Olassa rakennetaan ...

Kyllähän orimattilassa rakennetaan, muttaeipä taida vasara juurikaan paukkua Hennassa. Taitaa olla yksi ainoa talo rakenteilla ja lisää infraa alettaneen taas kohta sinne rakentaa. Miljoonia ja miljoonia menee eikä mitään konkreettista vastinetta rahalle näy tulevan .. No onneksi uusi uljas urkkatalo YIT:n rakentamana valmistuu vielä tämän vuoden loppuun mennessä. Uutta asfalttiakin on saatu aikaan, uusia rivareita on lemmensillan kupeeseen noussut. Ihan hyvältä siis kokonaisuudessa näyttää jos unohdetaan tuo surullisen kuuluisa henna. Niin ja pennalassa uutta teollisuusaluetta ja siihen liittyvää infraa pukataan hyvää vauhtia.

Olen painanut pitkää päivää rakennuksilla ja vapaa-aikana olen rentoutunut omalla itse rakentamallani mökillä. Kiirettä on pitänyt ja mersu on pelannut niinkuin laatuauton tulee pelatakin. Kohta alkaa jalkapallon MM-Kisat ja kuulun jalkapallon ystäviin ja olenkin sen lajin jonkinlainen asiantuntija. Jos olisin aikanaan panostanut urheiluun niin olisin saattanut niittää mainetta ammattilaispelaajana jossakin euroopan suurseuroista, mutta tein elämässäni toisenlaisia valintoja. En kadu mitään ja olen saanut nähdä paljon maailmaa. Jos minulta kysyttäisiin että mikä maa voittaa jalkapallon MM- kultaaa niin veikkaisin Saksan tai Brassien vievän mestaruuden tänä vuonna.

24

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lusikkakäteenRane

Nimimerkki ja alottaja voisi ottaa nimekseen "Rankka-Rane" kun aina jaksaa mollata Hennaa.
      Suuri enemmistö on nykysin Orimattilalaisista Hennan takana jopa monet persut.
      Uusi juna asema saa kiitosta. Ainoa moka on linjaauto joka ajelee tyhjänä. No se maksaa alle 2 sataa tuhatta ja sitten se on loppu. Ainoa virhe päättäjiltä oikeastaan koskaan. Ladecista saamme koko ajan suunnitteluun apua Orimattilaisten hyväksi.

• Kallejokinenterve

Kyllä Henna on koko kaupungin moottori.Myös keskustan alueelle on kaavoitettu lusää tontteja.Bussiyhteys on välttämätön jotta koko Orimattila voidaan katsoa olevan junayhteyden päässä.Tärkeä on saada lisäinvestointirahaa Hennan alueen laajentameen kunnallisteknisin toimin.Mitä laajempi tonttivalikoima sen enemmän se lisää houkuttele uutta.Mainostamiseen voi laittaa enemmän rahaa kun on mitä myydä ja saada tuottoja.sitä kautta.Omakotitalorakentaminen on elpymässä koko Suomessa.Nyt halutaan ekologisia pieniä tehokkaita taloja ja siihen Henna on Suomen paras alue.Kunnan tehtävä on soteuudistuksen jälkeen pitää huolta kunnan elinvoimaisuudesta ja asukkaiden ja yritysten hyvinvoinnista.Orimattila on nyt kokoomuksen asiantuntijuudella kammennut itsensä aseman myötä Suomen Top 10 kunnan joukkoon houkuttelevuudessa.Jokainen investointi esim.Hennaan ja Pennalaan tuo rahan moninkertaisesti takaisin lähivuosina.

• hölmöydenhanke

Rane iskee taasen naulan kantaan. Koko Henna on narssismin kukkanen Muutaman tyypin pätemisen takia. Ollaan tekenevinään jotain suurta vaik se ei tule koskaan toiminaan. Olisi ihan eri asija jos Henna olisi osake yhtiö ja se itse rakentaisi aluetta eikä Orimattilalaisten vero rahoilla mässäilttäsi. Seuraavat vaalit tulevat ja päitä tippuu.

• sijoittakaa.hennaan

Onko yksikään Hennan rakentamista kannattava päättäjä laittant euroakaan rahaa itse hankkeeseen? Luulisi keulahahmojen näyttävän mallia ja ostavan tontin hennasta ja rakentavan talon sinne, mutta ei vaan ole kukaan niistä sinne taloa rakentamassa.

• Hötöhötönen

Kuinkahan monta kuukautta pitää juoda, että mielikuvitus saa tuollaista aikaan? Rauno vastaathan! Jonnekin päiväkotiin Raksa-Rane voisi mennä satuja kertomaan. Siitä pikkasen tienistiä, ettei tarvitsisi aina varastaa.

• OikeaMaksa-Paneli

Oikeasti se menee näin.

Kyllähän orimattilassa "rakennetaan", mutta eipä taida "vasara" juurikaan paukkua Hennassa. Taitaa olla yksi ainoa talo rakenteilla ja lisää infraa alettaneen taas kohta sinne rakentaa. Miljoonia ja miljoonia menee eikä mitään konkreettista vastinetta rahalle näy tulevan .. No onneksi uusi uljas "urkkatalo" YIT:n rakentamana valmistuu vielä tämän vuoden loppuun mennessä. Pääsee sinne hakkaamaan lapaa. Uutta asfalttiakin on saatu aikaan, uusia rivareita on lemmensillan kupeeseen noussut. Ihan hyvältä siis kokonaisuudessa näyttää jos unohdetaan tuo surullisen kuuluisa henna. Niin ja pennalassa uutta teollisuusaluetta ja siihen liittyvää infraa pukataan hyvää vauhtia.

