapsia, joita ei ole koskaan ollut. Vauvoja en jaksa niiden huutoa mutta nämä omatoimiset ja ahkerat lapset on mieluiset, kun ei tarvi kun käskyttää.
Onhan se välillä rankkaa, mutta onneksi eivät ole täällä aina. Heidän äiti on mulle kateellinen ja haukkuu jatkuvasti. Olen kuulemma vienyt heidät häneltä, mutta miksi on huono äiti? Oma syy, minä vaan olen paras ihminen ja nyt vasta olenkin, kun lapset tykkää. Saa komentaa ja määrätä, ja siitä tykkään.

9

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheh

      Ja sit kuului että pox kun sun kupla puhkes ja tipahdit keskelle teän uusperheen normaalia arkea jossa äitipuoli on kaiken pahan alku.

      • äitipuoletvalloittavia

        Voi itku! Ei kai? Kateelliset ihmiset jaksaa olla kateellisia äitipuolille hyvistä menestyksestä ja taidoista. Ei se mitään, sitä sattuu, kerrankos sitä k ohtaa ihmisen joka osaa kaiken ja josta kaikki tykkää.


      • Hehheh
        äitipuoletvalloittavia kirjoitti:

        Voi itku! Ei kai? Kateelliset ihmiset jaksaa olla kateellisia äitipuolille hyvistä menestyksestä ja taidoista. Ei se mitään, sitä sattuu, kerrankos sitä k ohtaa ihmisen joka osaa kaiken ja josta kaikki tykkää.

        Voi kun olisinkin mutta en tähän päivään mennessä ole yhtään onnellista äitipuolta nähnyt joka olisi aidosti osaansa tyytyväinen. Aina on rankkaa ja jokin asia huonosti. Yleensä se liittyy lapsipuoliin tai heidän äitiinsä.

        Omilla lapsillani ei äitipuolta ole, eikä itselläni lapsipuolia, joten ei herätä kateutta äitipuolten elämä kun helpommallakin pääsee vain omien lasten kanssa.

        Mutta onhan se kiva että voit elätellä uskoa että olet lapsipuolillesi tärkeintä koko maailmassa. Kaikki lapset eivät ole niin kohteliaita ja vieraskoreita että antaisivat äitipuoliensa pitää tällaisen kuvan.

        Kateuttahan se on vain täällä nimettömänä yrittää vakuutella että olisi vienyt puolisonsa entiseltä hänen lapsensa. Oikeasti onnellinen ihminen ei tuhlaisi ajatustakaan puolisonsa entiselle.


      • ihanaöitipuolikomentaa
        Hehheh kirjoitti:

        Voi kun olisinkin mutta en tähän päivään mennessä ole yhtään onnellista äitipuolta nähnyt joka olisi aidosti osaansa tyytyväinen. Aina on rankkaa ja jokin asia huonosti. Yleensä se liittyy lapsipuoliin tai heidän äitiinsä.

        Omilla lapsillani ei äitipuolta ole, eikä itselläni lapsipuolia, joten ei herätä kateutta äitipuolten elämä kun helpommallakin pääsee vain omien lasten kanssa.

        Mutta onhan se kiva että voit elätellä uskoa että olet lapsipuolillesi tärkeintä koko maailmassa. Kaikki lapset eivät ole niin kohteliaita ja vieraskoreita että antaisivat äitipuoliensa pitää tällaisen kuvan.

        Kateuttahan se on vain täällä nimettömänä yrittää vakuutella että olisi vienyt puolisonsa entiseltä hänen lapsensa. Oikeasti onnellinen ihminen ei tuhlaisi ajatustakaan puolisonsa entiselle.

        Mä en tuhlaa aikaa entisille miehen lapsille, elämme tätä päivää ja jos miehen kakarat tänne tulee kohtelen heitä samoin kuin omia, vähän enemmän teetän kotitöitä ja vahtaan kun ovat vieraita eikä tuo meille tuloja, menoja vaan. Kyllä kakarat musta tykkää kun eivät tahdo mennä kotiinsa koskaan, olen parempi kuin heidän oma äiti. Osaan kaiken, ja olen myös erittäin kaunis, siitä kersat ovat ylpeitä kun on kaunis äitipuoli. Kyllä minua on kunnioitettava sekä toteltava ja palveltava, olen sen verran kaunis ja ihana, jokainen saa tarran kun on ollut 10 pv kiltisti. Omat ovat saaneet monia mutta miehen kersat ei yhtään, aina jostain valittaa ja riitelee ja sotkee kodin, eikä osaa siivota.


