Sousse tunisia,millainen paikka ois viettää viikon loma siellä.Onko mitään erikoisia nähtävyyksiä?Olen lähdössä jonnekin päin maailmaa maaliskuun lopussa,sen takia olisin erittäin kiinnostunut ottamaan ehdotuksia ja neuvoja vastaan...loma kohde ku on viel vähän hakusassa.
Sousse tunisia,millainen paikka?
3
1844
Vastaukset
- make
Jos on aiemmin lomaillut vain Kreetan tai Kreikan tyyppisissä kohteissa voi Tunisiassa tulla eka kerralla kulttuurisokki. Niin, ne jotka haukkuvat Tunisiaa eivät tiedä, että kyseessä on kulttuurisokki. Eli se joka hakee matkaltaa vierasta kulttuuria ja ei syö ravintoloissa lihapullia, sopii Tunisiaan. Perus aurinkolomalaisella voi Tunisia olla liian erilainen.
- kävijä
hei olen itse ollut lomalla tunisiassa monastirissa ja ihan kivaa oli.
tunisia on erilainen maa mitä joku espanja tai kreikka eli ei kannata odottaa samaa.
söimme hampurilaisia ja kävimme ravintoloissa syömässä mitään ongelmaa ei ollut ruokien suhteen, muistat juoda pullovettä ja rokotukset kuntoon. tinkiminen kuuluu kaupantekoon ja kauppiaat kovia kaupittelemaan, mutta se on maan tapa.
keskusta suht siisti sivummalla sotkuisempaa, mutta kun tiedät nämä etukäteen ja lähdet sillä asenteella että haluat nähdä erilaista mitä ennen niin kaikki sujuu hyvin. jos jotain kysyttävää kirjoittele.
- reissaaja
Suossessa vietettiin kaksi viikkoa. Läheinen Port El Kantaui näkemisen arvoinen, varaa yksi päivä sinne. Saharan matkaa ei kannata ohittaa (maksaa paljon mutta antaa vielä enemmän). Junalla pääsee pääkaupunkiin Tunisiin edullisesti ja matkaoppaan kautta kannattaa varata hotelli Tunisista. Soussen kaupungissakin on kierreltävää muutamaksi päiväksi. Hauskaa matkaa Tunisiaan matkaajille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121469Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717