Harsun uusia frisbeeväyliä on rikottu tahallisesti. Mielestäni tästä olisi pitänyt ilmoittaa poliisille. Vaikka tekiä ois minkä ikänen niin aina on korvausvelvollinen. Vanhemmat valpaistuisivat kun rakkaan lapsen tuhoja pitäs maksaa!!!! ei oo ilmaisia ne korit sun muut!!!
Harsunkankaan ilkivalta
13
1351
Vastaukset
- Anonyymi
palkintona valtava pökäle
- Anonyymi
Ootko itse ollut tekemässä nämä ilkivallat, kun noin vaivaa.
Kyllä sinut kiinni saadaan. Oot sitten rikkaan tai köyhän kakara, ta i kakarat.
Syylliset jää aina kiinni.
- Anonyymi
Nyt sekin sitten nähty. Valvontakameraan tallentunut. Mikä lie äijä mutta tosiaan kusi puuceen kumoon.
- Anonyymi
töllön toljottajille äimisteltävää
pieren koko kylän kumoon- Anonyymi
Ei pierut auta, kiinni jäät.
Haistellaan missä meet. Jos et ymmärrä, niin hajun perusteella sinut löydetään!!!
Oot niin kauan piereny, ei haju lähde sinusta edes pyykkikoneessa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pierut auta, kiinni jäät.
Haistellaan missä meet. Jos et ymmärrä, niin hajun perusteella sinut löydetään!!!
Oot niin kauan piereny, ei haju lähde sinusta edes pyykkikoneessa pois.Ei nämä kiini jää. Nämä kun ovat näiden Polisien ja heidän kirkonkyläläisten kavereiden tekemiä. Pitää ensin löytää "Ihminen " joka välittää muistakin kuin itsestään.
Ensi-apua voidaan toimitta,vakuutamalla.On aivan toinen asia löytää syyliset, ja saattaa
heidät vastuuseen teoistaan.Ihmisiä kasvateen ja heillä tulisi olla esimerkkejä yhteiskunnassa. Vaan eipä heitä löydy.
- Anonyymi
Ulosteita joka puolella.
- Anonyymi
"Uloste on eläimen peräaukosta poistuva jäte"
Hyvin suositeltavaa on Lehmän uloste/Hevosen uloste /Kanan uloste ynm...lannoite.
Ihmisen uloste josta saadaan veren perusteella DAN-näyte.Tämä ulosteen jokaisen tulis
haudata 20 cm syvyten,lakia noudattaen.
- Anonyymi
Olet oikeassa, tekijät vastuuseen.
Ihmetyttää muuten nuo kommentit joita olet saanut ... - Anonyymi
Nythän tulee kuulemma R KAMERAT USEAMPI. hyvä näkyy autot ym , tekijät. Pääsevät maksamaan teoistaan ,tai vanhemmat ainakin. Hyvä.
- Anonyymi
Ei pääse yöaikaankaan tekemään näkemättä tekijöitä ,jess.
- Anonyymi
Leirintäalueelta on löydetty älyttömän kokoinen jööti.
- Anonyymi
Leirintä alueelta löydetty useita valtaia jöötejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388