Olen hankkimassa pentua 7-8-vuotiaan leikatun naaraskissan kaveriksi. Onko pennun sukupuolella väliä? Vanhuksella ollut yksi pentue, ja varttunut muiden kissojen seurassa. Nyt ollut muutaman vuoden ilman kaveria. Ihanteellista olisi hankkia kolli, mutta ajaako se naaraan pois vanhetessaan? Asun maalla, ja kissat ovat olleet ulkokissoja, joten karkaaminen olisi helppoa. Tarvisin neuvoja mahdollisimman pian!
Vastaukset 3
- nvbgkf
Ei kolli naaraita pois aja reviiriltään. Ihanteellisinta olisi varmasti hankkia nimenomaan kollipentu, jos olet varma, että vanhempi kissa jaksaa pennun metkuja. Muussa tapauksessa se saattaa alkaa viihtyä vähän turhan hyvin poissa kotoa. Siitä nyt voidaan sitten olla montaa mieltä, kannattaako uusia kissoja enää haalia, jos karkaaminen on omastakin mielestäsi turhan helppoa.
- leikkauta
kolli on yleensä leikkaamaton urosapuolinen kissa.ei sovi.jos et leikkauta olkoon naaras tai kolli.ymmärrrääätkö.leikkauta molemmat sukupuolet.
- näinkäy
Kissa ei ole laumaeläin. Jos pidät kissoja vapaasti ulkona, toinen todennäköisesti katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716