Airpro Cabin Crew talvi 18-19

Taivaalle

Muita tämän talvikauden Airpron rekryssä hakeneita? Kommentteja, ajatuksia?

108

8885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentoemoksi

      Minä, ja sain haastatteluun kutsun. Luin vain netistä ,että haastattelussa haastatellaan Ruotsiksi,enkä ole puhunut ruotsia vuosiin. En siis tiedä kannattaako tulla..

      • 52345

        Mutta ruotsin osaaminenhan on etu, ei pakollista. Ilmoituksen mukaan.


    • 2334

      Mistä luit että haastattelu on ruotsiksi?

    • Onnellinennyt

      Heippa, tiistaina ois haastattelupäivä. Vähän jänskätttää etenkin se ryhmäosuus! Miten ajattelitte pukeutua?

    • 44243

      Onko joku käynyt jo haastattelussa, minkälaista oli?

      • Onellinennyt

        Ei ole kun ensimmäiset haastattelut ovat nyt tiistaina..


    • Emoksi

      Itsekkin huomenna menossa haastatteluun, kovasti koittanut treenailla englantia

    • Taivaalle

      Miten meni jengillä haastikset?

    • Onnellinennyt

      Mulla ainakii hyvin! Yks kohta jäi painaa mut muuten oli tosi mukavat haastattelijat ja ryhmähaastis iisi. Nyt vaan ootellaan tuloksia..

      • Moii

        Mikä kohta sulla jäi? :-D


    • 4322445

      Onko airprollakin kaikki samana päivänä, vai onko yksilöhaastattelu erikseen?

      • Hmmh

        Ryhmä ja yksilö samana päivänä. 2. haastattelupäivä niin, että yritysten edustajat haastattelee englanniksi.


    • Cabiniinko

      Millaisia tehtäviä teillä oli ryhmätehtävässä? Itellä oli eilen haastattelu ja vähän jäi mietityttämään

      • Outo

        Siis miks kysyt jos olit itse siellä haastattelussa?


      • Cabiniinko
        Outo kirjoitti:

        Siis miks kysyt jos olit itse siellä haastattelussa?

        Tarkoitin muissa haastatteluissa. Niitä järjestetään eri päivinä :)


    • Emoksiko

      Miten jako TUIn ja Thomas Cookin välillä menee? Saako toivoa? Kummalle haluaisitte itse?

      • Hmmh

        Haastattelussa sanottiin, että toivoa saa mutta loppuen lopuksi niillä ei pakosti ole merkitystä. Jaolla on monia tekijöitä, katsotaan miten henkilöt sopii näille yhtiöille ja aloitusajat ym. vaikuttavat. Itselle käy kumpivaan mutta tokihan nuo TUI:n long haul-kohteet ja pitkät ajat kohteessa houkuttelis!


      • Lentävä
        Hmmh kirjoitti:

        Haastattelussa sanottiin, että toivoa saa mutta loppuen lopuksi niillä ei pakosti ole merkitystä. Jaolla on monia tekijöitä, katsotaan miten henkilöt sopii näille yhtiöille ja aloitusajat ym. vaikuttavat. Itselle käy kumpivaan mutta tokihan nuo TUI:n long haul-kohteet ja pitkät ajat kohteessa houkuttelis!

        Moi,

        Long haulit eivät automaattisesti tarkoita pidempiä layovereita. Cookilla oli shortteja ja silti kohteessa oltiin monia päiviä. Tuilla voidaan lentää esim Thaimaaseen, Sri Lankaan yms yms (9-13h lentoaika) ja silti usein kohteessa oltiin vain jokunen 12-13h. :)


      • Hmmmh
        Lentävä kirjoitti:

        Moi,

        Long haulit eivät automaattisesti tarkoita pidempiä layovereita. Cookilla oli shortteja ja silti kohteessa oltiin monia päiviä. Tuilla voidaan lentää esim Thaimaaseen, Sri Lankaan yms yms (9-13h lentoaika) ja silti usein kohteessa oltiin vain jokunen 12-13h. :)

        Tiedän kyllä mutta kommentoin haastattelussa kuulemani perusteella. Sanottiin että ollaan kohteissa yleisesti ottaen useita päiviä.


    • Kohteet

      Mitä kohteita ne kertoi, että talvella olisi? Ja kuinka pitkiä aikoja paikalla?

      • Enkerro

        Menkääpä itse sinne haastatteluun! Jotkut lentää heti takas, jossai oleillaan useampi päivä.


      • semmosta

        Kylläpä siellä on kärttynen ihminen. Ei kannata todellakaan hakea lentoemännäksi jos noin hirveästi hermostuttaa heti. Kai ymmärrät, että matkustajat saattavat kysellä sinulta "tyhmiä" ja koetella muutenkin hermojasi vaikka millä mitalla siellä pienessä ahtaassa koneessa? Ja sinun on sitä siedettävä. Toivottavasti et tule valituksi, sillä huomaa jo nyt ettet sovi hommaan alkuunkaan.


      • Enkerro
        semmosta kirjoitti:

        Kylläpä siellä on kärttynen ihminen. Ei kannata todellakaan hakea lentoemännäksi jos noin hirveästi hermostuttaa heti. Kai ymmärrät, että matkustajat saattavat kysellä sinulta "tyhmiä" ja koetella muutenkin hermojasi vaikka millä mitalla siellä pienessä ahtaassa koneessa? Ja sinun on sitä siedettävä. Toivottavasti et tule valituksi, sillä huomaa jo nyt ettet sovi hommaan alkuunkaan.

        Kärttynen ihminen? Oisko tällainen keskustelupalsta vähän eri juttu kuin tositilanteet töissä. Erittäin mainio asiakaspalvelija olen ja siitä saan päivittäin palautetta myös asiankailta. Mutta ompa kiva itse jännittää siellä ja käydä haastattelut läpi vaan sen takia että vois kertoa täällä muille? :)


    • Kääk

      Hei avatkaas tänne vähän keskustelua! Montako oli toisessa haastattelupäivässä? Ensimmäisessä 10.. kovasti jännitän tuloksia!

      • Emoksi

        Oliko teillä siis se ryhmätehtävä sellainen että teille esitettiin joku tilanne josta keskustelitte, ja sitten esititte sen muille vai miten?


      • 1234abc

        Heinäkuun alussakin on vielä haastattelupäiviä ainakin kaksi :)


    • Ata

      Kerrottiinko teille jo, milloin koulutukset alkavat?

      • Kääk

        Oisko ollu TC:llä elokuussa, TUI lokakuu


      • Ata

        Aijaa, niin aikaisin! Mä oon menossa vasta ens kuussa haastatteluun :)


    • Janza18

      Moikkulimoi! Onko kukaan saanut ekasta ryhmästä vielä mitään viestiä? Jännittää niin paljon, että s.postia pitää kytätä kokoajan :) p.s tsempit kaikille, mutta erityisesti ensimmäiselle ryhmälle, kaikki oli niin mukavia ja kannustavia ❤️

      • Kääk

        Heii! Ei ole tänne vielä ainakaan tullut.. tosi harmi mutta niin jännittynein mielin odotan. Nythän haastattelusta vasta viikko, mutta toivotaan että immottelevat ennen ens kuuta!! Mut samaa mieltä, kaikki oli ihan mahtavia😍


    • lentoemäntäammatiksi

      Eikö he sanoneet, että neljä viikkoakin voi mennä vastauksen saamiseen? Se toinen haastattelu voi olla vaikeakin kun on lentoyhtiön edustajat paikalla ja pitää fiksun kuuloisesti puhua englantia. Auttaa, että saisi jännityksen pidettyä kurissa. Saitteko sen käsityksen, että he laittavat sähköpostilla vastauksen? Kuinkahan monta karsiutuu vielä toisesta vaiheesta...

    • Janza18

      Heikunkeikun. Jouduin soittamaan heille, kun tuli ylläri lomallelähtö.. TC:n haastattelu on jo heinäkuun alussa ja TUI:n vissiin loppupuolella. No se on lennättävä Suomeen haastatteluun ..first things first :)

    • Ata

      Päättääköhän ne vasta sit 2. haastatteluun päässeet, kun toinen ensimmäinen haastattelukierros heinäkuun alussa on tehty? :) haastattelupäivät on siis 4. ja 5.7.

    • pilipiipari

      Hellurei! Onko vielä kukaan saanut viestiä/soittoa? Kuolen tähän jännitykseen :(

      • Kääk

        Eippp. Uskon että ilmottelee vasta kaikkien haastisten jälkeen. Tosin jossain edellisessä ketjussa oltiin ilmoiteltu aikaisemmin mutta eiköhän se ois jo tullu se soitto jos ois tullaksee ennen vikoja haastiksia! Eli ootellaan pari viikkoa vielä🙈🙈


    • Cookillekko

      Mitä kohteita Cookilla mahtoikaan olla? Thaikut ja Kanaria ainakin, muita?

