Olen toisinaan ostanut halpoja peniä powerbankeja, esimerkiksi toissa päivänä ostin Gigantista kolmella eurolla bankin, joka oli mainittu 2500 mAh:ksi. Yleensä olettaisin pankista saatavan ainakin 50 % ulos. Näissä kuitenkin on anto ollut varsin kehnoa. Honor 8:n lataus tuntui nousevan 61 %:sta n. 85 %´:iin eli vain neljännes kapasiteetista tai alle 750 mAh. Ehkä tosin puhelin tuossa kohtaa vaatii enemmän virtaa, pitäisi kokeilla tyhjällä akulla. Pääasiallinen virtapankkini on Waven litteä 4000 mAh, josta sentään saa 2200 mAh ulos.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Halvat powebankit
5
208
Vastaukset
- kokemukset
Joku Sony-merkkinen olikohan 4000 mAh:in ei antanut edes puoltakaan. Sain siitä onneksi rahat takaisin. Vartan 16000 mAh läpyskästä on riittänyt virtaa ihan hyvin. En ole tosin ikinä seurannut onko kapasiteetti lähelläkään luvattua.
Eihän se koskaan ole lähellä luvattua, koska kyse on häviöllisestä prosessista. Tämän huomaa, kun akku lämpenee. Minusta, kun saa yli puolet on se hyvä. Tuollainen 30 % on kyllä aika surkeaa etenkin kun kapasiteetti jo itsessään on pieni. Paketissa luki, että lataa älypuhelimen kerran. Just joo,
- lhku
Todennäköisesti tuossa tuotteessa sai juuri sitä mitä tilasi. Jos haluaa laadukkaan tuotteen, siitä pitää maksaa vähän enemmän kuin kolme euroa.
Sitä voi hyvin käyttää bluetooth kuulokkeiden lataamiseen. Tuolla mun Wavella ei onnistu, kun siinä on kiinteä johto (mikä muuten toki on hyvä)
Kokeilin nyt tyhjemmällä akulla ja nousi 11 %:sta 56 %:iin eli huomattavasti enemmän. Ilmeisestikin suht täyden akun lataaminen vaatii enemmän. Tästä saakin mielenkiintoisen kysymyksen. Jos on Powerbank tai useampia ja pitää saada ne kestämään mahdollisimman kauan, niin miten kannattaa ladata. Ilmeisesti jotain alle kymmenestä viiteen kymmeneen on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792