Olipa mukava keskustelu facessa! Aikaisemmasta businesjetin onnettomuudesta ja aloittaja fiksuna ilmoitti, että ei sitten nimiä. Tietenkin (tavoilleen uskollisena) tulee tämä meidän oma ilmailun julkinen häpäisijämme ja laukaisee tottakai nimet ja aikaisemmat kokemukset sekä ennen omistetut koneet! Ihan kaikki!
Julkinen häpäisy
6
1197
Vastaukset
- Peter__T
Kyse on ilmailun historiasta. Moneen kertaan kaluttu tapaus josta on 30 vuotta.
Ja tuletko SINÄ täällä nillittämään MINULLE jostakin julkisesta häpäisemisestä?
Ketä täällä on julkisesti häpäisty enemmän kuin minua? Tai yritetty.
Olet sinä poju veikeä tapaus. Laita korkki kiinni. Kiitos. - yleinenmielipide
Julkinen häpäisy ei ole tätä päivää, mutta häippäisy on. Vastakkainasettelun puutteeseen lopetellaan kaikkea salassa, jos ei kukaan huomaa.
- Peter__T
Kumpikaan näistä herroista ei enää lennä. Kun Aero syöksyi maahan Koivulahdessa, tuli oitis yleiseen tietoon että lentäjänä olivat Halme ja Luttinen. Jotka olivat tukevasti päissään. Ja että heidät juotti känniin Aeron paikallinen virkailija x. Joka oli minun ensimmäinen työnantajani v 1970.
Tuusulan kaputin herrojen tausta ja aiempi lentokokemus on tarkoituksenmukaista tuoda esille sen oivaltamiseksi, kuinka olemattomalla kokemuksella tuohon aikaan oli mahdollista päästä lentämään liikenneluokan suihkukonetta.
Mutta, lienee yhdentekevää mitä kirjoitan tai miksi.
Täällä nimimerkin takaa nillittävät tyhjäntoimittajat saavat p**kahalvauksen ihan vaan siksi että se olin minä. Sitten tulee tekopyhää paheksuntaa. Tietenkin nimimerkillä. Koska uskallus ei riitä ryhtyä kanssani keskusteluun. Ymmärtänhän minä, miksi ei. - Peter__T
Asiasta omalla nimellään Facessa kirjoittavat päätyivät tämän keskustelun aloittajan kanssa hiukan eri johtopäätökseen. Se ei sinänsä yllättänyt. Täällä näitä älämölö-säikeitä aloittavat ovat useimmiten eri linjoilla ilmailun oikeiden ammattilaisten kanssa. On sääli jos kirjoittamisen taustalla on lähinnä kiima eikä äly.
- OmaNimeni
Ihan vaan objektiivisesta mielenkiinnosta: Mihin keskusteluun ylläoleva perustuu? Löytyykö linkkiä? ...jotenkin olen "oikealla nimellään kirjoittavien" kannalla...
- Tästä_puhutaan
Lentokoneen OH-CAR putoaminen polttoaineen loppumisen seurauksena 1987.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713