ksml kommentoinnista

mistäs-sitä-tietää

sain tietää että jos on ollu useampi nimimerkki jota on käyttäny vääri ja trollaamiseen on maholisuus kommentointiin estetty. miten tuo on muka mahollista

30

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkis

      eka

    • vainvpnauttaa

      mikset käytä VPN:aa. Ne tietää sun istunnot ja IP:t kevyesti. ittees saat syyttää

    • Laistolk

      Hyvä on , jos ovat saaneet useiden nimimerkkien käyttäjät poistettua.
      Mutta se ei ole ainut syy . miksi kommentointi ei kaikilla onnistu , näemmä,
      Mitä muuta siihen liittyy ? Tietääkö kukaan kertoa , vai soitanko Ksml.n toimitukseen ja kysyn ?
      Ohjelmassani vika ?

      • Voikauheeta

        Voi kauhia sentään eikö kukkahattu pääse juoruumaan tänne


    • Hyväjuttutuobanni

      Sieltä on rasistit siivottu kertalaakilla. Onko muka perustuslain mukaista, no on tietenkin. Lehdellä on oikeus poistaa kaikki rasistit ja renkulavänkylät. Toimitukselle 10 pistettä. Ei ole rasistiriekkujilla enää asiaa.

      • muttaeiolesana

        Kuulin samaa nuin siinä on varmaan käynyt


    • Epiturantti.m

      Varsin laadukasta näyttää olevan ksml-kommentointi nykyään. Vain tämä tuttu ja turvallinen trolli-häirikkö suoltaa vajokkistooriaan eetteriin täpöllä. Näin kriittisien sananvapaus vain yksinkertaisimmillaan kitketään, kritiikkiä ei vain suvaita ja kurssi karikkoon kiihtyy.

      • japii3

        Olet oikeassa. HaMi on trolli pahimmasta päästä.


    • Laistolk

      HaMi on yksi harvoja , jotka siellä asioista kirjoittavat ilman vääristelyjä.
      Ketäs sellainen haittaa ja miksi ?

      • SatunusUranusTetanus

        Ai HaMi? Hehheh sehän on pelkkä rasisti. Taidat olla samanlainen


      • Laistolk

        Voivatko faktat olla joitain syrjiviä ?
        Tahtoisin esimerkin HaMin rasistisesta kirjoituksesta.
        Kuka löytäisi ja laittaisi tänne sen ?


      • Laistolk

        Jäpöstää ?


    • hami26542

      Vihernatsiko täälläkin riehuu, epi, eiks sut ole bannattu kymmeniä kertoja, onks kiva trollata nyt ihan ittekseen, onks hyvä mieli poju ?

    • Heppikuroshaihattelija

      Onko joku pannut merkille, että joku "iso pomo" saa jatkaa kirjoittelemista kyseisellä ksml.fi kommentointipalstalla kun monilta muilta, lähes kaikilta, se on kielletty tai estetty.
      Kysynkin, ettei tuo "iso pomo" vain olisi juuri se henkilö joka on esteet luonut.

    • Epikatseinen

      Onko Epikuros sama kuin kauko Katseinen

      • Joe-poika

        Vähän sinnepäin . Yhtä ovat aina väliin..


    • Marfa...2

      Niin, epihän on "niitä poikia" :D

      • Joe-poika

        Arvaa sattuuko ?


      • Joe-poika

        Kun se mua aina..


      • eeverttj

        Ja kunnolla


    • Joku vikahan siinä kommentoinnissa on ksml:n puolella, uutisoivat itse.
      Win7-koneellaen pysty kommentoimaan, Linux-Lubuntulla pystyn.

      • Anonyymi

        Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin


    • Anonyymi

      Juu. Kaikkien noiden IP osoitteet ja PUK koodit on talletettu ja sisällöt ja kirjoittaja on viranomaisten tiedossa ja vahvassa seurannassa

      • Anonyymi

        Oohh lisää satusetä jorinoita osa 2..ja lisää tulee milloin??


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe