Tarvitseeko kissa kissanmuonaa?

ei_markettimuonaa

Tarvitseeko kissa kissanmuonaa, jos se saa ruokansa luonnosta kuten se on tarkoitettukin? Jos kissa saalistaa pikku jyrsijöitä ja kaloja, niin riittääkö se ravinnoksi? Saako kissa saaliistaan kaikki tarvittavat ravintoaineet?

14

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksiparempi

      Trollolollolooooo

    • HuonoTrolli

      Ei jatkoon

    • jospihassanäkyy

      Kannattaa loukkuun laittaa tonnikalaa, se toimii hyvin kissalle.Ruokkivat sitten hoitolassa parhaansa mukaan.

    • onnistuupi

      Kannattaa laittaa laatikkoon, ja lähettää maahan josta kissat on kotoisin.Saa kaiken tarvitsemansa siellä.

    • Saa kaikkia tarvitsemaansa jos saa riittävästi saalista.
      Luonnollinen raakaruoka parempaa kuin kuivamuonat.Raakaa lihaa, kalaa voi antaa myös itse. Petokalat pakkasen kautta ettei saa matoja. Madotus myös saaliseläimien takia, niistäkin voi tulla matoja
      Olisi silti hyvä ruokkia säännöllisesti , säästyisi linnunpoikasia ja jäniksenpoikasia
      Tarkkailtava kuntoa ettei näe nälkää

    • Ulkokissafani

      Minä olen ostanut kissoille jo kolme onkea ja näyttänyt matomaan. Eivät vaan perhana vieköön saa ongittua kaloja itselleen. Mikähän mun kissojen saalistuksessa on vikana? Hiiriä ja myyriä kylläkin onnistuvat saalistamaan.

    • kohoonki

      kyl mul kissa ottaa rannasta kalat ja on opettanut sen mun 5 muullekkin kissalle.kalassa ollaan.mä vaan koho ongella.ilman saalista.mut mukavaa on!

    • keksiparempi

      Kissa ei kuulu luontoon..sairaan huono trolli XD

      • kattimatikaine

        Kissat ovat olleet tuhansia vuosia ihmisen apureina pyydystäen tuhoeläimiä. Keskiajan rutto johtui rotista ja sen ajan tyhmät ihmiset vainosivat kissoja harhoissaan niinkuin nykyäänkin.


      • eitarvettakissall
        kattimatikaine kirjoitti:

        Kissat ovat olleet tuhansia vuosia ihmisen apureina pyydystäen tuhoeläimiä. Keskiajan rutto johtui rotista ja sen ajan tyhmät ihmiset vainosivat kissoja harhoissaan niinkuin nykyäänkin.

        Kissoja on käytetty myös ravustuksessa jo isoisän aikaan.

        Kissat eivät rottia ja hiiriä sukupuuttoon saa saalistettua, muutenhan niitä ei pitäisiedes olla enää.
        Hiiret on luonnoneläinten ruokaa Haukat,pöllöt,ketut jne,syövät niitä .
        Jos omissa nurkissa on hiiriongelma, jokainen hoitaa sen itse.Omilla keinoillaan, siihen ei naapurien kissoja tarvita.
        Jos kissan ottaa lemmikiksi, se on pidettävä myös itsellä. Muiden pihoihin sillä ei ole lupa tulla.Omistajan on vahdittava että pysyy vaan omalla maalla.
        Vieras kissat kannattaa loukuttaa pihasta, ovat pelkkä sotkeva riesa ja tappavat luonnon rauhoitettuja lajeja.


    • prtia

      Kiinnostaa tietenkin miten kissa kalastaa?

      Jos pihalleni tulee vieras kissa, hankin loukun ja vien sen aika kauas löytötaloon.

      • tyhmättoiset

        Ja vielä, mitenkä aloittaja osallistuu löytökissojen toimintaan?

        Heihin, joilla on madot mahassa, silmät tulehtuneet ja korvat punkeissa? Ja pennut mahassa? Kun paino on hirveän vähän, riukun laiha on metsästänyt emonen.
        Osallistuuko hän toimintaan ? Voisit vastata?
        Samalla kertoa, kuinka kissa kalastaa?

        Yksikään kissa ei kuulu luontoon.


    • trolltyttö

      Eikö aloittajan hekumallisista trolleista ole oikeasti mitään jäljellä?

      Missä on hänen onneliset kissat kuivamuonatta? Ne jotka kalastaa?

      Sillä oikeasti minulla on niitä seuraamuksia, niitä surkeita tyttöjä tuolta metsistä.

      Miten hän osallistuu niiden hoitoon?

    • GoodCat

      Ei tietenkään tarvitse kuivamuonaa, mutta jyrsijöitä on tarpeeksi saatavilla yleensä vain kesäisin eikä kissa tarkene ulkona talvella muutenkaan. Minulla hyvä hiirikissa tuo 4 jyrsijää päivässä eikä silloin syö muuta, omasta halustaan, raksuja olisi kyllä tarjolla. Mutta ilmojen kylmetessä kissa viettää ainakin puoli vuotta sohvalla ja syö royalcaninia.

      Huomioi myös se, että huonona myyrävuotena saalista ei ehkä tule tarpeeksi vaikka kissa kuinka saalistaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe