Julkinen häpäisy

Julkinenhäpäisijä

Olipa mukava keskustelu facessa! Aikaisemmasta businesjetin onnettomuudesta ja aloittaja fiksuna ilmoitti, että ei sitten nimiä. Tietenkin (tavoilleen uskollisena) tulee tämä meidän oma ilmailun julkinen häpäisijämme ja laukaisee tottakai nimet ja aikaisemmat kokemukset sekä ennen omistetut koneet! Ihan kaikki!

6

1150

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter__T

Kyse on ilmailun historiasta. Moneen kertaan kaluttu tapaus josta on 30 vuotta.

Ja tuletko SINÄ täällä nillittämään MINULLE jostakin julkisesta häpäisemisestä?

Ketä täällä on julkisesti häpäisty enemmän kuin minua? Tai yritetty.

Olet sinä poju veikeä tapaus. Laita korkki kiinni. Kiitos.

• yleinenmielipide

Julkinen häpäisy ei ole tätä päivää, mutta häippäisy on. Vastakkainasettelun puutteeseen lopetellaan kaikkea salassa, jos ei kukaan huomaa.

• Peter__T

Kumpikaan näistä herroista ei enää lennä. Kun Aero syöksyi maahan Koivulahdessa, tuli oitis yleiseen tietoon että lentäjänä olivat Halme ja Luttinen. Jotka olivat tukevasti päissään. Ja että heidät juotti känniin Aeron paikallinen virkailija x. Joka oli minun ensimmäinen työnantajani v 1970.

Tuusulan kaputin herrojen tausta ja aiempi lentokokemus on tarkoituksenmukaista tuoda esille sen oivaltamiseksi, kuinka olemattomalla kokemuksella tuohon aikaan oli mahdollista päästä lentämään liikenneluokan suihkukonetta.

Mutta, lienee yhdentekevää mitä kirjoitan tai miksi.
      Täällä nimimerkin takaa nillittävät tyhjäntoimittajat saavat p**kahalvauksen ihan vaan siksi että se olin minä. Sitten tulee tekopyhää paheksuntaa. Tietenkin nimimerkillä. Koska uskallus ei riitä ryhtyä kanssani keskusteluun. Ymmärtänhän minä, miksi ei.

• Peter__T

Asiasta omalla nimellään Facessa kirjoittavat päätyivät tämän keskustelun aloittajan kanssa hiukan eri johtopäätökseen. Se ei sinänsä yllättänyt. Täällä näitä älämölö-säikeitä aloittavat ovat useimmiten eri linjoilla ilmailun oikeiden ammattilaisten kanssa. On sääli jos kirjoittamisen taustalla on lähinnä kiima eikä äly.

• OmaNimeni

Ihan vaan objektiivisesta mielenkiinnosta: Mihin keskusteluun ylläoleva perustuu? Löytyykö linkkiä? ...jotenkin olen "oikealla nimellään kirjoittavien" kannalla...

• Tästä_puhutaan

Lentokoneen OH-CAR putoaminen polttoaineen loppumisen seurauksena 1987.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4375
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3204
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      44
      2407
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      230
      1028
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      139
      893
    Aihe