Hain tänä keväänä kolmelle eri paikkakunnalle samalle alalle ja valinnassa oli kaksi osaa ensin kirjallinen koe ja sitten soveltuvuuskoe.
Pääsin kirjallisen läpi ja kutsuttiin soveltuvuuskokeisiin 1. hakupaikkaani. Tänään opintopolkuun oli päivittyny 2 ja 3 vaihtoehtoon "et saanut opiskelupaikkaa ei kutsuttu soveltuvuuskokeeseen" 1. kohdassa yhä opiskelijavalinta kesken. Tiiän etten voinut saada paikkaa noista koska en osallistunut kuin ykköspaikan kokeeseen mutta nyt on alkanut pelottaa että tulokset on valmiit sielläkin ja hyväksytyillä näkyy jo ja hylätyillä näkyy vasta myöhemmin eli minulla ei vielä näy hylkäys enkä siis ole hyväksytty. Eli menetinkö nyt mahdollisuuden kokonaan 😭
Menetinkö opiskelupaikan
toivotonm
1
2860
Vastaukset
- Odottavanaikaonpitkä
Todennäköisesti 1. hakutoiveesi valinnat ovat kesken edelleen. Luulisi ilmoittavan samaan aikaan niin hyväksytyille kuin muillekkin valinnan tulokset. Näin ainakin uskoisin. Minne hait opiskelemaan jos kysyä saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876