Yksin Alanyaan

Ymppy

Uskaltaako yksinäinen nainen matkustaa Turkin Alanyaan?

30

2839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tokitoki

      Ilman muuta uskaltaa, jotkut pojat voi tietysti huudella ja ehdotuksia satelee, mutta jos se ei haittaa eikä välitä, niin sinne vaan rohkeasti

    • vukivuki

      Raiskaukset ovat todellakin ovat Alanyassa harvinaisia, täällä meillä ne ovat hyvin yleisiä matujen toimesta.

      Ilmiölle on luonnollinen selitys. Alanyaan matkustavat naiset antavat kaikille turkkilaisille ilman väkivaltaakin ja tarjontaa on riittävästi.

      • tämänimimerkkionkäytössä

        Toi on oikeasti ihan totta. Nähty niin monet kerrat kun nuoret tytöt on ihan lääpällään näihin poikiin joiden ainoa tavoite on päästä viikon sisällä pöksyihin.


    • NakkiPystyssä

      Alanyaan matkustavat suomalaisämmät ovat kaikki lorttoja; muitakin nimikkeitä heistä toki on.
      Siksi Alanyan poikien ei tarvitse raiskata.

      Maa on jo tiukan islamistinen eikä vierasta pillua saa kuin turisteilta. Se on varmaa se.

      • ffre

        Nuoret seurustelijat joutuvat tyytymään anaaliyhdyntää ennen naimisiin menoa. Toki touhu on vuorilta tulleille tuttua puuhaa jo pässienkin kanssa harjoitellessa..


      • Lomalleyksin

        En tiedä mikä tarve on tulla kommentoimaan noin rumia, ketä nämä edes ovat ja miksi käyvät täällä. Kysyjälle, tottakai yksin voi mennä. Itse olin juuri pari viikkoa sitten itsekseni siellä ja löysin naispuolisen myös yksin olevan tuttavan heti eka päivänä, hänen kanssaan käytiin yhdessä ulkona iltaisin. Yksin teen mielelläni mitä vain muuta, mutta tanssimaan ja baareihin haluan seuraa. Oli ihan huippuloma, eikä tarvinnut sopia menemisiä kenenkään kanssa joka päivä jos ei halunnut. Suunnittelen sinne menoa elokuussa uudelleen, toivottavasti taas seuraa löytyy kivoihin juttuihin 😊


      • UskaltaaKyllä

        Just näin se menee :D


    • NakkiPystyssä

      Raiskauksia ei Alanyassa ole kirjattu kai moneen vuoteen.
      Syyn jokainen täysijärkinen ymmärtää.

    • MontaKertaaMatkustanut

      Yksin on täysin turvallista matkustaa.

    • Kleopatra

      Uskaltaa.Rohkeasti vaan😊Minäkin lähdössä kahdeksi viikoksi yksin lomailemaan

      • Lomalle

        Joo uskaltaa ihan , eihän lomalle pelkäämään mennä vaan ei, vaan rentoumaan ja kaikesta kivasta nauttimaan-yksin elokuussa-illoille yritän saada seuraa ihan suomituristeista


    • piirpauke
    • dfgh

      Kaksin on mukavampaa

    • Turkinhihasta

      Jokainen Turkkiin matkustava tukee osaltaan Erdoganin islamistista diktatuuria.

      • Turkkiin

        Ja höpö höpö!!!


      • alanyan.antti
        Turkkiin kirjoitti:

        Ja höpö höpö!!!

        Selitäpä, miksi ei tukisi, nainen.


      • juopeerius

        Turkki tukee voimakkaasti matkailuelinkeinoa.
        Se on maalle hyvin tärkeää ja siksi on hienoa että se on vähentynyt jyrkästi.


    • Mimmi28

      Jos ei haitta kun kaupasta ei osta mitään niin haukuvat hutsuksi ( ei toki kaikki)

      • älyhoi

        Mimmi näyttää kirjoituksellaan sinne matkustavien älykkyysosamäärän. Ei pilkkuja, ei pisteitä, ei isoja kirjaimia.


      • Kielipoliisi

      • misukkamimmi

        En minäkään halua olla kirjoitustaidottomien kanssa missään tekemisissä. Menkööt Turkkiin. Siellä selviää Efeksillä tyhmempikin misukka.


    • tokiuskaltaa

      Se on täysin kiinni omasta käyttäytymisestä, kuinka sinua siellä kohdellaan.

    • hähähähähäähääääää

      Hyvin Suomi- tyttöjä Alanyassa kohdellaan kun huomioidaan että yleensä heidät löytää oksentamassa baarien kukkapurkkeihin sukkahousut rikkinäisinä ja hameet korvissa.

    • MeneKanarialle

      Miksi edes matkustaa paikkaan missä pitää kysyä, että "USKALTAAKO"?

      • toosa.kutisee

        Kanarialle ei matkusteta seksin takia, toisin kuin naiset matkustavat Turkkiin.


      • kirvelius

        Juurikin näin. Miehilläkin on omat haasteensa lomapaikan valinnassa.
        Olen ollut pari kertaa Kanarian saarilla ja yksinäisenä tumputtaen olen itseni siellä uneen vaivuttanut. Samaten Alanyassa; siellä ei ole miehille tarjota kuin vuohia ja karvaisia takapuolia.

        Pattayalla olen viettänyt useita tumputtomia lomia; siihen ei ole aika riittänyt.


    • ErinOba

      Jos haluat tulla joukkoraiskatuksi, niin kävele Alanyassa yöllä yksin

      • hähhähähähähääääää

        Yhteenvetona tähän keskusteluun voinen todeta että puutteenalaisille läskilortoille Alanya on varsin oivallinen lomakohde.


    • Ananasakäämä

      Onko ErinOballa omakohtaisia kokemuksia moisesta suorituksesta kyseisessä paikassa?

    • KunSaiNiinHalvalla

      Turkin matkassa menevät rahat hukkaan.
      Matkan saa halvalla , mutta kun rahalle ei saa vastinetta .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe