Hei, olen 17-vuotias tyttö ja olen hiljattain tutustunut vaippailuun yms lasten/vauvojen juttuihin. Luin ettei tämä ole harvinaista, mutta hävettää silti :( haluaisin kokea oloni taas pieneksi ja tehdä asioita mistä nautin pienenä <3 olen aika avoin kaikelle uudelle ja tutustuin myös tähän abdl- käsitteeseen, mutta ilmeisesti pitäsi olla täysi-ikäinen tuollaiseen yhteisöön :( olisi mukavaa olla pikku prinsessa ja eläytyä sellaiseen roolileikkiin ! On kuitenkin vaikeaa löytää ikäistäni jota kiinnostaisi olla ns. Caregiver...Ilmeisesti iso osa tästä yhteisöstä on miehiä? En tiedä, mutta jos teillä on omia kokemuksia, feel free to share <3 pidetään keskustelu asiallisena !!
Vaippailu nuorena?
PixiePrincess
4
1020
Vastaukset
Fetissejään ei voi itse valita. Asia on ja tulee olemaan osa elämääsi ja ajatusmaailmaasi, mutta sen voit valita itse, että toteutatko mielihalujasi vai et. Mitään hävettävää sinulla ei kuitenkaan ole, teitpä niin tai näin.
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Itse olen 13v ja käytän yö vaippoja joka on itseni mielestä aika noloa
- Anonyymi
Olen kiinnostunut vaippailusta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359