Olen "painanut" pitkää päivää rakennuksilla ja vapaa-aikana olen masturboinut omalla itse rakentamallani mökillä. Kiirettä on pitänyt ja bmw on pelannut niinkuin laatuauton tulee pelatakin. Kohta alkaa eukonkannon MM-Kisat ja olenkin sen lajin jonkinlainen asiantuntija. Jos olisin aikanaan panostanut urheiluun niin olisin saattanut niittää mainetta ammattilaiskantajana jossakin euroopan suurseuroista, mutta tein elämässäni toisenlaisia valintoja. Aloin juopoksi. En kadu mitään ja olen saanut nähdä paljon maailmaa. Jos minulta kysyttäisiin että mikä maa voittaa eukonkannon MM- kultaaa niin veikkaisin Saksan tai Brassien vievän mestaruuden tänä vuonna, mutta saatan olla väärässäkin, koska onhan siellä muitakin maita.

• Expoliitikko

Missä on SRV? Missä on ne ulkopuoliset rakennusliikkeet Hennan osalta? Ei missään. Markkinataloustoimijoina eivät pidä aluetta järkevänä investointikohteena vaikka talous on kääntynyt nousuun. Nyt pitäisi päättäjien ottaa järki käteen.

• olerealisti

Hei nyt järki käteen. Me ollaan orimattilassa jossa on tämän tason touhua, Vittu et sä voi sille mitään jos Orimattilan päättäjät on tollaisia vajaita päättämään. Ne tekee sen kuitenkin ihan tosissaan hei.

• srvlle

Pitäiskö jonkun soittaa SRVlle että tontteja nyt on

• Minätietää
        srvlle kirjoitti:

Pitäiskö jonkun soittaa SRVlle että tontteja nyt on

Sinun pitäisi soittaa äitille ja kysyä miksi olet idiotismin ruuneberi.

• hyviätyyppejä
        olerealisti kirjoitti:

Hei nyt järki käteen. Me ollaan orimattilassa jossa on tämän tason touhua, Vittu et sä voi sille mitään jos Orimattilan päättäjät on tollaisia vajaita päättämään. Ne tekee sen kuitenkin ihan tosissaan hei.

Itse olemme parhaat päättäjät valinneet puolestamme tekemään hyviä päätöksiä. Katsokaa peiliin, äänestäkää seuraavissa vaaleissa viisaammin, jos näky ei kiinnosta.

• niinturhaatouhua
        hyviätyyppejä kirjoitti:

Itse olemme parhaat päättäjät valinneet puolestamme tekemään hyviä päätöksiä. Katsokaa peiliin, äänestäkää seuraavissa vaaleissa viisaammin, jos näky ei kiinnosta.

Tuo on totta. Mistä löytyy järkeviä ehdokkaita? Siitähän tässä on lopulta kyse.

• Eikestäkatsoa

Henna on kyllä typeryyden suurin monumentti tällä pallolla. Kokkareet eivät kyllä voi paljoa sillä retostella. Tai voivat, mutta jokainen on jo tajunnut heidän mahtavan hölmöytensä. On kyllä kautta aikain tyhmin päättäjälauma tällä hetkellä asialla. Kaippa myyvät vielä Hennankin, kun kaikki muukin omaisuus myydään. Voi Herranjumala sentään!

• kuneimuutaosata

Täysin keskeneräinen työ. Ei siitä vielä voi sanoa onko se hyvä vai huono sijoitus. Toisilla vaan täällä on se tapa että purnataan kaikesta ja haukutaan jotakin puoluetta.

• Typerähenna

Miksei kokomus halua Pennalaan panostaa, vaikka tonttikysyntä on hirveä? Noku kokkareitten mielestä Lahti tulee ja pakkolunastaa Orimattilan! Voi herranpiaksut sentään! Kaavoitettavaa maata olisi paljon rajantuntumassa tarjolla kyllä ja suunnitelmatkin jo valmiina mutta paskat vaan on heillä housuissa.

• Vikingking

HENNA = HElvetin puluNNussijoiden ideA

• VedäHomoKäteen

Vain Jonne voi keksiä jotain noin tyhmää.

• Paksaali

Onks' raksa-Ranea näkynyt?

• PikkaKok

Rane on varmasti raksalla "takomassa"

• Rötäri

Meidän konstaapeli kokkari Kalle uhkailee jättää politiikan.Älä Kalle vielä intoile Hennaan vasta ensimmäinen talo tekeillä . Ei ole Pormestarin paikalla vielä auki.Mittenkäs se Suojeluskuntatalo projekti etenee kuivanon isännät valittelee että tukit "alkaa jo sinertää "

• tietoonvaltaa

Mistä tämä ilo uutinen on ? Pitääkö paikkansa ?

• hyväuuteinen

Höpsis. Raksa Ranesta tulee Hennan pormestari. Se on aselvä se.

• Keskeneräinen

Onneksi tällä foorumilla on Suomen parhaat asiantuntijat kommentoimassa Hennan rakentamista. Kaikesta näkee, että kouluja on käyty.

• Räkäpää

Kaikille parasta olisi ollut jos sinä olisit jäänyt tahraksi lakanaan. Mitään siinä ei olisi yhteiskunta menettänyt. Tienannut vaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe