Olen itse syksyllä menossa 7 luokalle tähän kouluun.
Olen sieltä kuullut hyviäkin asioita, mutta suurimmaksi osaksi pahaa. Viimeisimpiä ovat nämä tyttö joka teki itsemurhan, opettajat ja rehtorit ei välitä vaikka kiusattaisiin ja oppilas löi opettajalta hampaat kurkkuun😖.
Itse kävin vähän aikaa sitten tutustumassa mutta muuten hyvä koulu sisältä, paitsi aikamoni oppilas huuteli meille seiskoille, erityisesti maatullista tuleville 🤨(maatullista olen minäkin).
Olen vähän ahdistunut tästä koulusta, kun olen aikamoinen hikke😬🤓.
Onko kellään kokemuksia ja/tai mielipiteitä?🧐
Hiidenkiven peruskoulu
2
3230
Vastaukset
- Anonyymi
Onko täällä mahdollisesti hiidiksen opiskelijoiden vanhempia joilla tämän hetken tietoa millainen koulu kyseessä? Kommentteja myös mahdollisesti opiskelijoilta mutta enemmän kiinnostaa ala-luokat ja niiden toiminta?
- Anonyymi
En suosittele vararehtorilta ja rehtorilta puuttuu kokonaan ihmisten kohtaamiskyky. Jättävät usein lapset ja nuoret huomioimatta. Eivät ole valmiita oikeasti kohtaamaan lapsia ja nuoria haluavat vaan heistä mahdollisimman nopeasti eroon jos heillä on vähänkään vaikeaa. Vararehtori oli kuulemma jättänyt lapsiakin keskenään metsään ja mennyt kokoukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976