Olen miettinyt kaksosille nimeksi
Mirco Jonathan
Isabel Danielle
Muita josta tykkäämme
Sebastian, Caroline, Emily, William, Carl, Jan, Reana, Marie, Vanessa, David, Felic, Fia, Ariel, Alexander, Gabriel, Jessica.
Kaksoisten nimiä!
7
1339
Vastaukset
- Muutamia
Mirco; Suomessa kirjoitetaan Mirko - mielestäni on naisellinen miehen nimeksi.
Ei ole hyvä kokonaisuus Jonathanin kanssa.
Mirka taas on tytön nimi. Aiheuttaa sekaannusta.
Samuel Jonathan
Isabel Danielle
Rafael Nikolai
Gabriella Natalie
Carl William
Emily Caroline
Ben Sebastian
Fia Emmalyn
Jan Alexander
Liv Arielle
Jan Eric
Fia Marie
Jaques Alexander
Raelyn Melissa
Joel Paulus
Mia Isabel
Vivi Marie
Aron William
David Jonathan
Marie Vanessa- Hmmmmmmmmm
»Aiheuttaa sekaannusta. »
Sekaannusta aiheuttaa se, että kansainvälisesti a:han päättyvät nimet ovat naisen nimiä, ja o:hon päättyvät miehen.
Hassu sekaannus on esmes, et Marjoa pidetään ulkomailla miehen nimenä. Kumma kyllä Ira on miehennimi ulkomailla.
- Muutamia
Rafael Jonathan
Gabriella Elisabet
William Sebastian
Danielle Josephine
Dominic Alexander
Felicia Eleonora - Noinimetnäyttää
hyviltä historiankirjassa. Ihan jees ihan jees.
Noissa on tommosta ranskalaista soundia. Jöten seyräävä näpöleööön värmänkin ödöttelee määilmänvällöitystä.
Se tytö värmänkin perystää viidön tähden Michelin-rävintölään. Seitä tylöy miljönääri vähint'tääng. - Vaihtoehtoja
Daniela Isabel
Nicolas Alexander
Amalie Danielle
David Anthony - Väestörekisterikesk
Mirka-nimisiä miehiä on nimetty 47 ja naisia yli 2500.
Mirko-nimisiä miehiä noin 700 ja naisia alle 10.
Mirco-nimisiä miehiä alle 59 ja naisia alle 5. - Kolme
Sebastian Mikael, Sebastian Nikolas
Isabel Danielle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277