Hyvinvointitukku

vitamiini-viivi

Onko Hyvinvointitukku tuttu myyjä teille? Minulla on ongelmia ko. firman kanssa. Sorruin kerran puhelinmyyjän tarjoukseen kolmen kuukauden D-vitamiini paketin. Sen saatuani ilmoitin heti firmaan sähköpostilla että en ota enään vastaan paketteja ja että ilmoitan kyllä itse, jos haluan ko. vitamiineja heiltä.
Puolivuotta oli kulunut tuosta, kun puhelintyttö yritti taas myydä D-vitamiinejaan. Kieltäydyin taas ja sanoin, että olen jo aiemminkin ilmoittanut Hyvinvointitukulle, että en halua tuotetta. Tyttö vaan puhua pulputti kuuntelematta mitään. Suljin puhelimen.
Nyt tulikin D-vitamiinipaketti, kuukausi tuon viimeisen myyntipuhelun jälkeen. Mitä sille teen, voinko palauttaa sen avaamattomana? Saapuneessa paketissa Lukee ainoastaan Hyvinvointitukku, ei mitään osoitetietoja. Internetin kautta sain selville postiosoitteen. Sekin on hiukan epävarma viralliseksi osoitteeksi!
Toivottavasti pitää paikkansa, että puhelinmuuntituotteen voi perua 2 viikon sisällä paketin saapumisesta?

4

6613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä numero vastaa, vaikka mihin aikaan yrittää soittaa!

• Anonyymi

Hei ilmoita tästä kuluttaja- asiamiehelle kyllä loppuu tuollainen.Mitää vitamiinit ei kannatta ostaa puhelimesta.Etsi netistä tiedot.Hyvät vitamiini merkit ovat Solgar ,Bioteekki,tohtori Tolonen.Vitapro ei pidä missään nimessä tilata todella huono valmiste. Mitään mitä mainostetaan kauheasti ei kannatta ostaa.Sellaiset vitamiinit jotka ei ole tehty luonnon tuotteesta ei välttämättä imeydy

• Anonyymi

Minulle tuli lasku D-vitamiinista, mutta tuotetta ei ole näkynyt. Kyllä nämä vitamiinin myyjät ovat varsinainen riesa!

• Anonyymi

Samankaltainen tilanne täällä. Puhelinmyyjät kielloista huolimatta tekevät laittomia toimituksia ja laskuja lähettävät. Kotimaisuus tarkoittanee Venäjää nyt .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2963
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1824
    3. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      1762
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      343
      1725
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1267
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1260
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1132
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1009
    9. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      941
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      884
    Aihe