      • 4212456

        Kesällä ainakin Kroatia ja Kreikka, mutta nyt vissiin haetaan tosiaan vaan talveksi. 🤔


      • 000000

        Jos sama homma jatkuu viimevuodesta, uudet koulutetaan vain pienempiin konetyyppeihin ja pelkkää Kanariaa luvassa koko talvi. Aiemmin lentäneet lentää pitkänmatkanlentoja isommilla koneilla johon ovat saaneet tyyppikoulutuksen.


    • lentoemoksi

      Jeeij! tänään tuli kutsu kakkoshaastatteluihin. Olin pari pv sitten ekoissa haastatteluissa :)

      • 54323680000

        Onnea! :) TUI vai TC?


      • lentoemoksi
        54323680000 kirjoitti:

        Onnea! :) TUI vai TC?

        Kiitos! :) Piristi kyllä niin paljon eilisen Finskin hylkyviestin jälkeen. Thomas Cookille! Se Tuin Meksiko ois kyllä houkutellu...:D


      • Cba321

        Onnea! Soitettiinko sulle vai saitko sähköpostia?


      • lentoemoksi

        Kiitos paljon! Soitettiin :) Onko kellään hajua kuinka paljon he ylipäätänsä otti ensimmäiseen haastatteluun porukkaa, ja paljon tokaan vaiheeseen karsiutuu?


    • Kääk

      Kutsu kävi täälläkin Thomas Cookin haastatteluun!

      • lentoemoksi

        Onnea! Toivoitko jompaa kumpaa, vai oliko sulle ihan sama kummalle kurssille? Saitko muuten jtn s postia puhelun jälkeen? Sanoi musta että laittaa jtn, mutta ei oo tullu vielä.


      • Kääk

        En toivonut, mutta toki TUI:n kohteet miellyttivät enemmän. Itse oon kuitenkin tässä mukana itse työn enkä tiettyjen kohteiden takia. Pääsis sitä näinki näkemään ja kokemaan ja luomaan uraa just sillä alalla ku haluis! Et tosi onnellinen oon! Spostilla tulee tarkemmat tiedot 2. haastiksesta myöhemmin. Voi olla et soittelee sinulle myöhemmin, millon olit haastattelussa?


      • lentoemoksi
        Kääk kirjoitti:

        En toivonut, mutta toki TUI:n kohteet miellyttivät enemmän. Itse oon kuitenkin tässä mukana itse työn enkä tiettyjen kohteiden takia. Pääsis sitä näinki näkemään ja kokemaan ja luomaan uraa just sillä alalla ku haluis! Et tosi onnellinen oon! Spostilla tulee tarkemmat tiedot 2. haastiksesta myöhemmin. Voi olla et soittelee sinulle myöhemmin, millon olit haastattelussa?

        Soitti mulle siis eilen ja kutsui tokaan haastatteluun :) Mutta hyvä tietää että ne tarkemmat tiedot tulee vasta myöhemmin. Mietin eka että jos meni väärään osoitteseen. Jep sama mulla ton Tuin ja ylipäätänsä työnsuhteen. Tosi innoissani ja ilonen oon :) Mulla oli tiistaina eka haastis. Milloin sulla oli ?


      • Kääk

        Mulla oli ensimmäinen haastattelu jo parisen viikkoa sit tiistaina et siitä vierähtäny tovi jo!


    • Cba321

      Kutsuvatkohan ensin TC:lle haastatteluun vai onko joku jo kuullut päässeensä TUIlle jatkoon? Jännittää! En jaksaisi enää odotella.

      • CC2018

        Mä en ole vielä kuullut mitään jatkosta. Aikataulujen puolesta en pysty TC kurssille osallistumaan niin luulen, että myöhemmin ilmoittavat TUI:n jatkoista kun mitään ei ole vielä kuulunut... :)


    • Jejeje

      Mulle kans soittelivat ja kutsuivat TCn haastatteluun. Haastattelussa olin 12.6 :)

      • lentoemoksi

        Paljon onnea!! Nyt vaan tsemppiä vikaan haastatteluun ja toivotaan että kurssilla törmätään :)


    • Lentoemoksiko

      Onko kellään 4.7. rekrypäivässä käyneellä kuulunu vielä mitään? Mulla ei vielä oo kuulunu mitään..

