Olen itse syksyllä menossa 7 luokalle tähän kouluun.
Olen sieltä kuullut hyviäkin asioita, mutta suurimmaksi osaksi pahaa. Viimeisimpiä ovat nämä tyttö joka teki itsemurhan, opettajat ja rehtorit ei välitä vaikka kiusattaisiin ja oppilas löi opettajalta hampaat kurkkuun😖.
Itse kävin vähän aikaa sitten tutustumassa mutta muuten hyvä koulu sisältä, paitsi aikamoni oppilas huuteli meille seiskoille, erityisesti maatullista tuleville 🤨(maatullista olen minäkin).
Olen vähän ahdistunut tästä koulusta, kun olen aikamoinen hikke😬🤓.
Onko kellään kokemuksia ja/tai mielipiteitä?🧐
Hiidenkiven peruskoulu
3
3996
Vastaukset
- Anonyymi
Onko täällä mahdollisesti hiidiksen opiskelijoiden vanhempia joilla tämän hetken tietoa millainen koulu kyseessä? Kommentteja myös mahdollisesti opiskelijoilta mutta enemmän kiinnostaa ala-luokat ja niiden toiminta?
- Anonyymi
En suosittele vararehtorilta ja rehtorilta puuttuu kokonaan ihmisten kohtaamiskyky. Jättävät usein lapset ja nuoret huomioimatta. Eivät ole valmiita oikeasti kohtaamaan lapsia ja nuoria haluavat vaan heistä mahdollisimman nopeasti eroon jos heillä on vähänkään vaikeaa. Vararehtori oli kuulemma jättänyt lapsiakin keskenään metsään ja mennyt kokoukseen.
- Anonyymi00005
Se on sitä suomalaista laatu johtamista ja välittämistä lapsista sekä muutenkin ihmisistä. Näillä rehtoreilla on noussut pissa päähän. Eivät todellisuudessa ymmärrä lapsiperheiden arkea ja hätää. Nostavat kuitenkin palkkansa ja leikkivät tärkeilijöitä. Päätöksenteossa suosivat itseään, koska ovat oman edun tavoitteluita. Tyypillisesti rehtorit ovat vakuuttavia esiintyjiä ja puhujia. Oikea kompetenssi on kuitenkin hukassa. Eivät pysty hallitsemaan ison koulun vaatimuksia. Maahanmuuttajilla on myös perhekeskeinen arvomaailma, joita persuhenkilökunta ei käsitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895