estäminen? Jos asuu rivitalossa/kerrostalossa, miten voi estää ettei kanavat mene antennijohdon kautta myös muille? Vai onko siinä satelliittiantenniboksissa liitin johon laitetaan myös talon kanavien johto ja joka estää kanavat menemästä muille?
Vai pitääkö halutessaan hankkia vielä eri boksi sitä varten?
Satelliittiantennikanavien
estäjä
4
233
Vastaukset
- fy5467
Mahdotonta
- ufotus
Tee foliosta hattu itsellesi ja istu television vieressä ja avaat sateenvarjon jossa metallinen varsi ja peität television ja itsesi sen alle. Ei näy kanavat muille.
- Tienaamaan
Mitä sitä estämään. Jos sinulla on joku systeemi millä jaat sitä oman sateliittiantennin signaalia niin voithan aina laskuttaa naapureita.
- cdddssddd
kytke seinätöpselistä kaksi johtoa antennikaapeliin, toinen sisäpiuhaan ja toinen ulkokuoreen. Loppuu lu vaton katselu kerrasta poikki tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026953
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227