Draamakukko on pääsemässä karkuun!

parranpärinää

Tiedoksenne kannonkoskiset, että Kannonkoskella Draamakukko pääsee kohta karkuun!

Suurena pelkona on, että Draamakuningatarkin seuraa vielä kukkopojan esimerkkiä. Tilanne eskaloitui, kun kesäinen teatteripläjäys -seurue esiintyi kunnantalolla. Estraadille nousivat itse Draamakukko sekä kunnioitusta herättävä, sulkiaan hörhentelevä Draamakuningatar. Näytös toteutettiin Flash Mobbina ja sen yllätyksenomaisuus toteutui yli odotusten. Näytelmän ohjauspuikoissa leiskui itseoikeutettuna Turkan näköinen mies.

... Niin, siitä kukosta vielä...että, se näyttämöltä poistuessaan vielä kiekaisi säikäyttäen kuulijansa pahanpäiväisesti ja uhosi, että ette saa enää kiinni ja että kiekuna loppuu tässä pitäjässä ja että kiekuna alkaa kuulua sitten vasta kotona, naapurin puolella.

...No, mitäs tuollaisella kukkopojalla tekköö, kun nuin uhoaa ja kiekaisoo. Tuumimpa, että ant männä vaan kottiinsa ja mänkööt se hienohelmakananenkin toiseen suntaan, jos on männäkseen. Ovat kumpainenkin tahoillaan sitten varmasti palajon onnellisempia ja elämäänsä tyytyväisempiä.

3

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsahtelija

      Aivan, meikämanneakin on ihmetyttänyt kesäisen komediateatterin pesiytyminen Kannonkosken kunnantalon seinien suojiin. Olen myös kuullut, että kunnanhallitus virkistää itseään myös haastattelemalla parastaikaa uusia kykyjä näytäntöihin. Pikkupoikien tietotoimiston välittämänä kylällä kulkee myös huhu, että kässäriä kirjoitetaan uusiksi ja aihealue ilmeisesti tarkastelee tunkiotyöskentelyn saloja paikallisten isäntien narratiivisena kokemusperintönä. Aiheeseen tullaan siis paneutumaan syvällisesti ja hartaasti. Ohjaaja, siis se Turkan näköinen mies, ottaa onkeensa Karstulan vastaavasta projektista ja toki suurisuuntaisena tavoitteena on tähdätä itse LexKittilöihin, sillä ainesta haetaan nyt kissojen ja koirien kanssa myös Piispalan rannoilta.
      Kyllä tästä farssi vielä tulee ja ainakin naapuripitäjissä saadaan nauraa.

      • turpa

        Näkkeehän ton jo huru-ukkokin, että se Turkkalainen haluaa itse Draamakukoksi tunkion huipulle. On kuulemma häätämässä koko virkajohtotroikkaa muihin maisemiin. Ainakin sotasuunnitelmat on sen mukaiset. Ja sitten se ylväänä kiekuu tunkion laella, päälaki auringossa loistaen, että nää paskakikkarat on kaikki mun, yksin mun, mun.


      • Hyiyök

        Teillä tuppu kylän juoruämmillä sitä caccaa on päästä varpaisiin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe