Tuttavallani on narttu,jonka on sijoittanut. Nyt narttu on tiineenä eikä tuttavani pystykään itsestään riippumattomista syistä hoitamaan pentuetta eikä sijoituskotikaan pysty siihen.
Mikä olisi mielestänne sopiva korvaus, jos hoidan pentueen kahdeksan viikkoa? Kulut tietenkin veloitan, mutta sen lisäksi yhden pentueen hinta tai joku prosenttiosuus pentujen hinnasta?
Korvaus pentueen hoidosta
5
402
Vastaukset
- Nykäsen_laskuoppi
Fifty-sixty sun hyväksi kuullostaisi ihan käyvältä korvauksesta.
- Voipyhätpyssyt
No huh huh taas. Eiköhän tästä neuvotella sinun, koiran omistajan ja kennelliiton kesken eikä missään keskustelupalstalla.
- Rahastustako
Itse ottaisin vain ne kulut ja jotain hiluja päälle, kuitenkin kyse kaiketi auttamisesta hankalassa tilanteessa, eikä rahastamisesta? Tuttavasi on kuitenkin oletettavasti pentujen eteen tehnyt paljon työtä jo ennen tiineyttä, joten en häneltä vaatisi osuutta pennuista. Eri asia, jos ihan myyt palveluasi ja joku tuttu sattuukin haluamaan asiakkaaksesi, mutta avuntarjoajana hyvälle tuttavalle, en kehtaisi kovin kovia vaatimuksia osoittaa toisen hädän hetkellä, hän sillä rahalla saisi varmasti ammattitaitoaan myyvän ulkopuolisenkin hoitamaan pentueen.
- aloittaja
Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.
- eheheheh
aloittaja kirjoitti:
Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.
Kunnolla lättyyn vaan sitä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653