Sousse tunisia,millainen paikka?

maikka

Sousse tunisia,millainen paikka ois viettää viikon loma siellä.Onko mitään erikoisia nähtävyyksiä?Olen lähdössä jonnekin päin maailmaa maaliskuun lopussa,sen takia olisin erittäin kiinnostunut ottamaan ehdotuksia ja neuvoja vastaan...loma kohde ku on viel vähän hakusassa.

3

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Jos on aiemmin lomaillut vain Kreetan tai Kreikan tyyppisissä kohteissa voi Tunisiassa tulla eka kerralla kulttuurisokki. Niin, ne jotka haukkuvat Tunisiaa eivät tiedä, että kyseessä on kulttuurisokki. Eli se joka hakee matkaltaa vierasta kulttuuria ja ei syö ravintoloissa lihapullia, sopii Tunisiaan. Perus aurinkolomalaisella voi Tunisia olla liian erilainen.

• kävijä

hei olen itse ollut lomalla tunisiassa monastirissa ja ihan kivaa oli.
        tunisia on erilainen maa mitä joku espanja tai kreikka eli ei kannata odottaa samaa.
        söimme hampurilaisia ja kävimme ravintoloissa syömässä mitään ongelmaa ei ollut ruokien suhteen, muistat juoda pullovettä ja rokotukset kuntoon. tinkiminen kuuluu kaupantekoon ja kauppiaat kovia kaupittelemaan, mutta se on maan tapa.
        keskusta suht siisti sivummalla sotkuisempaa, mutta kun tiedät nämä etukäteen ja lähdet sillä asenteella että haluat nähdä erilaista mitä ennen niin kaikki sujuu hyvin. jos jotain kysyttävää kirjoittele.

• reissaaja

Suossessa vietettiin kaksi viikkoa. Läheinen Port El Kantaui näkemisen arvoinen, varaa yksi päivä sinne. Saharan matkaa ei kannata ohittaa (maksaa paljon mutta antaa vielä enemmän). Junalla pääsee pääkaupunkiin Tunisiin edullisesti ja matkaoppaan kautta kannattaa varata hotelli Tunisista. Soussen kaupungissakin on kierreltävää muutamaksi päiväksi. Hauskaa matkaa Tunisiaan matkaajille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45