      • jänskää

        Olin tänään 2. haastattelussa (TC:lle), lupasivat ilmoittaa ensi viikon loppuun mennessä, ketkä pääsevät kursille. Tuntui, että meni hyvin, mutta kyllähän sitä aina jälkeenpäin miettii, että olisi pitänyt sanoa sitä ja tätä. Millaisia fiilikisiä teille muille jäi haastattelusta? Olisi kiva tietää, että montako haastattelevat ja kuinka moni pääsee kurssille...


      • Lentoemoksi
        jänskää kirjoitti:

        Olin tänään 2. haastattelussa (TC:lle), lupasivat ilmoittaa ensi viikon loppuun mennessä, ketkä pääsevät kursille. Tuntui, että meni hyvin, mutta kyllähän sitä aina jälkeenpäin miettii, että olisi pitänyt sanoa sitä ja tätä. Millaisia fiilikisiä teille muille jäi haastattelusta? Olisi kiva tietää, että montako haastattelevat ja kuinka moni pääsee kurssille...

        Minulle sanoivat haastattelussa että noin 30 ihmistä on tokassa haastattelussa, mistä sitten about 10 karsiutuu vielä pois. Kahtena päivänä oli tämä kakkoskierros.


    • Lentoon

      Oliko millainen haastattelu? Varmaankin mukavia haastattelijoita? Tsemppiä kaikille haastikseeen!

      • jänskää

        Kaksi haastattelijaa, mukavia tottakai. Haastattelu kesti noin vartin ja oli kokonaan englanniksi, perus työhaastattelukysymyksiä mielestäni. Millaisia fiiliksiä muilla? Onkohan haastatteluja kuinka monena päivänä vielä tulossa? Itselleni tarjottiin aikaa tälle päivälle ja tottakai sanoin tottakai :)


    • Jännittävää

      1. Kierroksen haastatteluun menossa tällä viikolla :)

    • Kääk

      Mullakin eilen 2. haastattelu TC:lle. Ihan hyvin meni mutta jäi silti vähäm epävarma fiilis... haastattelijat tosi neutraalilla ilmeellä että niistä vaikea päätellä.

    • Enuskallakuullatuloksia

      Jäi kyllä niin epävarma olo, tein yhen niiin ison mokan ja muutenkin oli vaikee tulkita mitä mieltä he olivat. Ja englanniksi ulosanti ei koskaan ole niin hyvää mitä suomeksi olisi. Saa nähdä...

    • Ferjam

      Menossa huomenna 1. vaiheen haastatteluun. Jännittää! Onko haastattelu jo tässä vaiheessa englanniksi?

      • pkhdjdbejl

        Suomeksi oli ja pieni osuus enkuksi


    • Taivaalle

      Onkohan siis TC:n emot jo haastateltu ja valittu?

      • Tietäispä

        Ite olin haastattelussa ma. Ilmottavat ens vk. En tiedä onko vielä TC yksilöhaastiksia.


    • Kääk

      Juuri tuli puhelu että pääsin kurssille! Oi tätä onnea!! Muita päässeitä?

      • Yeiiii

        Minä :) kurssilla nähdään


      • gjgkgkk

        Millonka olit kakkos vaiheen haastiksessa? Kauan kesti että ne sieltä soitteli kurssille pääsystä?


      • Lentoemoksi

        Mulla oli itellä viime ti kakkoshaastattelu ja kaks pv sen jälkeen soitti kurssille pääsystä.


      • hkdlgjj
        Lentoemoksi kirjoitti:

        Mulla oli itellä viime ti kakkoshaastattelu ja kaks pv sen jälkeen soitti kurssille pääsystä.

        Okei, olin itse myös viimeviikolla eikä ole kuulunut mitään, ajattelin vain että voiko siitä lukea vähän "rivien välistä" jos toisille on jo soiteltu jotka on käynyt kakkosvaiheen mutta ei heti oo tullu soittoa.


      • jänskää
        hkdlgjj kirjoitti:

        Okei, olin itse myös viimeviikolla eikä ole kuulunut mitään, ajattelin vain että voiko siitä lukea vähän "rivien välistä" jos toisille on jo soiteltu jotka on käynyt kakkosvaiheen mutta ei heti oo tullu soittoa.

