Miksiköhän noi sportterit haukutaan tyttöpyöräksi yhdellä tutulla on sellainen 1200cc ja on ihan tyytyväinen
Sportter harley
8
772
Vastaukset
- tytskämopo
Ihan samanlainen tyttöpyörä kuin yamaha virago , ei juuri eroa kummalla ajat , pyörä on niin pieni että tytöt niitä enimmäkseen ostelee ja sallittakoon se heille. Miehen alla lähinnä naurettavan näköinen mopo , eli semmonen persuuksien täristäjä tytöille lähinnä kyseessä ominaisuuksiltaan.
- LerpanRuparesori
Mulla Porsteri (kaverin, ittellä kiinammopo) on jo pualiks aanukses ku oom niin loppuumporattu. Killisilmäkki nauraa mulle Taimaasessa.
- hankityöpaikkalooseri
Harrikoita haukkuvat ne, joilla ei ole varaa edes vanhemman mallin ostamiseen.Menkää töihin.
- kiniedfhiu34f
pitää vaan välillä vaihtaa uudet peräöljyt
- Sutsuki500cc
Omhan se baby-harley aika nolo. Vähä kun Skoodalla ajais.
- rahattomuusnoloa
Ainoa nolo tässä olet sinä, kun raukalla ei ole rahaa edes tossumopoon.
- hdfore1900cc
Alle 112cid harrikkaa ei kannata ostaa, ihan mopoja. sporaja rod teinien vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719877- 816935
- 286546
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086309Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436159Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046047- 635455
- 465206
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on614517- 504130