Tytöt ja pojat n. 15-17v

kpopmoodsss

Hellouu.! Oon Lahden ja Hollolan alueella asuva 15 tyty ja olen bi. Oon aika ujo ja sen takia on aika vaikee tutustua kehenkään.. :) Sen takia ajattelin tulla kysymään että oisko täällä ketää tyttöä tai poikaa joka haluis ihan vaan vaikka juttukaverin? AINIIN! Olen todella kova Kpop, Jpop, Cpop, Anime, Manga jah myös Korealaisen ja Japanilaisen vaatetyylin fani ja ystävä!! Toivottavasti se ei haittaa :// Kuiteski omistan myös sc:n ja ig:n ja jos joku haluaa niin voi ilmoittaa omansa alhaalla niin seurailen sitten hih..! :3

4

997

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi. Juttukaverit kelpaa aina. Tiiän ton tunteen, tosin itse laitan sen epäsosiaalisuuden piikkiin XD Itestä tuntuu että ei oikeen kuulu mihinkään porukkaan ku ei oo mitään yhteistä kenenkään kanssa. Mut etköhän sieki löydä itelles sopivaa porukkaa :)

• Hyvä tietää et on muitaki ku välillä tuntuu että oisin ainoo.. Ja joo ois ihan kiva saada juttukaveri ku ei oo ihan hirveesti :/ Jos kiinnostaa niin sc on @nea_makinen 🙃

• bosavosu

Tere, mä oon Lollolasta ja mulla on lolloa vaikka muille jakaa

• Mikä on paras Manga ja Anime?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      467
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      91
      440
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe