Rakastan sinua liian paljon,minun ei aina ole hyvä olla,
olen kipeä mustasukkaisuudesta,
pelkään, että jätät minut.
Miksi en voi sinuun rakkaani luottaa...
siksi, kun olet minua joskus pettänyt.
Miksi en saa luottamusta takaisin rakas..
se on kuin musta vaate, minun päälläni.
musta ja puristava vaate.
jota minun täytyy pitää.
kun en halua sinusta luopua.
Siittä on jo kauan ,niin kauan,että sanot ettet edes muista sitä
valehtelet,tiedän sen
minäkin muistan sen kuin se olisi tapahtunut vasta eilen.
Tuska on sydämessäni niin usein,ja epäilys,
enkä haluaisi näin jatkuvan,
mutta jättääkkään en sua voisi,
sillä me kuulumme yhteen,
olemme kasvaneet yhteen kuin kaksi aivan vierekkäin kasvaneet puut,niiden oksat ovat toisissaan kiinni.
Eikä niitä oksia irti toisistaan saa,
muuta kuin katkaisemalla molemmat.
Eli vasta kuolemassa me eroamme,
vaikka siloinkin sinä olet minussa ja
minä olen sinussa!
Rakkauteen sitten vaan kuuluu kärsimyskin,
joskus ainakin...
Ps.Sanokaa saako luottamusta koskaan takaisin?Haluaisin saada!
musta vaate
0
147
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va431321Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831269Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai271894Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200868- 78858
- 43849
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 111749
- 61695
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu10637