Korvaus pentueen hoidosta

lkmdäöamlwfg

Tuttavallani on narttu,jonka on sijoittanut. Nyt narttu on tiineenä eikä tuttavani pystykään itsestään riippumattomista syistä hoitamaan pentuetta eikä sijoituskotikaan pysty siihen.

Mikä olisi mielestänne sopiva korvaus, jos hoidan pentueen kahdeksan viikkoa? Kulut tietenkin veloitan, mutta sen lisäksi yhden pentueen hinta tai joku prosenttiosuus pentujen hinnasta?

5

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykäsen_laskuoppi

Fifty-sixty sun hyväksi kuullostaisi ihan käyvältä korvauksesta.

• Voipyhätpyssyt

No huh huh taas. Eiköhän tästä neuvotella sinun, koiran omistajan ja kennelliiton kesken eikä missään keskustelupalstalla.

• Rahastustako

Itse ottaisin vain ne kulut ja jotain hiluja päälle, kuitenkin kyse kaiketi auttamisesta hankalassa tilanteessa, eikä rahastamisesta? Tuttavasi on kuitenkin oletettavasti pentujen eteen tehnyt paljon työtä jo ennen tiineyttä, joten en häneltä vaatisi osuutta pennuista. Eri asia, jos ihan myyt palveluasi ja joku tuttu sattuukin haluamaan asiakkaaksesi, mutta avuntarjoajana hyvälle tuttavalle, en kehtaisi kovin kovia vaatimuksia osoittaa toisen hädän hetkellä, hän sillä rahalla saisi varmasti ammattitaitoaan myyvän ulkopuolisenkin hoitamaan pentueen.

• aloittaja

Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.

• eheheheh
        aloittaja kirjoitti:

Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.

Kunnolla lättyyn vaan sitä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe