Uskalsin viimeinkin kertoa minun opiskelukaverille että olen korvia myöten ihastunut häneen, tiesin kyllä että hänellä on poikaystävä ja kait pikkasen että hän on hetero mutta oli pakko kertoa tunteistani, nyt ei hän sano enään sanaakaan minulle, eikä katso minua päin :/ Ennen juteltiin paljon ja oltiin kuin paita ja peppu, nyt hän välttelee minua :(
Ainakin sain sanottua. Jos alatte mankua siitä no miksi sitten ihastuit varattuun hetero naiseen ja nyt kyyneltä vuodatat, Se ei ole niin helppoa, ihastumisen kohdetta ei voi valita niin kuin juustoa kaupan hyllytä!
Ps. ainakin sain sanottua sen hänelle kuinka paljon tykkään hänestä :)
PettynytMuttaOnnellinen
9
1129
Vastaukset
- tiedäntunteen
Ihanaa ja rohkeeta, että uskalsit kertoa tunteistasi! Suuri virtuaalihali sulle täältäpäin <3 Tuntuu varmaan kuin taakka olisi pudonnut hartioilta, eikös? Tiedän itsekin ton tunteen, kun on vaan pakko kertoa (vaikka ihastus onkin varattu hetero) koska tuntuu, ettei pysty enää pitämään tunteita sisällään. Ja joskus vaan pitää kertoa päästäkseen itse eteenpäin ja yli ihastuksesta.
Harmi että sulle kävi tuolla tavalla, ihastuksesi on oikea idiootti ämm* näin suoraan sanottuna. Valitettavasti tuollaisia ihmisiä aina jostain löytyy.... Toi on mun mielestä töykeintä, mitä ihmiselle voi tehdä tossa tilanteessa - toinen kertoo tunteensa ja on erittäin haavoittuvaisessa tilassa, ja sitten aletaan välttelemään. Jos olisin ollut tuo sun hetero ihastukses, olisin ollut vain imarreltu. Valitettavasti joitakin heteronaisia tuntuu ahdistavan se, että joku nainen kertoo heille tunteistaan. Harmillista kyllä :(
Muista, että sussa ei ole mitään vikaa etkä ole tehnyt mitään väärin. Tunteitaan saa (ja pitää!) ilmaista, eikä tunteiden tunnustaminen ole mikään pätevä syy välttelylle. Et kuitenkaan ole ahdistellut ihastustasi tai tehnyt mitään pahaa hänelle. No mutta nyt pystyt ainakin jatkamaan elämääsi ehkä hieman "vapaampana", kun olet saanut kerrottua tunteista :) - Se_Yksi_Vain
Kiitoksia haleista tulivat tarpeseen :) , en sanoisi että hän on ämmä taikka muutenkaan tyhmä ihminen vaikka ei olla enään toistemme kanssa tekemisissä , olen onnellinen niistä hetkistä kun oltiin ystäviä :) toki harmittaa mutta nyt on suunta kohti tulevaisuutta. Jos tässä pitäisi miettiä mitä tekisin toisin? en mitään koska nyt ei tarvitse enään miettiä mielessä mitä jos. Elämä jatkuu :)
- Särkynytmuttaonnellinen
Miulla kävi samalla tavalla vähän aikaan sitten, ku ihastuin aivan suunnattomasti miun rinnakkaisluokan poikaan, jonka luulin olevan bi, mut sit ku vihdoin kerroin sille miun tunteista kävi ilmi et se on hetero...😢 Mut se osas vastata siihen niin ihanasti, että en osannu ees olla surullinen asiasta. Ja miulla kävi myös sen verran hyvä tuuri et ollaan edelleen kuiteski kavereita.
- RituLesbo
Onneks sen kieron eukon luonne paljastui nyt sulle! Tsemppiä sulle vaan! ☺️☺️😁
- Sovimies
Lesbolla ei ole mitään oikeutta nimitellä hetetoa, tai edes ajatella kriittisesti heteroista, miehistä tahi naisista. Lesbojen kuuluu painaa päänsä syvään, vuodattaa katkeria kyyneleitä ja HÄVETÄ!!!
- Itkunpaikka1
Sovimies kirjoitti:
Lesbolla ei ole mitään oikeutta nimitellä hetetoa, tai edes ajatella kriittisesti heteroista, miehistä tahi naisista. Lesbojen kuuluu painaa päänsä syvään, vuodattaa katkeria kyyneleitä ja HÄVETÄ!!!
Suuri osa tekeekin juuri noin. Itseään ei tuolla tavalla saa onnelliseksi, mutta ihanaa että sinä olet tyytyväinen. Hyvää kesää sinulle!
- Se_Yksi_Vain
Sovimies kirjoitti:
Miksi vihaan miehiä, no tarvitseeko syytä edes kertoa!
- Anellaboo
Älä ajattele sen enempää kyseistä haahkaa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973