Tiedoksenne kannonkoskiset, että Kannonkoskella Draamakukko pääsee kohta karkuun!
Suurena pelkona on, että Draamakuningatarkin seuraa vielä kukkopojan esimerkkiä. Tilanne eskaloitui, kun kesäinen teatteripläjäys -seurue esiintyi kunnantalolla. Estraadille nousivat itse Draamakukko sekä kunnioitusta herättävä, sulkiaan hörhentelevä Draamakuningatar. Näytös toteutettiin Flash Mobbina ja sen yllätyksenomaisuus toteutui yli odotusten. Näytelmän ohjauspuikoissa leiskui itseoikeutettuna Turkan näköinen mies.
... Niin, siitä kukosta vielä...että, se näyttämöltä poistuessaan vielä kiekaisi säikäyttäen kuulijansa pahanpäiväisesti ja uhosi, että ette saa enää kiinni ja että kiekuna loppuu tässä pitäjässä ja että kiekuna alkaa kuulua sitten vasta kotona, naapurin puolella.
...No, mitäs tuollaisella kukkopojalla tekköö, kun nuin uhoaa ja kiekaisoo. Tuumimpa, että ant männä vaan kottiinsa ja mänkööt se hienohelmakananenkin toiseen suntaan, jos on männäkseen. Ovat kumpainenkin tahoillaan sitten varmasti palajon onnellisempia ja elämäänsä tyytyväisempiä.
Draamakukko on pääsemässä karkuun!
3
1503
Vastaukset
- katsahtelija
Aivan, meikämanneakin on ihmetyttänyt kesäisen komediateatterin pesiytyminen Kannonkosken kunnantalon seinien suojiin. Olen myös kuullut, että kunnanhallitus virkistää itseään myös haastattelemalla parastaikaa uusia kykyjä näytäntöihin. Pikkupoikien tietotoimiston välittämänä kylällä kulkee myös huhu, että kässäriä kirjoitetaan uusiksi ja aihealue ilmeisesti tarkastelee tunkiotyöskentelyn saloja paikallisten isäntien narratiivisena kokemusperintönä. Aiheeseen tullaan siis paneutumaan syvällisesti ja hartaasti. Ohjaaja, siis se Turkan näköinen mies, ottaa onkeensa Karstulan vastaavasta projektista ja toki suurisuuntaisena tavoitteena on tähdätä itse LexKittilöihin, sillä ainesta haetaan nyt kissojen ja koirien kanssa myös Piispalan rannoilta.
Kyllä tästä farssi vielä tulee ja ainakin naapuripitäjissä saadaan nauraa.- turpa
Näkkeehän ton jo huru-ukkokin, että se Turkkalainen haluaa itse Draamakukoksi tunkion huipulle. On kuulemma häätämässä koko virkajohtotroikkaa muihin maisemiin. Ainakin sotasuunnitelmat on sen mukaiset. Ja sitten se ylväänä kiekuu tunkion laella, päälaki auringossa loistaen, että nää paskakikkarat on kaikki mun, yksin mun, mun.
- Hyiyök
Teillä tuppu kylän juoruämmillä sitä caccaa on päästä varpaisiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759