Aika pienellä huomiolla on mennyt kun paikalliseen kunnan hallitukseen tekivät muutoksen. Jäsenenä on nyt vaivaset 20 ääntä kerännyt nainen. Ei edes valtuustossa. Onko vaaleilla mitään väliä? Siellä on pitkälti toista kymmentä enemmän vakuuttanutta kuin tämä. Entisenä demarina ihan hävettää kun loppuu laarista tavara mitä kauhoa.
Ei ole vaaleilla väliä
Karimäenlänkyttäjä
4
1512
Vastaukset
- Tandem
Sisältää mitä? Kuka? Avaa hieman
- tosinoloa
Useissa kunnissa hallitukseen valitaan päteviä henkilöitä,ei pelkästään pyrkyreitä. Tietysti puolueen jäseniä. Mutta ei välttämättä ole ollut koskaan vaaleissa ehdokkaana. Elikkä turhaan rutiset.
- rtbh
Kyllä jos katsoo jo pelkkiä edellisten hallitusten puheenjohtajia nii ei niillä vaaleilla ole mitään väliä.
- 6666
Valitaan sopivin ! Tuollainen kiva kaikille on ohjeena aina sopiva .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41604
- 49589
- 25555