Miksiköhän noi sportterit haukutaan tyttöpyöräksi yhdellä tutulla on sellainen 1200cc ja on ihan tyytyväinen
Sportter harley
8
795
Vastaukset
- tytskämopo
Ihan samanlainen tyttöpyörä kuin yamaha virago , ei juuri eroa kummalla ajat , pyörä on niin pieni että tytöt niitä enimmäkseen ostelee ja sallittakoon se heille. Miehen alla lähinnä naurettavan näköinen mopo , eli semmonen persuuksien täristäjä tytöille lähinnä kyseessä ominaisuuksiltaan.
- LerpanRuparesori
Mulla Porsteri (kaverin, ittellä kiinammopo) on jo pualiks aanukses ku oom niin loppuumporattu. Killisilmäkki nauraa mulle Taimaasessa.
- hankityöpaikkalooseri
Harrikoita haukkuvat ne, joilla ei ole varaa edes vanhemman mallin ostamiseen.Menkää töihin.
- kiniedfhiu34f
pitää vaan välillä vaihtaa uudet peräöljyt
- Sutsuki500cc
Omhan se baby-harley aika nolo. Vähä kun Skoodalla ajais.
- rahattomuusnoloa
Ainoa nolo tässä olet sinä, kun raukalla ei ole rahaa edes tossumopoon.
- hdfore1900cc
Alle 112cid harrikkaa ei kannata ostaa, ihan mopoja. sporaja rod teinien vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381