Torstai aamua

Nainen hyvää huomenta! :)
Huh hellettä 0.8 ei ihan pakkasta, lukema noin kello 05:00 tänä aamuna.

11

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Huomenta. Täällä olen jo hereillä. Töihin lähdössä. Tänään tyhy-päivä iltapäivällä. Meidät bongaa mm. Töölöstä. Näin pari yötä sitten mielenkiintoista unta siitä sun edellisestä työpaikasta. Minä ja te ratkaisimme siinä jonkin timantin kohtaloa. Samalla ratkaisimme Suomen asioita ja kaikki päättyi lopulta meidän ylistämisen. Kiva uni. Mitä sinä aiot tänään tehdä?

      • Hyväätyhypäivää

        Riitalle. ☺ Miten ihmeessä ehditte nettiin ennen töihinlähtöä ? Minulla ei ole aamuisin yhtään ylimääräistä minuuttia käytössä, vaan herään siten, että ehdin hoitaa aamulla pakolliset toimet ja olen ajoissa töissä. Minulle ei tulisi mieleenkaan surffailla netissä heti aamutuimaan. 😄😄


    • HänelleTeelle

      Mukavaa päivää ihanalle! Tuulee niin että hiukset lähtee päästä.

    • Peräkontti

      Huomenta ja,taas on kohta ilta. Palellut koko päivän, aivan jäässä, tarvitsen lämppärin.

    • aitoriitta

      Muistan sinua aina aamuisin ja iltaisin parhaiten. Herään aina ajoissa töihin, että saan surffailla soffalla. Tyhy-päivässä meillä oli frisbee-golfia ja suunnistusta Töölössä. Kivaa oli. Nyt on jalat kyllä kipeänä. Huomenna vielä työpäivä ja sitten vapaa viikonloppu😀

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...
      Mä oon kaput....
      Oli pitkä päivä....Mä oikeesti voitin sunt vaik ootkin ollut hereil viidelt...
      Mulla kello soimas..puol kuudelt...
      Mut perhana heräsin neljän jälkeen...
      Arvaavaan minkälainen olo mulla..aivan karsee...mä oon kuoleman väsynyt...
      Päivä ihan kiva...kaikkea uutta tietoa. Nähtävyyksiä...
      Ihanaa ruokaa....
      Ei meil ihan noin kylmää ...asut jossain landel....
      Pitää varmaa sanoa hyvää iltaa...
      En oo ehtinyt....kirjoittaa...
      Huomen pitäis jaksaa..siis Hesa..
      Mut nukun pitkään aamul...
      Voipi olla etten ehdi...katotaan jossain välis..
      Jotenkin mun sydän taas täynnä rakkautta...
      Johtuu väsymyksestä...perhana...
      Mä kyl voitan tään tunne keisin...
      Kivaa iltaa..nuku hyvin...tsau ...Beibi...❤🍀😀

    • aitoriitta

      Hyvää iltaa sinullekin. Minulla tänään taas hyvä mieli. Tyttö oli kotona käymässä. Hän aina ilahduttaa. Tein ruokaa perheelle ja siitäkin tuli hyvä mieli. Huomasin tykkääväni pomostani, vaikka hänellä on ollut mussa kestämistä. Tykkään sinusta mies nyt ja aina. Ei tähän rakkautta tarvita. Olemme bestiksiä. Meidän ystävyytemme säilyy aina ja siksi se on kallisarvoisempaa kuin rakkaus. Senhän sinä olet jo saanut tuntea. Nuku hyvin väsymyksesi pois.

    • aamullataastöihin

      Ja hyvää yötä 😑 kylläpäs väsyttää...

    • aitoriitta

      Miksi meidän välillä aina välillä tuntuu vaikealta. Olemme eri kohdassa surutyötä mutta molemmat sen tekevät. Minä olen ehkä tällä hetkellä vähän edellä. Minun pitää antaa sinunkin tehdä surutyösi sillä vasta sen jälkeen aukeaa uusi sivu. Kyllä se aukeaa!

    • VaikeaValita

      Millaistahan unta katsoisi? Uutta vai uusintoja....

    • Neidille öitä! :)
      💤z

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe