2 kk on kiusallisen pitkä aika odotella tuomion lainvoimaiseksi tulemista/tietoa KKO:n valitusluvasta.
Kertoisiko joku tietävä, miten siitä asianomaiselle yleensä tiedotetaan. Vai pitääkö peräti itse käydä kyselemässä?
Entä korvaukset; olen saamassa valtiolta kulukorvauksia ym. , jos lainvoima syntyy? Mistä niitä pitää anella, vai tapahtuuko ilman toimenpiteitä minun taholta?
Mahtaakohan sitten vielä polliisi toimittaa takavarikossa olevat "rikoksentekovälineet" kotiin samalla kyydillä jolla veivätkin ne?.
Hovioikeuden päätöksen lainvoima
2
343
Vastaukset
- asiatkunnossa
Yleensä vastaus tulee sähköpostiin. Valtiokonttorista saa ohjeet vahingonkorvauksien perimiselle.
- pahuutta.on
rikoksiin liittyvä välineistö, tuntuu että poliisi pitää ne ikuisesti
en ole saanu mitään takaisin, mihin rikollisten oletetaan edes vähän koskeneen
mikähä järki siinä, voisin pestä ne ja käyttää yhä
no vastaavaa tavaraa olen joutunut ostamaa tilalle eikä sitä huomioitu oikeuden korvauslistassa aikoinaan ..näin oli.. kannattaa luetella vaatimuksissa kaikki mitä itseltä puuttuu tai rikottu
itselleni rikolliset yhä velkaa hieman alle 20 tuhatta euroa
toinen jopa tytönkin sukurutsaisesti samasta suvusta löytäny rinnalleen ja mielisairasta murtovaras rattijuoppoa onnittelee muut rikolliset facebookis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736