Aikeissa hankkia ko. luuri. En ole netistä löytänyt yksityiskohtaista käyttöohjetta. Osaisiko joku vinkata jos sellainen on olemassa?
Moto G5S Plus käyttöohje?
4
975
Vastaukset
- motomän
Ohjeet löytyy nykyisin luureista itsestään, merkistä riippumatta.
- halvan.ostin.hyvän.sain
No niin tulee käyttöohjeet mutta mukava olisi tutustua käyttöohjeisiin ennen kuin tilaa tai ostaa puhelimen.
Itse en ainakaan löytänyt netistä Moto e5 puhelimen käyttöohjetta mutta tilasin kuitenkin puhelimen netistä.
Täytyy nyt sanoa parin viikon käytön, että oli edullinen ja hyvä puhelin ostos pitkään aikaan. Kaikki toimii sujuvasti ja helposti eikä ihme kun tuotteen takana ovat Motorola ja Lenovo.- Universaali
Android on käytännössä universaali alusta eli samat ohjeet käy kaikkiin malleihin varsinkin jos se on muokkaamaton versio.
- Kalevi_miettii
Google-hakuun
Moto G5S Plus käyttöohje
Valitse Motorolan tukisivu ja sieltä User Guide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222