Sousse tunisia,millainen paikka ois viettää viikon loma siellä.Onko mitään erikoisia nähtävyyksiä?Olen lähdössä jonnekin päin maailmaa maaliskuun lopussa,sen takia olisin erittäin kiinnostunut ottamaan ehdotuksia ja neuvoja vastaan...loma kohde ku on viel vähän hakusassa.
Sousse tunisia,millainen paikka?
3
1798
Vastaukset
- make
Jos on aiemmin lomaillut vain Kreetan tai Kreikan tyyppisissä kohteissa voi Tunisiassa tulla eka kerralla kulttuurisokki. Niin, ne jotka haukkuvat Tunisiaa eivät tiedä, että kyseessä on kulttuurisokki. Eli se joka hakee matkaltaa vierasta kulttuuria ja ei syö ravintoloissa lihapullia, sopii Tunisiaan. Perus aurinkolomalaisella voi Tunisia olla liian erilainen.
- kävijä
hei olen itse ollut lomalla tunisiassa monastirissa ja ihan kivaa oli.
tunisia on erilainen maa mitä joku espanja tai kreikka eli ei kannata odottaa samaa.
söimme hampurilaisia ja kävimme ravintoloissa syömässä mitään ongelmaa ei ollut ruokien suhteen, muistat juoda pullovettä ja rokotukset kuntoon. tinkiminen kuuluu kaupantekoon ja kauppiaat kovia kaupittelemaan, mutta se on maan tapa.
keskusta suht siisti sivummalla sotkuisempaa, mutta kun tiedät nämä etukäteen ja lähdet sillä asenteella että haluat nähdä erilaista mitä ennen niin kaikki sujuu hyvin. jos jotain kysyttävää kirjoittele.
- reissaaja
Suossessa vietettiin kaksi viikkoa. Läheinen Port El Kantaui näkemisen arvoinen, varaa yksi päivä sinne. Saharan matkaa ei kannata ohittaa (maksaa paljon mutta antaa vielä enemmän). Junalla pääsee pääkaupunkiin Tunisiin edullisesti ja matkaoppaan kautta kannattaa varata hotelli Tunisista. Soussen kaupungissakin on kierreltävää muutamaksi päiväksi. Hauskaa matkaa Tunisiaan matkaajille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137