      • fghjkkl
        Hehheh kirjoitti:

        Voi kun olisinkin mutta en tähän päivään mennessä ole yhtään onnellista äitipuolta nähnyt joka olisi aidosti osaansa tyytyväinen. Aina on rankkaa ja jokin asia huonosti. Yleensä se liittyy lapsipuoliin tai heidän äitiinsä.

        Omilla lapsillani ei äitipuolta ole, eikä itselläni lapsipuolia, joten ei herätä kateutta äitipuolten elämä kun helpommallakin pääsee vain omien lasten kanssa.

        Mutta onhan se kiva että voit elätellä uskoa että olet lapsipuolillesi tärkeintä koko maailmassa. Kaikki lapset eivät ole niin kohteliaita ja vieraskoreita että antaisivat äitipuoliensa pitää tällaisen kuvan.

        Kateuttahan se on vain täällä nimettömänä yrittää vakuutella että olisi vienyt puolisonsa entiseltä hänen lapsensa. Oikeasti onnellinen ihminen ei tuhlaisi ajatustakaan puolisonsa entiselle.

        Juu ei kenenkään lapsilla ole äitipuolikasta, kun semmoisia ei ole edes olemassa. Ne ovat katkerien naikkosten itse itselleen antamia nimityksiä jotta tuntevat itsensä muka paremmaksi. Me kaikki voimme nimittää itsemme miten lystää, mutta toinen juttu on se ettei sillä ole painoarvoa. JOs minä olen vaikka prinsessa tai sanon itseäni kuninkaaksi, niin se ei tarkoita sitä oikeasti.
        Lapsilla on yksi isä yksi äiti joten puolikkaita ei ole. Katkeraa ja pelkuruutta viestittää moiset nimityksen itsestään.
        Kyllä se niin on että kateellisia ovat he jotka vievät ensin miehen perheestä ja varsinkin lapsilta isän sitten alkavat leikkimään kotia toisten lapsilla . Kuka kumma mies edes antaa semmoisen tapahtua? Sellainen ei ole isä, onneksi on äitejä jotka ei salli moista, kun mies on viety niin muu e is itten kuulukkaan siihen asumismuotoon. Lapset on äidin ei yhdenkään perheenrikkojan.
        Mistä tuommosia naikkosia oikein sikiää? Työttömiä, alkoholisteja, laiskoja siivellä eläjiä? Niin selalsian ne ovat.,


    • Kulta-Katriina

      On yleinen pulma, että lapset pitävät äitipuolesta riesaksi asti. Pulma on juuri siinä, ettet komenna tarpeeksi. Sinun pitää olla ensisijaisesti laumanjohtaja, lasten komentaja ja määrääjä. VIE ROSKAT! SIIVOA HUONEESI! MENE KAUPPAAN! MENE POIS! TAI MUUTEN! Näin he pitävät sinusta pelon vuoksi ja turha liikapitäminen haihtuu pois.

    • Oletmielipuolijuoppo

      Sinulla Lissu-Lasse ei ole koskaan ollut lapsia eikä puolisoa, ainoa suhteesi on vanhaan äitiisi ja juoppokavereihisi, olet taas jättänyt lääkkeet ottamatta.

      • Kulta-Katriina

        Ei otin kyllä lääkkeet viinan kanssa


    • äitikelpaavaan

      Meillä ei ole myöksään äitipuolia, on vain äiti, minä olen miehen lapsille myös äiti, tykkäsivät he siitä tai eivät, sama koskeen lasten omaa äitiä, tykkäsi tai ei, olen lastensa äiti. Koska olen perheessämme yksi kasvattajista olen lapsille äiti. En voisi kuvitella että he sanoisivat minua omalla nimellä, se tarkoittaisi etteivät lapset kunnioittaisi ja arvostaisi suuresti minua.
      Kauan se kesti ennenkuin omaksuivat äiti sanan myös minulle, lahjoimme ja vähän kiristimme, viikkorahat vähenee jos ei tehdä kuin minä sanon. Mies tuki minua myös ja vähensi lasten hakemista meille jos eivät totelleet. Lasten kuuluu tehdä kuinka vanhemmat sanoo ja uudet vanhemmat.
      En näe siinä mitään väärää, keltä se on pois jos uutta äitiä sanotaan myös äidiksi? Ei keneltäkään. Lasten on hyvä oppia kunnioittamaan ja kohteelmaan aikusia erittäin hyvin. Vielä he kiittävät siitä että kasvatin heidät hyvin arvostamaan ihmisiä.
      Kaupassakin on kiva kun huutavat äiti, niin ihmiset näkevät kuinka monta lasta minulla on. Se on toisille kateellista kun heillä ei ole lapsia, ja minulla on monta. Rankkaahan se on kasvattaa mutta aikanaan sekin loppuu ja miehenkin lapset palvelevat sitten vanhana minua-.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe