Firmat jotka ilmoittavat tekevänsä ilmaisia arviointikäyntejä valehtelevat. Näistä huijariedustajista on tullut tuhansia valituksia kuluttajaviranomaisillle.
Kaksi todella röyhkeää firmaa on .Lämpöykköen ja Lämpöpartio. Heistä on tehty ja tullaan tekemään rikosilmoituksia. Lisäksi on myös Pohjanmaalla oleva keittiöfirma. Ei mitään fiksua käytöstä. Varokaa ihmiset näistä. Älkää päästäkö kotiinne sisäpuolelle.
Myyntiedustajien härskiä käytöstä
1
476
Vastaukset
- Yrityshyvä
Lämpöpartion poika tuli soittelemaan ovikelloa. Pyysi päästä sisälle, ja minä hölmö päästin. Siitäpä sitten alettiin keskustelemaan aurinkosähköstä. Pyysi tai käski keittämään kahvit siinä jutustelun lomassa. Laskeskeli hintoja ja kiireellä olisi pitänyt tehdä päätös. No, ehkäpä minä vähän jallitin kaveria, koska yli kolme tuntia siinä istuttiin ja tulipa siihen vielä toinenkin kauppamies. Taisi pojilla olle jo "varma kauppa" mielessä, mutta eihän sitä vertailematta päätöstä tehdä, joten kauppoja ei tullut. Olisikohan heidän kannattanut googlata kenen kanssa keskustelee.... Jokin ihme kiire heillä oli, olisi pitänyt heti päästä töihin. Varokaa firmaa. En tiedä hävisikö talostani mitään, koska halusivat tutkia sähköpääkeskusta toisaalla talosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263278
- 731597
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801139Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45951
- 61892
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171872- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775