        Ajattelin ihan samaa, olin viime ma kakkoshaastattelussa eikä ole kuulunut mitään ja osalle on tullut jo torstaina kutsu kurssille. Ensi viikon loppuun mennessähän lupasivat ilmoittaa, mutta niinhän se taitaa olla, että hylyt ilmoitetaan aina viimeiseksi.


      • fkgkgk
        jänskää kirjoitti:

        Ajattelin ihan samaa, olin viime ma kakkoshaastattelussa eikä ole kuulunut mitään ja osalle on tullut jo torstaina kutsu kurssille. Ensi viikon loppuun mennessähän lupasivat ilmoittaa, mutta niinhän se taitaa olla, että hylyt ilmoitetaan aina viimeiseksi.

        Tätä itsekkin mietin että mahtaiskos olla näin...


      • jännittynyt

        Aika jännä juttu.. Voihan toki olla sekin että osalla voi olla nykysisestä työstä 4vko irtisanoutumisaika jolloin pakko ilmoittaa aikaisemmin. Toisaalta jos epävarmoja osalta mietitään ja ilmoitellaan ensi viikon lopussa, jos oli vielä keskiviikkona haastatteluja..


      • 2.haastatteluKutsuu

        Ens ke vielä 2.kierroksen haastatteluja TC:lle. Sen jälkeen ilmoittavat viimeisetkin valinnat. Mutta jos et saa kutsua etkä hylkyä niin todennäköisesti pyytävät sitten TUI:lle 2. haastatteluun. Eli toivoa ei kannata vielä menettää :)


      • xbckgk
        2.haastatteluKutsuu kirjoitti:

        Ens ke vielä 2.kierroksen haastatteluja TC:lle. Sen jälkeen ilmoittavat viimeisetkin valinnat. Mutta jos et saa kutsua etkä hylkyä niin todennäköisesti pyytävät sitten TUI:lle 2. haastatteluun. Eli toivoa ei kannata vielä menettää :)

        Toivotaan että jompi kumpi tärppäis! En omasta mielestäni nähnyt syytä miksi ei valittaisi, en jännittänyt ja haastattelu sujui kaikin puolin hyvin. noh toivotaan parasta!


      • lentoemoksi
        jännittynyt kirjoitti:

        Aika jännä juttu.. Voihan toki olla sekin että osalla voi olla nykysisestä työstä 4vko irtisanoutumisaika jolloin pakko ilmoittaa aikaisemmin. Toisaalta jos epävarmoja osalta mietitään ja ilmoitellaan ensi viikon lopussa, jos oli vielä keskiviikkona haastatteluja..

        Joo, mulla esim se 4 viikkoa irtisanoutumisaika niin menee aika tiukille, et tosi hyvä et tuli varmistus jo viime to.


      • JagTalarInteSvenska

        TUI:lla arvostavat ruotsia enemmän eli ne joilla se on sujuvampaa kuin muilla niin säästetään varmaan sinne niiden 2. haastattelu kierrokselle.


    • Trollorollo

      Kuulemma ensi viikolla vielä TC:n haastiksia keskiviikkona. Tänään oli minun eka haastis ja huomenna pitäis saada tietää, jos pääsee 2. vaiheeseen TC:lle. Kuulemma Tui:lle 2. haastikseen pääsyä voi joutua odottamaan jopa 4 viikkoa.

    • Millointuleetieto

      Onko kukaan saanut vielä hylkyä? Lupasivat kuitenkin ilmoittaa, kävi tavalla tai toisella.

      • Cba321

        Ei oo tullut hylkyviestiäkään. Ite olin ihan ekassa haastattelussa jo 12.6., eikä vieläkään oo kuulunut mitään.


      • Kurssillaollaan

        Ilmottavat varmaan hylyt vasta kun jokainen joka on haluttu toiseen vaiheeseen on käynyt ja hyväksynyt kurssipaikan..


    • Lentoemoksikokoko

      TC:n kurssilla kans ollaan! To tuli soitto :)))

    • Mmmm

      Onko moni päässyt vielä TUI:n 2 haastatteluun?

    • Mielenkiinnostakysyn

      TC kakkosvaiheen haastattelusta luvattiin ilmoittaa tämän viikon loppuun mennessä tuleeko valituksi vai ei. Vieläkään ei ole mitään kuulunut, voiko tästä päätellä että hylkyviestiä odotellaan vai onko suurin osa vielä ilman tietoa??

