Moi, miten kertoa vuotta vanhemmalle pojalle, että oon ihastunut siihen? Oon alkanu seurata ig:ssä, mut se ei seuraa mua ja äddänny snäpis mut se ei oo takas. Oon myös laittanu diressä "moi" mut se ei oo kai hyväksyny viestinlaitto pyyntöä. Mitä mun pitäis tehä?
Auttakaa...
5
629
Vastaukset
- Apuaantava
Päästä yli ja mennä eteenpäin. Jätkä ei selvästikkää oo kiinnostunu siusta.
- sdcasd
kirjoota sille portukaliksi jotain. Se on hienon näköinen kieli
- MäOonCool
Se tyyppi osoittaa sulle ettei oo kiinnostunut susta, mut hän ei kehtaa sanoo sitä suoraan, joten se kostautuu just tuolka tavalla ulos. Sano sille sä olisit hänestä kiinnostunut, mut hän ei ososta eikä sano mitää takas. Tai jotain siten, sillå ei häntä kiinnosta olla sun kanssa. Eli sano tolla taval ku näytin, ja laita vaikka perään näi: Ps. Olis ollu oikeesti kivaa olla sun kanssa, pidin susta, ja osoitin sulle. Mut sä et antanu mulle vastakaikua, joten annetaan olla ja jatketaan elämää. Elämäni on ainakin liian lyhyt, kuin pitkä tähän. Nii mä ainakin pistäisin sille.
Kannattaa unohtaa se jätkä ja ettii uus jätkä ei selvästikään ole kiinnostunut. Itekkin unohdin kokonaan uhen mimmin ja ny elelen yksin mut eipähän tarvii semmosii murehtii
- Joonatan_Nurhonen
Kun poika päättää että olet hänen ystävä, et ole enää deittailu vaihtoehto. Sinusta tulee täysin epä-seksuaalinen objecti hänen silmissä. Kuten hänen sisko tai joku lamppu esim.
Periaattessa, luovuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959