Moi, miten kertoa vuotta vanhemmalle pojalle, että oon ihastunut siihen? Oon alkanu seurata ig:ssä, mut se ei seuraa mua ja äddänny snäpis mut se ei oo takas. Oon myös laittanu diressä "moi" mut se ei oo kai hyväksyny viestinlaitto pyyntöä. Mitä mun pitäis tehä?
Auttakaa...
5
666
Vastaukset
- Apuaantava
Päästä yli ja mennä eteenpäin. Jätkä ei selvästikkää oo kiinnostunu siusta.
- sdcasd
kirjoota sille portukaliksi jotain. Se on hienon näköinen kieli
- MäOonCool
Se tyyppi osoittaa sulle ettei oo kiinnostunut susta, mut hän ei kehtaa sanoo sitä suoraan, joten se kostautuu just tuolka tavalla ulos. Sano sille sä olisit hänestä kiinnostunut, mut hän ei ososta eikä sano mitää takas. Tai jotain siten, sillå ei häntä kiinnosta olla sun kanssa. Eli sano tolla taval ku näytin, ja laita vaikka perään näi: Ps. Olis ollu oikeesti kivaa olla sun kanssa, pidin susta, ja osoitin sulle. Mut sä et antanu mulle vastakaikua, joten annetaan olla ja jatketaan elämää. Elämäni on ainakin liian lyhyt, kuin pitkä tähän. Nii mä ainakin pistäisin sille.
Kannattaa unohtaa se jätkä ja ettii uus jätkä ei selvästikään ole kiinnostunut. Itekkin unohdin kokonaan uhen mimmin ja ny elelen yksin mut eipähän tarvii semmosii murehtii
- Joonatan_Nurhonen
Kun poika päättää että olet hänen ystävä, et ole enää deittailu vaihtoehto. Sinusta tulee täysin epä-seksuaalinen objecti hänen silmissä. Kuten hänen sisko tai joku lamppu esim.
Periaattessa, luovuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644