Tuttavallani on narttu,jonka on sijoittanut. Nyt narttu on tiineenä eikä tuttavani pystykään itsestään riippumattomista syistä hoitamaan pentuetta eikä sijoituskotikaan pysty siihen.
Mikä olisi mielestänne sopiva korvaus, jos hoidan pentueen kahdeksan viikkoa? Kulut tietenkin veloitan, mutta sen lisäksi yhden pentueen hinta tai joku prosenttiosuus pentujen hinnasta?
Korvaus pentueen hoidosta
5
324
Vastaukset
- Nykäsen_laskuoppi
Fifty-sixty sun hyväksi kuullostaisi ihan käyvältä korvauksesta.
- Voipyhätpyssyt
No huh huh taas. Eiköhän tästä neuvotella sinun, koiran omistajan ja kennelliiton kesken eikä missään keskustelupalstalla.
- Rahastustako
Itse ottaisin vain ne kulut ja jotain hiluja päälle, kuitenkin kyse kaiketi auttamisesta hankalassa tilanteessa, eikä rahastamisesta? Tuttavasi on kuitenkin oletettavasti pentujen eteen tehnyt paljon työtä jo ennen tiineyttä, joten en häneltä vaatisi osuutta pennuista. Eri asia, jos ihan myyt palveluasi ja joku tuttu sattuukin haluamaan asiakkaaksesi, mutta avuntarjoajana hyvälle tuttavalle, en kehtaisi kovin kovia vaatimuksia osoittaa toisen hädän hetkellä, hän sillä rahalla saisi varmasti ammattitaitoaan myyvän ulkopuolisenkin hoitamaan pentueen.
- aloittaja
Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.
- eheheheh
aloittaja kirjoitti:
Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.
Kunnolla lättyyn vaan sitä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969