Hei, olen 17-vuotias tyttö ja olen hiljattain tutustunut vaippailuun yms lasten/vauvojen juttuihin. Luin ettei tämä ole harvinaista, mutta hävettää silti :( haluaisin kokea oloni taas pieneksi ja tehdä asioita mistä nautin pienenä <3 olen aika avoin kaikelle uudelle ja tutustuin myös tähän abdl- käsitteeseen, mutta ilmeisesti pitäsi olla täysi-ikäinen tuollaiseen yhteisöön :( olisi mukavaa olla pikku prinsessa ja eläytyä sellaiseen roolileikkiin ! On kuitenkin vaikeaa löytää ikäistäni jota kiinnostaisi olla ns. Caregiver...Ilmeisesti iso osa tästä yhteisöstä on miehiä? En tiedä, mutta jos teillä on omia kokemuksia, feel free to share <3 pidetään keskustelu asiallisena !!
Vaippailu nuorena?
PixiePrincess
4
1134
Vastaukset
Fetissejään ei voi itse valita. Asia on ja tulee olemaan osa elämääsi ja ajatusmaailmaasi, mutta sen voit valita itse, että toteutatko mielihalujasi vai et. Mitään hävettävää sinulla ei kuitenkaan ole, teitpä niin tai näin.
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Itse olen 13v ja käytän yö vaippoja joka on itseni mielestä aika noloa
- Anonyymi
Olen kiinnostunut vaippailusta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132