Julkinen häpäisy

Julkinenhäpäisijä

Olipa mukava keskustelu facessa! Aikaisemmasta businesjetin onnettomuudesta ja aloittaja fiksuna ilmoitti, että ei sitten nimiä. Tietenkin (tavoilleen uskollisena) tulee tämä meidän oma ilmailun julkinen häpäisijämme ja laukaisee tottakai nimet ja aikaisemmat kokemukset sekä ennen omistetut koneet! Ihan kaikki!

6

1107

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter__T

      Kyse on ilmailun historiasta. Moneen kertaan kaluttu tapaus josta on 30 vuotta.

      Ja tuletko SINÄ täällä nillittämään MINULLE jostakin julkisesta häpäisemisestä?

      Ketä täällä on julkisesti häpäisty enemmän kuin minua? Tai yritetty.

      Olet sinä poju veikeä tapaus. Laita korkki kiinni. Kiitos.

    • yleinenmielipide

      Julkinen häpäisy ei ole tätä päivää, mutta häippäisy on. Vastakkainasettelun puutteeseen lopetellaan kaikkea salassa, jos ei kukaan huomaa.

    • Peter__T

      Kumpikaan näistä herroista ei enää lennä. Kun Aero syöksyi maahan Koivulahdessa, tuli oitis yleiseen tietoon että lentäjänä olivat Halme ja Luttinen. Jotka olivat tukevasti päissään. Ja että heidät juotti känniin Aeron paikallinen virkailija x. Joka oli minun ensimmäinen työnantajani v 1970.

      Tuusulan kaputin herrojen tausta ja aiempi lentokokemus on tarkoituksenmukaista tuoda esille sen oivaltamiseksi, kuinka olemattomalla kokemuksella tuohon aikaan oli mahdollista päästä lentämään liikenneluokan suihkukonetta.

      Mutta, lienee yhdentekevää mitä kirjoitan tai miksi.
      Täällä nimimerkin takaa nillittävät tyhjäntoimittajat saavat p**kahalvauksen ihan vaan siksi että se olin minä. Sitten tulee tekopyhää paheksuntaa. Tietenkin nimimerkillä. Koska uskallus ei riitä ryhtyä kanssani keskusteluun. Ymmärtänhän minä, miksi ei.

    • Peter__T

      Asiasta omalla nimellään Facessa kirjoittavat päätyivät tämän keskustelun aloittajan kanssa hiukan eri johtopäätökseen. Se ei sinänsä yllättänyt. Täällä näitä älämölö-säikeitä aloittavat ovat useimmiten eri linjoilla ilmailun oikeiden ammattilaisten kanssa. On sääli jos kirjoittamisen taustalla on lähinnä kiima eikä äly.

    • OmaNimeni

      Ihan vaan objektiivisesta mielenkiinnosta: Mihin keskusteluun ylläoleva perustuu? Löytyykö linkkiä? ...jotenkin olen "oikealla nimellään kirjoittavien" kannalla...

    • Tästä_puhutaan

      Lentokoneen OH-CAR putoaminen polttoaineen loppumisen seurauksena 1987.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe