Tarvitseeko kissa kissanmuonaa?

ei_markettimuonaa

Tarvitseeko kissa kissanmuonaa, jos se saa ruokansa luonnosta kuten se on tarkoitettukin? Jos kissa saalistaa pikku jyrsijöitä ja kaloja, niin riittääkö se ravinnoksi? Saako kissa saaliistaan kaikki tarvittavat ravintoaineet?

14

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksiparempi

Trollolollolooooo

• HuonoTrolli

Ei jatkoon

• jospihassanäkyy

Kannattaa loukkuun laittaa tonnikalaa, se toimii hyvin kissalle.Ruokkivat sitten hoitolassa parhaansa mukaan.

• onnistuupi

Kannattaa laittaa laatikkoon, ja lähettää maahan josta kissat on kotoisin.Saa kaiken tarvitsemansa siellä.

• Saa kaikkia tarvitsemaansa jos saa riittävästi saalista.
      Luonnollinen raakaruoka parempaa kuin kuivamuonat.Raakaa lihaa, kalaa voi antaa myös itse. Petokalat pakkasen kautta ettei saa matoja. Madotus myös saaliseläimien takia, niistäkin voi tulla matoja
      Olisi silti hyvä ruokkia säännöllisesti , säästyisi linnunpoikasia ja jäniksenpoikasia
      Tarkkailtava kuntoa ettei näe nälkää

• Ulkokissafani

Minä olen ostanut kissoille jo kolme onkea ja näyttänyt matomaan. Eivät vaan perhana vieköön saa ongittua kaloja itselleen. Mikähän mun kissojen saalistuksessa on vikana? Hiiriä ja myyriä kylläkin onnistuvat saalistamaan.

• kohoonki

kyl mul kissa ottaa rannasta kalat ja on opettanut sen mun 5 muullekkin kissalle.kalassa ollaan.mä vaan koho ongella.ilman saalista.mut mukavaa on!

• keksiparempi

Kissa ei kuulu luontoon..sairaan huono trolli XD

• kattimatikaine

Kissat ovat olleet tuhansia vuosia ihmisen apureina pyydystäen tuhoeläimiä. Keskiajan rutto johtui rotista ja sen ajan tyhmät ihmiset vainosivat kissoja harhoissaan niinkuin nykyäänkin.

• eitarvettakissall
        kattimatikaine kirjoitti:

Kissat ovat olleet tuhansia vuosia ihmisen apureina pyydystäen tuhoeläimiä. Keskiajan rutto johtui rotista ja sen ajan tyhmät ihmiset vainosivat kissoja harhoissaan niinkuin nykyäänkin.

Kissoja on käytetty myös ravustuksessa jo isoisän aikaan.

Kissat eivät rottia ja hiiriä sukupuuttoon saa saalistettua, muutenhan niitä ei pitäisiedes olla enää.
        Hiiret on luonnoneläinten ruokaa Haukat,pöllöt,ketut jne,syövät niitä .
        Jos omissa nurkissa on hiiriongelma, jokainen hoitaa sen itse.Omilla keinoillaan, siihen ei naapurien kissoja tarvita.
        Jos kissan ottaa lemmikiksi, se on pidettävä myös itsellä. Muiden pihoihin sillä ei ole lupa tulla.Omistajan on vahdittava että pysyy vaan omalla maalla.
        Vieras kissat kannattaa loukuttaa pihasta, ovat pelkkä sotkeva riesa ja tappavat luonnon rauhoitettuja lajeja.

• prtia

Kiinnostaa tietenkin miten kissa kalastaa?

Jos pihalleni tulee vieras kissa, hankin loukun ja vien sen aika kauas löytötaloon.

• tyhmättoiset

Ja vielä, mitenkä aloittaja osallistuu löytökissojen toimintaan?

Heihin, joilla on madot mahassa, silmät tulehtuneet ja korvat punkeissa? Ja pennut mahassa? Kun paino on hirveän vähän, riukun laiha on metsästänyt emonen.
        Osallistuuko hän toimintaan ? Voisit vastata?
        Samalla kertoa, kuinka kissa kalastaa?

Yksikään kissa ei kuulu luontoon.

• trolltyttö

Eikö aloittajan hekumallisista trolleista ole oikeasti mitään jäljellä?

Missä on hänen onneliset kissat kuivamuonatta? Ne jotka kalastaa?

Sillä oikeasti minulla on niitä seuraamuksia, niitä surkeita tyttöjä tuolta metsistä.

Miten hän osallistuu niiden hoitoon?

• GoodCat

Ei tietenkään tarvitse kuivamuonaa, mutta jyrsijöitä on tarpeeksi saatavilla yleensä vain kesäisin eikä kissa tarkene ulkona talvella muutenkaan. Minulla hyvä hiirikissa tuo 4 jyrsijää päivässä eikä silloin syö muuta, omasta halustaan, raksuja olisi kyllä tarjolla. Mutta ilmojen kylmetessä kissa viettää ainakin puoli vuotta sohvalla ja syö royalcaninia.

Huomioi myös se, että huonona myyrävuotena saalista ei ehkä tule tarpeeksi vaikka kissa kuinka saalistaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2712
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      340
      2444
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2124
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1856
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1579
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1450
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1419
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1375
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1166
    Aihe