Minkälainen on tarjonta ja kenen palveluista pidetään?Ei paikkakuntalainen kysyy,mietityttää ostanko rivariosaketta täältä,koska asukkaat eivät ole tyytyväisiä nykyiseen,vaihdosta neuvottelevat.
isnnöintipalvelut joutsassa
6
1583
Vastaukset
- Vekesss
Isnnöintipalvelu? Mit se onk? Ost kämpä vaika useamp, ny kantsi sijotella
- KasKaskummaa
Aloituksen tekijä näyttää lankeavan utelemaan , osaaminen duunis päihittää pitämisen joten tarvitseeko olla kamu ja pitää ?
- tuttutapaus
Tää on taas se sama,joka viikoittain on muuttamassa jonnekin. Siis taru-anneli joka ennen kyseli kirppiksiä,kun oli tulossaa mökille tms
- TorikahviossaKuultua
Joutsan naapurikunan isännöitsijään ,on moni taloyhtiö vaihtanut ja sanovat asioiden menevän joustavammin .
- rubla
Jos kehitys pysyy samana hetken päästä on ostajan markkinat
- 6666
Kyl isännöitsijä on se joka kohtaa asiakaskunnan jolle tuskin löytynee vertaa . Jokainen ymmärtää luetun omalla tyylillään olettaen olevansa oikeassa . Joten olisikin syytä vaihtaa asukkaat sellaisiin joilla olisi ns: kaik kotosalla , funtsikaapa mitä raitilla kuulette .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512