      • Airprocabin

        Täällä samaa mietin. Onko kukaan saanut vielä hylkyjä?


      • jänskää
        Airprocabin kirjoitti:

        Täällä samaa mietin. Onko kukaan saanut vielä hylkyjä?

        Ei oo kuulunut mitään suuntaan eikä toiseen. Huomenna pitäs sitten tulla tieto, niin ei tarvi enää kärvistellä...


    • Funlovin

      Ei ole tullut mitään viestiä vielä, huominen päivä pitää vielä kärvistellä! Jännittää ihan hirveesti, tuntu et toka haastattelu ei menny kauheen hyvin. Onko kenellekkään soitettu tänään?

      • jonainpäivänävielä

        ei oo soitettu mutta harmittaa kyllä jo etukäteen kun taidan arvata ettei tullu valituksi kun kuitenkin jo mennyt tämän verran aikaa haastattelusta


    • Eihuolta

      Ei kannata vielä panikoida. Selvittelevät vielä kuinka moni viime talven lentäneistä jatkaa tänä talvena. Kun se on selvillä, niin alkavat ilmoittamaan teille. Eli ei huolta 😊

    • SaanKohtaSydärin

      Onpas tuskallista tää odottaminen :D
      Toivoo, että puhelin pitäisi jonkun äänen. Mielummin soittoääni kuin hylkyviestin ääni...

      • Odottavanaikaonpitkäää

        Joo todellaki! Äsken soitti joku ja toiveikkaana vastasin.. vakuutusmyyjä (huoh)


    • Pettynytt

      Tuliko kenelläkään hyväksyttyä puhelua tänään?

      • jänskää

        Ei ole puhelin soinut, vaikka tänään piti tulla ilmo. Eikä ole myöskään tullut hylkyviestiä sähköpostiin, tarkastin just äsken. Vähän epäilen, ettei enää tänään mitään infoa tulekaan, vaan pitää odottaa maanantaihin...


    • fkfkgjg

      ei oo kyllä täälläkään liikaa puhelin soinut 😂 pitkä viikonloppu odotus edessä..

      • sdgferg

        Onko kenellekään tullut perjantaina tai tänään hylky/hyväksyntä viestiä?


      • Turhauttavaa

        Ei....


    • Harmissaan

      Hylky tuli 😭😭

      • Harmilisineharmi

        Hylky tuli myös tänne 😓 Harmi


    • Taassaipettyä

      Toivoa vielä oli.. jälleen tuli hylky😭 vaikeeta tuntuu olevan päästä alalle, vaikka mielestäni olisin todella sopiva kyseiseen työhön

    • Taivaallle

      Muistaakseni ainakin edellisinä vuosina on kuitenkin jäänyt varasijalle jos joku estyykin osallistumasta, niin onko teille tarjottu sellaista mahdollisuutta?

    • harmittaaaa

      Hylky tuli tännekin :(
      Toivottavasti seuraavassa haussa tärppäisi.
      Onnea kaikille valituille!

    • Haaaarmi

      Mulla ainakin vaan luki, että tällä kertaa valintamme ei osunut sinuun.. eli siitä tulee semmonen kuva ettei ole millään varalla. Mitäköhän ominaisuuksia haetaan?

    • Hfddy

      Onko kukaan kuullut mitään vielä Tuin haastatteluista?

      • Pyh

        Voipi olla ettei TUI koulutakkaan ketään / kouluttaa vain muutamia, sillä kaikki viime talven emot palaavatkin, niin ei uusia tarvitakkaan. Tällaista kuultu tutun tutun tutulta joka Tuilla töissä.


    • toiveikassss

      Päivitelkäähän tänne tilannetta, jos saatte kuitenkin kutsuja vielä sinne TUI:n puolelle :) Olisi kiva kuulla ottivatko sinne ketään tms.

      • Kaveriltakuulin

        Ei ota ketään. Kaveri haki ja kun ei kuulunut niin kyseli mikä kestää kun ei kuulu, ja eivät rekryä ketään talvikaudelle, eli toi ”Pyh” tieto oli oikea. :( tosi surkeeta...


      • Kohta_alkaa

        Joo, loppujen lopuksi ottivat Cookille vaan parikymmentä ja TUIlle ei ketään!


    • Innoissaan

      Hei Thomas Cookin kurssille valitut! Ilmottautukaas tähän ja laittakaa jotain instagramia tjsp. että saatais joku ryhmä kasaan? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe