REITTILENTO MAROKKOON

Tuija

Mistä löytäisin edullisemman reittilennon Markokkoon ?

11

4814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistään

      Sinne maksaa lennot 500-700 euroa.

    • Juu :)

      Olemme itse menossa kesällä nyt jo kuudetta kertaa Agadiriin - tosin ensimmäistä kertaa kesällä. Löysin tosi halvan lennon Saksasta Agadiriin 248€ meno-paluu. Saksaan sitten vain joko Ruotsin kautta junalla - tai jos rahkeet riittää niin lentäen. On niitä edullisia lentoja Suomestakin Saksaan. Yhteensä meillä tuli maksamaan lennot Agadiriin Saksan kautta ja takaisin 450€ aikuiselta ja 400€ nuorilta.
      Sydän jää Agadiriin kun siellä kerran käy :)

      • w45y4wyh

        "Sydän jää Agadiriin kun siellä kerran käy :)"

        Ja jos ei ole tarkkana niin myös lompakko ;)


      • Juu :)
        w45y4wyh kirjoitti:

        "Sydän jää Agadiriin kun siellä kerran käy :)"

        Ja jos ei ole tarkkana niin myös lompakko ;)

        ....No rahat nyt ainakin - ellei lompakko. On siellä senverran halpaa että tulee ostettua ihan sikana vaatteita. Mutta kyllä se vain kannatta verrattuna Suomen hintatasoon.


      • olisi

        tarkoitus pitää ensi talvena. Olisiko Agadir paikka, jossa pari juuri eläkkeelle siirtynyttä voisi viettää talvikuukausia, esim. marraskuulta helmikuulle?

        Miten olette asumisen järjestänyt siellä?

        Marokko vaikuttaisi eläkeläisten pienille tuloille sopivalta.

        Kiitollisina odotamme vihjeitä.


      • Juu :)
        olisi kirjoitti:

        tarkoitus pitää ensi talvena. Olisiko Agadir paikka, jossa pari juuri eläkkeelle siirtynyttä voisi viettää talvikuukausia, esim. marraskuulta helmikuulle?

        Miten olette asumisen järjestänyt siellä?

        Marokko vaikuttaisi eläkeläisten pienille tuloille sopivalta.

        Kiitollisina odotamme vihjeitä.

        Agadir on aivan ihana paikka viettää pidempääkin lomaa. Kaikkein parasta on se, ettei se ole vielä kanariansaarten kaltainen massaturismipaikka - ainakaan talviaikaan.
        Pitkä n. 7km ranta on oivallinen paikka aamulenkkeilyyn. Ihmiset ovat oikeasti ystävällisiä ja kaupunki on hyvin turvallinen - siitä pitävät huolen useat poliisipartiot. Itsestään on tietenkin kiinni haluaako hakeutua vaikeuksiin...
        Talvikuukausina on illat ja yöt jopa kylmiä ja monesti tuulee kovasti. On hyvä varautua lämpimin vaattein jos iltaisin viettää aikaa ulkona. Talviaikaan saa vuokrattua kaupungista apartementoksen hyvinkin edullisesti - ruoka on halpaa, kun viitsii hakea vähän turistialueen ulkopuolelta. Kaupungin ulkopuolella on suuri Marijane tavaratalo, josta löytyy kaikkea mitä elämiseen tarvitsee.
        Agadirin ulkopuolelta löytyy sopivan välimatkan päästä vaikka mitä katsottavaa - esim. parin päivän retki Marrakechiin on unohtumaton elämys. Essaouiran kalastajakaupunki on myös näkemisen arvoinen paikka. Itse olen matkustanut paljon mm. Kanarialla - mutta ensi kertaa kun matkustimme Marokkoon, emme enää Kanarialle kaipaile...
        Marokkolaiset rakastavat suomalaisia - koska me olemme ystävällisiä ja kohteliaita. Ja kuten muutenkin elämässä on - sitä saa mitä tilaa... Kun itse ottaa leppoisan elämänasenteen, eikä pienistä puutteista jaksa napista, on matka varmasti onnistunut.

        Ehkäpä tapaamme ensi talvena Agadirissa :) Kesän matka ensin - sitten varataan jo talveksi uutta :))

        Vastaan mielelläni kysymyksiinne - olisi mukava jutella Marokosta :)


      • jape

        Miltä lentoyhtiöltä olette saaneet noin halpoja lentoja??


      • Juu :)
        jape kirjoitti:

        Miltä lentoyhtiöltä olette saaneet noin halpoja lentoja??

        ... www.ltu.com - se on saksalainen lentoyhtiö. Nyt näyttää olevan lennot Agadiriin vielä vähän halvempiakin :)
        Finnairilla lennetään suomesta saksaan - varasin nekin lennot jo talvella, jolloin ne olivat halpoja. Nyt kun lähtö on ihan kohta, finskin hinnat ovat nousseet normaaliin. Onhan noita halpalentoyhtiöitä sitten jotka saksaankin lentävä. Tai jopa Lontoon kautta Ryan Airilla voisi olla edullinen ..
        Ei muuta kuin netistä tietoa vain etsimään :)

        Hiphei..enää noin viikko lähtöön aikaa ja lämpöä Agadirissa tänäänkin kolmenkymmenen paikkeilla :)


      • tiia-26
        Juu :) kirjoitti:

        Agadir on aivan ihana paikka viettää pidempääkin lomaa. Kaikkein parasta on se, ettei se ole vielä kanariansaarten kaltainen massaturismipaikka - ainakaan talviaikaan.
        Pitkä n. 7km ranta on oivallinen paikka aamulenkkeilyyn. Ihmiset ovat oikeasti ystävällisiä ja kaupunki on hyvin turvallinen - siitä pitävät huolen useat poliisipartiot. Itsestään on tietenkin kiinni haluaako hakeutua vaikeuksiin...
        Talvikuukausina on illat ja yöt jopa kylmiä ja monesti tuulee kovasti. On hyvä varautua lämpimin vaattein jos iltaisin viettää aikaa ulkona. Talviaikaan saa vuokrattua kaupungista apartementoksen hyvinkin edullisesti - ruoka on halpaa, kun viitsii hakea vähän turistialueen ulkopuolelta. Kaupungin ulkopuolella on suuri Marijane tavaratalo, josta löytyy kaikkea mitä elämiseen tarvitsee.
        Agadirin ulkopuolelta löytyy sopivan välimatkan päästä vaikka mitä katsottavaa - esim. parin päivän retki Marrakechiin on unohtumaton elämys. Essaouiran kalastajakaupunki on myös näkemisen arvoinen paikka. Itse olen matkustanut paljon mm. Kanarialla - mutta ensi kertaa kun matkustimme Marokkoon, emme enää Kanarialle kaipaile...
        Marokkolaiset rakastavat suomalaisia - koska me olemme ystävällisiä ja kohteliaita. Ja kuten muutenkin elämässä on - sitä saa mitä tilaa... Kun itse ottaa leppoisan elämänasenteen, eikä pienistä puutteista jaksa napista, on matka varmasti onnistunut.

        Ehkäpä tapaamme ensi talvena Agadirissa :) Kesän matka ensin - sitten varataan jo talveksi uutta :))

        Vastaan mielelläni kysymyksiinne - olisi mukava jutella Marokosta :)

        hei!
        ihana nähdä että joku tykkää marocosta yhtä paljon kuin ite pidän. marocco on paras paikka päästä arjesta kiinni ja muutenkin on mahtava paikka. itse käyn casablancassa ja on saanut mut lumoihinsa. olen harkinnut jopa muuttoa sinne :)


      • Apuli
        Juu :) kirjoitti:

        Agadir on aivan ihana paikka viettää pidempääkin lomaa. Kaikkein parasta on se, ettei se ole vielä kanariansaarten kaltainen massaturismipaikka - ainakaan talviaikaan.
        Pitkä n. 7km ranta on oivallinen paikka aamulenkkeilyyn. Ihmiset ovat oikeasti ystävällisiä ja kaupunki on hyvin turvallinen - siitä pitävät huolen useat poliisipartiot. Itsestään on tietenkin kiinni haluaako hakeutua vaikeuksiin...
        Talvikuukausina on illat ja yöt jopa kylmiä ja monesti tuulee kovasti. On hyvä varautua lämpimin vaattein jos iltaisin viettää aikaa ulkona. Talviaikaan saa vuokrattua kaupungista apartementoksen hyvinkin edullisesti - ruoka on halpaa, kun viitsii hakea vähän turistialueen ulkopuolelta. Kaupungin ulkopuolella on suuri Marijane tavaratalo, josta löytyy kaikkea mitä elämiseen tarvitsee.
        Agadirin ulkopuolelta löytyy sopivan välimatkan päästä vaikka mitä katsottavaa - esim. parin päivän retki Marrakechiin on unohtumaton elämys. Essaouiran kalastajakaupunki on myös näkemisen arvoinen paikka. Itse olen matkustanut paljon mm. Kanarialla - mutta ensi kertaa kun matkustimme Marokkoon, emme enää Kanarialle kaipaile...
        Marokkolaiset rakastavat suomalaisia - koska me olemme ystävällisiä ja kohteliaita. Ja kuten muutenkin elämässä on - sitä saa mitä tilaa... Kun itse ottaa leppoisan elämänasenteen, eikä pienistä puutteista jaksa napista, on matka varmasti onnistunut.

        Ehkäpä tapaamme ensi talvena Agadirissa :) Kesän matka ensin - sitten varataan jo talveksi uutta :))

        Vastaan mielelläni kysymyksiinne - olisi mukava jutella Marokosta :)

        Olisi tarjolla erittäin hyvä osake Agadirissa eläkeläisellejoka haluaa asua Agadirissa muutama kuukausi talvena. kirjoita viesti ja laita numerosi niin soitan:

        Ihan uusi 3h, k, wc ja suihkutilat...taksilla tai omalla autolla 10 min rannasta,
        [email protected]


    • kokeillut:)

      norwegian oslosta lentää marrakechiin edullisesti. Esim. syyskuu 1700kr meno paluu. Oiskohan jotain 150euroo. Blue1 tai finski ensin hesasta osloon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe