ILOUUTINEN KOSKIEN PATTAYAN MATKAILUA.

HyvääMatkaaRakasLaiffi

Vuoden, jos ei jopa vuosikymmenen iloisin uutinen tuli julki tänään.
Meidän kaikkien rakas Savolainen Laiffiperhe matkustaa ensiviikolla pattayalle pitkän ja vaivalloisen googlekartoituksen lopputuloksena.
Kaikkihan tietävät että Pattayalla on kaikille kaikkea, joten perhe Laiffin aikuiset löytävät molemmat omien mieltymystensä mukaista ajanvietettä yhdesä ja erikseen jälkikasvun temmeltäessä rantakaistaleella ja huvipuistossakin.
Olen niin iloinen matkailijoiden puolesta että päädyin tämän ilouutisen julkaisemaan tällä matkailupalstalla ja toivotan oikein rattoisaa ja tyydytyksiä aiheuttavaa lomaa jonka myös toivon olevan erittäin pitkäkestoinen.
Kuitenkin hieman alahuuleni on lerpallaan kun ajattelen miten me kaikki muut tulemme toimeen tällä palstalla, kun laiffimme ei luonnollisesti Pattayan aktiviteeteiltaan ehdi meille tarinoimaan niin iloisin ja ystävällisin mielin.

18

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurisi

      Hyvää matkaa minunkin puolestani iso tissiselle jonka kanssa paljon vietän aikaa, kun perheen johtaja on tienaamassa 50%.

    • 42xOrkkuAnalOriginali

      Uutinen julkaistiin myös tintsussa tyttöjen toimesta ja facelivessä joten hyvä homma.

      Kun tuut tänne pelipaikalle niin tuu condolle, tarjoon kaljat ja maksan valmiiksi sulle yhden oppaan.

    • SinunThaiLadysi

      Tuu Mirkun pajalle, ollaan hankittu sua varten suurennuslasi, pinsetit ja electrosim.

    • LaiffiUutisoi

      Niin se tämäkin päivä on kulunut laiffilla, aloitustöherryksiään mielipuolisella vimmalla laatien ja kaikenlaista pas.aa vastauksissaan oksentaen, kun hänellä matkakuume alkaa kohoamaan.
      Erittäin uutisrikaspäivä jälleen laiffilla...

    • PattayanOssi

      Vitun hieno juttu että vihdoin pääset tänne ekaa kertaa.
      Nyt pannaan ranttaliksi, ryypätään ja taas pannaan niinku Savossa.
      Mulla onki ollu ikävä sun isotissistä ku ei nää osaa ottaa suihin niinku sun muijas.
      Swingataan homma kotiin ja sua orttaa täällä tositiukka tapaus, vähän niinku tyttäres.

      • Pitkästä aikaa jälleen lueskelin palstauutisia ja kukapa muukaan kuin itse lerppa kirjoittelee tuherruksiaan, voi sanoa läpi vuorokauden, siis "sama kaiku on askelten", "koskaan et muuttua voi".
        Näyttää yrittävän minun tunnustani, lapsenomaiseen tapaansa, mukaella, mutta sehän on normilerppaa se.
        Yritän jälleen lerpan sekoiluja katsella hamassa tulevaisuudessa.
        Terveiset lerpalle, nautihan sossun suomasta elostasi palstoilla, aivan, kuten ennenkin!


      • MielenkiintoinenOssi

        Mielenkiintoisena huomionani kiinnitän huomiota seikkaan että Laiffi sarjarekisteröijän sinisten varastossa on myös Patilan Ossi piipahtamaan "Pattayalta" aina pitkästä aikaa sattumoisin puolen tunnin viiveellä palstalle kun pientä kiusaa joku tekee Savolaiselle.


    • VoimiaOmaisille

      Kyllä näyttää piristävän yhteiskunnanelätin, siis laiffin päivää, todella hyvin, kun ensikerran pääsee tapaamaan rakastaan, Pattayaa.

    • Hanskihki

      Minusta Laiffi on nainen.
      Vähän liian paljon mieliala vaihtelee mieheksi eikä mies retostelisi säälittävällä liikemiesurallaan.
      Toisaalta onhan Pattayalla patukkaakin tarjolla.

      • Hanskihki

        Hyvä lerppa jos et sattunut huomaamaan puhut itsestäsi..


      • MielenkiintoinenHanski
        Hanskihki kirjoitti:

        Hyvä lerppa jos et sattunut huomaamaan puhut itsestäsi..

        Hanski Helsingistä on kiireinen Laiffina ennen ensi viikon elämänsä ensimmäistä Pattayan matkaansa perheensä kanssa, mielenkiintoista minusta.


    • Caban0ssi

      Sitten vielä ehdimme käydä eukkosi luona ennen lähtöänne. Onko aikoja vielä tarjolla? Ehdotus torstaki- aamulla klo 10.00?

    • KoskaBlogiaLaiffi

      On niin hauskaa saada Laiffi tänne Pattayalle ja varmaan ihan livenäkin tapaamme ja sitten aijaamme sormistamme, mäkkärin kuiteistamme, hootersin ruoka-annoksista ja jopa vuokramoottoripyöristämme valokuvia.
      Mahtaako aijata lentolippujaan vai onko tämäkin jouluhaavematkailun tapainen, jää nähtäväksi, mutta mieshän elää pelkässä totuudessa joten varmaankin saamme yhtä sun toista todistetta.

      Laiffi on tuhat ja sata kertaa vaatinut matkailukertomuksia ja nyt me niitä saamme, hienoa Laiffi sanojesi takana oleva miesten panomies.

    • KiitosLaiffi

      Mahtavaa että tää palsta vihdoin muuttuu matkailupalstaksi kun Laiffi matkailukertomusasiantuntija vihdoin matkailee ja latailee asianmukaisia kaikkia kiinnostavia matkailukertomuksia.

      • SenseiAviomiesNetNet

        Ihminen joka matkustaa Pattayalle näkee vain sen mitä hän omin silmin näkee ja kokee vain sen minkä hän itse kokee. Se on varsin pieni otos. Siksi Pattayan perispertit eivät näe kaikkea mitä Pattayalla tapahtuu. Te ette ole asiantuntijoita. Minä olen asiantuntija. Siksi minä en matkusta, koska en halua rajoittaa näkökenttääni pelkkään realismiin.

        Minä näen paljon teitä enemmän, koska tuijotan tätä palstaa noin kolmen minuutin välein ympäri vuoden, luen Pattayan lehteä, thaivisa sivustoa ja Pangkokpostia, jos niissä puhuttaisiin jotakin pahaa Pattayasta. Hyviä uutisia on mielestäni uutiset jotka kertovat vesikauhuisista koirista, rotista, poliisin tekemisistä, huumeista, leidipojista ja väkivallasta. Jäte ja tulvaongelmat ovat kestosuosikkejani.

        Koska minulla ei ole koskaan ollut ihmissuhdetta ainakaan vielä, niin minulle on jäänyt aikaa seurailla muiden ihmissuhteiden psykologiaa ja nykytrendejä lehdistä ja netistä. Keskustelupalstoilla laadiskelen sitten henkilöistä profiileja ja sijoitan heidät erilaisiin kategorioihin ja kasteihin helmitauluni avulla pisteyttäen.

        Koska minulla ei ole lapsia, niin minulle on jäänyt teitä enemmän vapaa-aikaa mietiskellä niitä vanhemmuuden koukeroita ja kehittyä vanhempana sitten kelpo vanhemmaksi, jahka flaksi käy. Vauvasta on tosi hauskaa kun pörisyttää huulia etusormella loputtoman pitkään pitäen sellaista plöpölöplöpölö ääntä samalla. Tämänkaltaisia kikkoja oppii netistä.
        Itse en ole vielä Pattayalle päässyt, mutta Pattayan turisteihin tulee mielestäni suhtautua kuin pieniin lapsiin, leikkisästi mutta jämäkästi. Turisteja ei saa suosia asukkaiden kustannuksella eikö asukkaita turistien. Samaa roskasakkia kaikki ja tehtäväni on ojentaa heitä.

        Omat matkailukokemukseni kun ovat yhteensä tasan nolla matkaa, niin siksi minulla on matkailemattomana henkilönä ollut aikaa perehtyä Pattayanmatkailun viimeisimpiin suuntauksiin internetin monipuolisessa maailmassa.
        Pattayan pojilla on isot mahat ja vain vähän kelarahaa. Paksut posket ja laiha lompakko. Elämäni nimenomainen tarkoitus on Pattayanpoikien sukupiirteiden tunnistaminen ja luettelointi.

        Sanonpahan vielä sen, että jos sinulla on prätkä tai jahti, niin sinulla on VAIN se prätkä ja tai jahti, mutta minulla on VENELEHTI ja MOOTTORIPYÖRÄLEHTI, joten minulla on ne kaikki jahdit ja moottoripyörät.
        Joku voi väittää että tämä elämäni on vain netissä, ja niin se onkin, mutta minun elämäni internetmatkailuhenkilönä on paljon monipuolisempaa ja rikkaampaa kuin teidän köyhäläisten halpamatkat halpaan maahan halvalla muninenne.


    • Vakiasiakas

      Laiffi hei.
      Onko isotissillä sama taksa Thaikuissa ku Suomessa, keppana ja röökiaski?

    • PikkuTissi

      Koska Laiffi lähtee tyttölään?

      • HyväksikäytettyPaska

        Lähden pohjoisnavalle igluun yksin odottamaan EIT päätöstä varmaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe