DNA liittymät

Anonyymi

Älkää ottako DNA puhelin myyjältä liittymää. Enkä suosittele muutenkaan DNA , liittymiä.
Jouduin maksukierteeseen liittymästä, jota en käyttänyt koskaan.
Kuulemma myyjän puhelu oli nauhoitettu , vaikka minä en sitä koskaan saanut kuunneltavaksi. Myyjä tarjosi usean liittymän vaihtoa ja otinki, muuta en ehtinyt ottaa liittymiä käyttöön , kun olin matkoilla.
Myyjä myi meille 2kk vapaalla käytöllä liittymät, että ehtisin ottaa liittymät käyttöön.
Kuitenkin yksi liittymä oli kuulemma sellainen, jonka laskutus alkoi heti. IHMETTELEN, että sattuman varaisesti yksi liittymistä oli eri sopimusehdoilla !
Muut liittymät siis raukesivat matkalla ollessa, onneksi!
Maksuja alkoi tulla; ensin 8.35€, sitten 22.90€, sitten maksut muuttuivat ja lopuksii kun en enää jaksnut jankuttaa heille, niin pyysin loput maksut liittymästä, sekä sim kortin ja että olisin voinut antaa liittymän työntekijällemme sen rahan edestä, mutta se ei onnistunut, kun he olivat kuitenkin irtisanoneet liittymän.
Maksoin kerralla loput maksut liittymästä, joka olikin katkaisatu 18.4, mutta maksut tuli 10/ 2018 saakka.
Olin pyytänyt useaan otteeseeen liittymän purkua, kun olen ulkomailla,, mutta se ei onnistunut. Minulla oli uusi osoite, muttei sekään auttanut. Olis pitänyt olla vuokrasopimus.
VAROITUS älkää ihmeessä ottako liittymiä puhelimessa.
Tämäkin liittymä oli suoraan dna nettisivuilla 2€ halvempi/kk.
Laskutus on kaikenkaikkiaan sekava ja epäasillisia vastauksia chatissä .

18 kommenttia

Vastaukset

• Kyllä olet kauhea valehtelija. Missä koulussa sitä opetetaan. Taisit saada hylätyn ja tulit tänne kokeilemaan uskooko joku. Jos availee puhelinliittymiä ja häipyy matkoille olet tehnyt petoksen. Tukka pois ja linnaan

• No, valehteleehan se DNA:kin nettinopeuksistaan mutta todellisuus, se on ... no todella jotain muuta.

• patologinen valehtelija,seurustelin kerran sellaisen naisen kanssa

• Tairat itte olla patolooginen valehtelija. Tuskin oot kenenkään muun kanssa seerustellukkaan paitte oikean ja vasemman kätesi...

• Mitähän minä teen väärin, kun ei ole koskaan ollut DNA:n kanssa ongelmia

• Onko liittymä Telialta tai Elisalta? Jospa sen takia...

• Elisan mainosmies asialla. DNA on paras liittymä ja asiakaspalvelu.

• Ja *itut DNA on. Itellä on 300 Megan DNA:n puhelinliittymä, joka toimii tässä osoitteessa nopeudella 1-15 M. Juuri äsken mittasin nopeudeksi hurjat 2,3 Mbps. Että revi siitä huumoria: DNA kusettaa yli 99 prosenttisesti.
      Jos asut Nokian Kankaantakana asia on täysin selvä: älä missään nimessä osta liittymää DNA:lta. Samassa osoitteessa nimittäin esim. Elisan dataliittymä toimii 30-50 Mbps.

• Paremminkin Elisan liittymältä. DNA:lla palvelu pelaa.

• Miten niin pelaa? Samaa operaattoribullshittiä DNA:lta tulee niin kuin muiltakin. Luvataan ummet ja lammet mutta nopeudet on jotain täysin muuta.

• Kaikki operaattorit menee "samalla" kaavalla eipä paljon eroja ole. 🤔

• Kännykässä.DNA ÄLY 50 M 10€ / KK
    Kiinteä kaapelinetti liittymä.DNA 100/10 Mbit + Mokkula 4G 50M LTE.Yht 14.90€/KK
    Hyvin pelaa molemmat.EN ole DNA,lla hommissa.

• Kuinka vaikea se on sanoa EI? Itse jos olisin ulkomailla ja joku myisi liittymiä, sanoisin suoraan EI. Ei ole DNA;n on ongelma, että ostelet mitä sattuu perehtymättä asioihin.

• Itse tilasin DNA:lta loppulaskun kuolinpesän nimissä ja kehtasivat vielä lähettää toisen laskun kuukauden päästä parin euron takia ja veloittivat vielä 10 euroa laskutustavan muuttamisesta sekä 2,9e lähetyksestä.
    Perunkirjoituksia varten kun tarvii paperilaskun kuolinpesän nimellä niin minkäs teet.
    Ei paljon naurattanut kun tulee Dna:lta lasku 2 kuukautta henkilön kuoleman jälkeen.
    Toinen operaattori sentään hyvitti loppulaskun.
    Opetuksena kaikille, että älkää kuolko jos teillä on DNA sillä sieltä tulee laskuja vielä senkin jälkeen kun perunkirjoitukset on pidetty ja kukat vainajan haudalla ovat kuolleet.

• Eipä yllätä, kun DNA:sta on kyse.

• Joku softavirhe taikka tahallinen vedätys dna:lta, mutta kioskilta kun ostaa sen valkoisen prepaidin jonka pitäisi ola käytön mukaan laskutettava, niin se piru laskuttaa € 0,99,-/vrk vaikka laite olisi kaapissa sammutettuna.

Se punainen taasen laskuttaa €0,89,-/vrk ilman datakattoa, joten tulee halvemmaksi, mutta vähän nettiä käyttävälle siltikin pirun kalliiksi.

Dna on syvältä.

• Kyseinen, entinen operaattorini dna siirsi taannoin liittymäni vaimoni nimiin ilman suostumustani. Ei mielestäni mennyt ihan kaikkien pelisääntöjen mukaan se.

• Itse en suosittele dna:ta omasta kokemuksesta. netin ostossa ei puhuttu että sitä ei saisi purkaa. äitini soitti dna:le kun perheemme ei ollut tyytyväinen netin pelaavuuteen. Sopimusta ei voitu purkaa koska siinä oli 2vuoden sopimus ja hinta olisi ollut kaksinkertainen jos sopimuksen olisi purkanut. Myyntimies lupasi että pleikalla toimisi netti ja voisi pelata kavereiden kanssa mutta Playstation konsolilla nat type on huonoin mahdollinen. kun koittaa reitittimen ip:n kautta mennä avaamaan lisää portteja niin ip osoite ei vie minnekkään. Soittaminen dna:n asiakaspalveluun ei auttanut mitenkään. Eivät tehneet mitään asialle eivätkä edes antanut vinkkejä korjaamiseen.
    T: ICT-alan kolmannen vuoden opiskelija

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.