Rakastan sinua liian paljon,minun ei aina ole hyvä olla,
olen kipeä mustasukkaisuudesta,
pelkään, että jätät minut.
Miksi en voi sinuun rakkaani luottaa...
siksi, kun olet minua joskus pettänyt.
Miksi en saa luottamusta takaisin rakas..
se on kuin musta vaate, minun päälläni.
musta ja puristava vaate.
jota minun täytyy pitää.
kun en halua sinusta luopua.
Siittä on jo kauan ,niin kauan,että sanot ettet edes muista sitä
valehtelet,tiedän sen
minäkin muistan sen kuin se olisi tapahtunut vasta eilen.
Tuska on sydämessäni niin usein,ja epäilys,
enkä haluaisi näin jatkuvan,
mutta jättääkkään en sua voisi,
sillä me kuulumme yhteen,
olemme kasvaneet yhteen kuin kaksi aivan vierekkäin kasvaneet puut,niiden oksat ovat toisissaan kiinni.
Eikä niitä oksia irti toisistaan saa,
muuta kuin katkaisemalla molemmat.
Eli vasta kuolemassa me eroamme,
vaikka siloinkin sinä olet minussa ja
minä olen sinussa!
Rakkauteen sitten vaan kuuluu kärsimyskin,
joskus ainakin...
Ps.Sanokaa saako luottamusta koskaan takaisin?Haluaisin saada!
musta vaate
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa754169Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212341Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4482009Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651881Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931214- 1081196
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361135Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33977En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37854Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174810