Mitä märisijöitä!

Minä ainakin liityn noihin haukkujiin. Hau hau! Hau! Miten noin tolloja voi olla olemassa? Hau hau hau. Tästä on lyhyt matka tähän jotta ha ha ha ja sitä kautta heh heh. Minäkin joskus haukun, hi hi hi hi. Että voi joku olla pelkureitten pelkuri:

https://yle.fi/uutiset/3-10238540

10

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on kaikkien aikojen huvittavin juttu. Voi että mulla hirnuttaa. Huolestunut tollo ei uskalla lastaan laittaa postilaatikolle kun pelkää sutta niin paljon. Miten tämmönen voi olla mahdollista? Mikä tätä kansakuntaa vaivaa? Mitä ihmettä nuo palliaivot kuvittelevat? Pöljä tarvitsee Susianalyysia, se on selvä se.

• Hau! Hau hau....heh heh. Hau hau hau hau hau hau....tiedätkös piin likiarvoa kuinkakin pitkälle....he he he ja hau hau. Minä aloin ihan haukkumaan kuten rakkikoira. Niin paljon ihmetyttää tuo tollojen typeryys.

• On tämä ihan oikeasti huvittava juttu. Tätä pitää ihan juhlistaa. Julistan täten nuo susipelkurit vääjäämättömään mattiin. Shakkilaudalla nuo vaan kusisivat ja paskoisivat hädissänsä. Vaikka antaisin Daamin tasoitukseksi, niin matittaisin tuommosen alta kymmenen siirron. Voi että mulla oikeasti hirnuttaa. Hyi mitä ihmisjätettä sitä on olemassa.

• Nyt on kaikki nähty ja koettu. Minä olen oikeassa Susianalyyseinini. Maaseudulla on oikeasti olemassa tuommoisia a kirjaimella alkavia. Hysteerikkoja. Kehtaavat vielä naamaansa näyttää ihan julkisesti. Niin tyhmiä ovat hädissänsä.

• Plööööööh

Voi että mulla hirnuttaa.

• Pane_sinä

vaan niitä susiasi ja syö se kuriton rakkisi.

• Minäkö tänne näin järkevää olin taas kirjoitellut? On niin monta rautaa tulessa koko ajan, että huh huh. Ja heh heh. Kyllä voi olla joku pöljä kun ei lastaan uskalla pihalle päästää susien vuoksi. Tuommonen joutaisi vankilaan taikka hoitolaitokseen lapsen rääkkäämisestä taikka vaikkapa tyhmyytensä vuoksi.

• Jos_et_itsekään

muista, että mitä on tullut kirjoitelluksi niin parasta on lopettaa kirjoittelu kokonaan.
        Ja toinen juttu: "järkevä" ei ole se adjektiivi, jolla sepustuksiasi parhaiten kuvaillaan.

• Jeeeeeeeh

Hau hau hau hau.....hau hau! Hau hau.....hau hau hau. Hau! Hau hau hau.....haukuttaa niin paljon nuo susimärisijäpellet, heh heh.

• pumpumvaa

jos susi tai sudet tulee lähelle kotiani oleilelemaan jotenkin tuntuu et rihlako etin.ja pamautan.paskat välitän muusta.et pum.pum.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      64
      2129
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      946
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      67
      900
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      78
      842
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe