2 kk on kiusallisen pitkä aika odotella tuomion lainvoimaiseksi tulemista/tietoa KKO:n valitusluvasta.
Kertoisiko joku tietävä, miten siitä asianomaiselle yleensä tiedotetaan. Vai pitääkö peräti itse käydä kyselemässä?
Entä korvaukset; olen saamassa valtiolta kulukorvauksia ym. , jos lainvoima syntyy? Mistä niitä pitää anella, vai tapahtuuko ilman toimenpiteitä minun taholta?
Mahtaakohan sitten vielä polliisi toimittaa takavarikossa olevat "rikoksentekovälineet" kotiin samalla kyydillä jolla veivätkin ne?.
Hovioikeuden päätöksen lainvoima
2
295
Vastaukset
- asiatkunnossa
Yleensä vastaus tulee sähköpostiin. Valtiokonttorista saa ohjeet vahingonkorvauksien perimiselle.
- pahuutta.on
rikoksiin liittyvä välineistö, tuntuu että poliisi pitää ne ikuisesti
en ole saanu mitään takaisin, mihin rikollisten oletetaan edes vähän koskeneen
mikähä järki siinä, voisin pestä ne ja käyttää yhä
no vastaavaa tavaraa olen joutunut ostamaa tilalle eikä sitä huomioitu oikeuden korvauslistassa aikoinaan ..näin oli.. kannattaa luetella vaatimuksissa kaikki mitä itseltä puuttuu tai rikottu
itselleni rikolliset yhä velkaa hieman alle 20 tuhatta euroa
toinen jopa tytönkin sukurutsaisesti samasta suvusta löytäny rinnalleen ja mielisairasta murtovaras rattijuoppoa onnittelee muut rikolliset facebookis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207