Korvaus pentueen hoidosta

lkmdäöamlwfg

Tuttavallani on narttu,jonka on sijoittanut. Nyt narttu on tiineenä eikä tuttavani pystykään itsestään riippumattomista syistä hoitamaan pentuetta eikä sijoituskotikaan pysty siihen.

Mikä olisi mielestänne sopiva korvaus, jos hoidan pentueen kahdeksan viikkoa? Kulut tietenkin veloitan, mutta sen lisäksi yhden pentueen hinta tai joku prosenttiosuus pentujen hinnasta?

5

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykäsen_laskuoppi

Fifty-sixty sun hyväksi kuullostaisi ihan käyvältä korvauksesta.

• Voipyhätpyssyt

No huh huh taas. Eiköhän tästä neuvotella sinun, koiran omistajan ja kennelliiton kesken eikä missään keskustelupalstalla.

• Rahastustako

Itse ottaisin vain ne kulut ja jotain hiluja päälle, kuitenkin kyse kaiketi auttamisesta hankalassa tilanteessa, eikä rahastamisesta? Tuttavasi on kuitenkin oletettavasti pentujen eteen tehnyt paljon työtä jo ennen tiineyttä, joten en häneltä vaatisi osuutta pennuista. Eri asia, jos ihan myyt palveluasi ja joku tuttu sattuukin haluamaan asiakkaaksesi, mutta avuntarjoajana hyvälle tuttavalle, en kehtaisi kovin kovia vaatimuksia osoittaa toisen hädän hetkellä, hän sillä rahalla saisi varmasti ammattitaitoaan myyvän ulkopuolisenkin hoitamaan pentueen.

• aloittaja

Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.

• eheheheh
        aloittaja kirjoitti:

Tuttavani on entinen esimieheni ja silloin pompotteli minua miten lystäsi. Nyt hän huutaa apua ja tunnen salaa mielihyvää, kun voin häntä käyttää vuorostani hyväksi. Hän on nyt joutunut asunnottomaksi. No sekin tietysti on jo rangaistus ilkeydestä, mutta korvauksen haluan ehdottomasti. Puolet voitosta voisi olla kohtuullinen, mutta enemmän otan siltä kusipäältä.

Kunnolla lättyyn vaan sitä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe