Löytänyt seurustelukumppania yli 50-vuotiaana?

sffe

Onko kukaan? Olen hyvännäköinen nainen, en viihdy deittipalstoilla. Kun olen siellä hetken ollut, tuntuu, että deittipalstalla ei moni vilkaisekaan, kun on 50 v.

Pitäisi kai liikkua enenmmän ihmisten ilmoilla, että voisi sattumalta tavata jonkun, kuten ennen vanhaan. Deittipalsta ovat pitkälti kallisarvoisen ajan hukkaan heittämistä.

Vai mitä sanotte? Mitä on kokemuksia herrasväellä? Olo, mieli ja ulkonäkökin ihan ok ja nuorekkaat, mutta kai täytyy totutella siihen ettei enää löydy ketään. Sitä nainen ei enää kelpaa yli 50-vuotiaana?

20

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hhf34

      Hiljaista on, ollaanko sohvalla

    • Esteetön

      No kun on vielä tuo 18-vuotiaana rekrytoitu roikkumassa, niin ei ole ollut tarvetta markkinoille. En ymmärrä miksi ikä olisi este.

    • Menomonomatkassa

      Noin 10 vuotta sitten kun oli se ns. 50 villitys ja meni aika lujaa, niin "seurustelijoita" olisi löytynyt vaikka kuinka, en vain sattuneesta syystä voinut ottaa vakavasti. Hmmm ... en ehkä muutenkaan, mutta kaikki löytyivät oikeasta realistisesta elämästä, eivät virtuaalitodellisuudesta.

    • Menomonomatkassa

      Noin 10 vuotta sitten kun oli se ns. 50 villitys ja meni aika lujaa, niin "seurustelijoita" olisi löytynyt vaikka kuinka, en vain sattuneesta syystä voinut ottaa vakavasti. Hmmm ... en ehkä muutenkaan, mutta kaikki löytyivät oikeasta realistisesta elämästä, eivät virtuaalitodellisuudesta.

      • Oh-hoh

        No woi hitto mikä tätä toosaa / ohjelmaa vaivaa?


    • sgdsg

      Miksi 50-vuotias enää kaipaa deittikaveria? Olen 57-vuotias nainen ja ollut yksin viimeiset kymmenen vuotta. Kun suhde loppui en enää kaivannut toista ihmistä, se oli kerrasta poikki. Ikään kuin hormoonit olisivat lopettaneet jylläämisen kerta laakista. Minun mielestäni se on luonnonlaki, että kun emme ole enää lisääntymiskelpoisia, emme välttämättä edes kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Ja eipä enää kiinnosta, oli niin paljon enemmän stressiä kuin iloa viimeisimmästä suhteesta. Kaikki energia menee nykyisin siihen että yritän pitää itseni terveenä.

    • klkooioi

      kyllä sinulla vielä pojat ajelee ei siinä mitään mutta ikäisiä miehiä ei ihan kiinnosta kun ovat jo eronneet samanikääisestä naisesta ja se vanha toosa on piirtynyt verkkokalvolle siksi hamuavat sitten niitä 40 vyh naisia mielellään pikku lapset kotona niin psy akkakin siellä ja sitä voi käydä laulattamassa millon ehtii

    • Kyllä löytyy. Elämä ei lopu vaikka vuosia tulee lisää. Itse olen 54v mies. Laita s-postia tulemaan niin tutustutaan.

    • M58-Psavo

      Minä olen 58-vuotias mies ja kokellut deittisivustojen kautta löytää seurustelukumppania. Viestittelykavereita löytyy runsaasti mutta sitten kun erehtyy ehdottamaan tapaamista jossakin julkisella paikalla esim. kahvilassa ei löydy siihen aikaa ja viestittely päättyy naisen puolelta siihen. Viestittelyn aikana sain kehuja ystävällisyydestä ja rehellisyydestä viestittelykumppaneilta. Lopetin deittisivustojen käytön koska rahaa meni ja sitäkautta ei päässyt edes treffeille. Elän nyt onnellisesti parisuhteessa löydettyä kumppanin muuta kautta.

      • Pupupöksyissä

        Ihan pikkuisen aihetta kokeilleena voin kertoa, että ehkä ne naiset eivät halua tulla treffeille sen takia, että ovat kokeneet liian monta oharia aikaisemmin.


      • HukkaanMeni

        Itse olen 59-vuotias leskimies ja olen ollut jonkin aikaa treffipalstalla. Muutamia yhteydenottoja sekä viestittelyjä on ollut. Kävin tapaamassa erästä naista kahvilassa, mutta kommentti oli sitten, että ei kemiat sovi. Nyt voin kehua käyneeni kaksilla nettitreffeillä, ensimmäisillä ja viimeisillä.


      • Yksinnyt

        Onhan se mahdollista löytää netinkin kautta kuten itsekkin tein ollessani 53 vuotias. Jäin leskeksi pitkästä avioliitosta joka oli lapseton. Olin sitten kolme vuotta totaalisen yksin. Ajattelin etten halua olla loppuelämääni yksin ja laitoin ilmoituksen nettipalstalle. Löysin miehen mutta se loppui kun mies sairastui vakavasti ja halusi erota. Nyt olen vuodenpäivät ollut yksin mutta todellakin haluaisin löytää sen rakkaan loppuelämäksi. Olisi niin mukava kun ei tarvitsisi potea yksinäisyyttä koska olen ujo ihminen on vaikeata mennä juttelemaan tai muuten tuttavuutta tekemään vieraan ihmisen kanssa. Toivon löytäväni luotettavan miehen joka olisi joltisenkin terve kuten itsekkin olen. Nähtäväksi jää löytyykö vaiko eikö löydy.


    • Dttrzqk

      Kaikki on mahdollista kun vain on aktiivinen omien mielenkiinnon kohteiden puitteissa ja sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja aina voi avartuen tutustua uusiin asioihin tehden uusia aluevaltauksia. Harrastukset, matkustelu, erilaiset iltakurssit ja/tai ajoittainen vapaaehtoistyö jne.

      Jotkut ovat tavanneet tulevan kumppaninsa netissä, joskin aktiviteettiensä puitteissa toisten luonteva kohtaaminen ja kanssakäyminen on se paras vaihtoehto tutustua uusiin ihmisiin ja tiedä vaikka niiden joukossa olisi uusi kumppanikin.

      Ohessa sympaattinen ja kaunis kokemus kohtaamisesta varttuneemmalla iällä.

      "Varmistan vain, että tämä meili toimii, kirjoitti Riku, 78, viestiinsä - siitä alkoi kahden lesken rakkaus"

      - https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806212201030038_rk.shtml

      "Tältä terve suhde näyttää - terveen parisuhteen 9 piirrettä"

      - https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201803012200617610_rk.shtml

      Olettaisin, että ainakin eronneista melko moni (eivät toki kaikki) 50:n kieppeillä oleva mies riskeeraa olla enempi vähemmän vakavavia tapaamisia kaipaamassa, ainakin jonkin aikaa. Osalla ero voi johtaa suorastaan sitoutumiskammoon (varsinkin jos liitto on ollut vaikea), vaikka kohtaamiset muuten kiinnostavat.

      Monilla miehillä on taipumus hakea 'sopivasti' itseään nuorempia kumppaneita, mutta kaikki on yksilöllistä ja tilanteestakin / kohtaamisesta riippuvaista. Hyvin yhteen toimiva seksi on varmastikin suurella osalla edelleen yksi tärkeä elementti.

      • joopajoo444

        Varmaan sanoit ihan asiaakin ja ajatellaan että näin se menee kaikilla. Mutta ei mene, kyllä voi ihan hyvin jäädä yksinkin vaikkei niin ehkä halunnutkaan. Tuo teoria käy niille joille käy melkein kuka tahansa jos luut ja lihat on oikeilla paikoillaan. Aina voi sanoa etteä tapaa jonkun jos vaan käy avartumassa ulkona, mitä jos on avartunut monella tapaa tehnyt sitä ja tätä mutta on silti ilman paria, Ja tietysti syyt on aina itsessä kun ei ole tehnyt oikeita asioita. Joku syy on oltava jos joku on ei löytänyt omaansa.
        Mitä jos on sen verran erikoisempi tapaus että sille ei vaan ole olemassa vastaparia.
        Sen voi tulkita niin että se on epätodellista tai sitten se on vaan niinkuin sanotaan.
        Olen kuullut tuhat ja yksi selitystä sille miksi esim minä en ole löytänyt paria.
        On se tietysti hyvä kun voisi uskoa löytävänsä selityksen, millä voi selittää kaiken. Sitten voi elää ilman ongelmaa tai sitten vain hyväksyy sen mikä on olemassa eikä odottaa jotain tapahtuvan.

        Voi miettiä sitä miksi mitään ei tapahdu tai sitten antaa tapahtua sen mikä on tapahtuvaksi.
        Sympaattisia kokemuksia meillä on joka lähtöön. Mitä se ketään hyödyttää. Miksi pitää katsoa vierestä kun jollekkin toiselle jotain tapahtuu eikö ole parempi että katsoo mitä itselle tapahtuu.


      • Dttrzqk
        joopajoo444 kirjoitti:

        Varmaan sanoit ihan asiaakin ja ajatellaan että näin se menee kaikilla. Mutta ei mene, kyllä voi ihan hyvin jäädä yksinkin vaikkei niin ehkä halunnutkaan. Tuo teoria käy niille joille käy melkein kuka tahansa jos luut ja lihat on oikeilla paikoillaan. Aina voi sanoa etteä tapaa jonkun jos vaan käy avartumassa ulkona, mitä jos on avartunut monella tapaa tehnyt sitä ja tätä mutta on silti ilman paria, Ja tietysti syyt on aina itsessä kun ei ole tehnyt oikeita asioita. Joku syy on oltava jos joku on ei löytänyt omaansa.
        Mitä jos on sen verran erikoisempi tapaus että sille ei vaan ole olemassa vastaparia.
        Sen voi tulkita niin että se on epätodellista tai sitten se on vaan niinkuin sanotaan.
        Olen kuullut tuhat ja yksi selitystä sille miksi esim minä en ole löytänyt paria.
        On se tietysti hyvä kun voisi uskoa löytävänsä selityksen, millä voi selittää kaiken. Sitten voi elää ilman ongelmaa tai sitten vain hyväksyy sen mikä on olemassa eikä odottaa jotain tapahtuvan.

        Voi miettiä sitä miksi mitään ei tapahdu tai sitten antaa tapahtua sen mikä on tapahtuvaksi.
        Sympaattisia kokemuksia meillä on joka lähtöön. Mitä se ketään hyödyttää. Miksi pitää katsoa vierestä kun jollekkin toiselle jotain tapahtuu eikö ole parempi että katsoo mitä itselle tapahtuu.

        Melkoisen medleyn, ilmaisujen merkityksien sekoituksen ja voimakkaan negatiivistä energiaa sisältävän sellaisen sait aikaan yleisluontoisen positiivisestä ja kannustavasta viestistä.

        "Varmaan sanoit ihan asiaakin ja ajatellaan että näin se menee kaikilla. Mutta ei mene, kyllä voi ihan hyvin jäädä yksinkin vaikkei niin ehkä halunnutkaan. Tuo teoria käy niille joille käy melkein kuka tahansa jos luut ja lihat on oikeilla paikoillaan."

        Kuka on edes rivienvälisesti antanut ymmärtää, että "kaikki" kumppania kaipaavat tapaisivat sellaisen manitulla tavalla tai ylipäätään?

        Tuo mainittu tapakin oli ensisijaisesti aktiivinen elämänsä eläminen, elämästään mieluusti suhteellisen monipuolisesti nauttiminen eri mielenkiinnon kohteineen ja sitten boonuksena tapaa paljon erilaisia ihmisiä ja tiedä vaikka sen tulevan kumppaninsakin.

        Lisäksi jostakin itselleni avautumattomasta syystä revit yleistäen ja toisia rumasti halventaenkin ajatuksen siitä, että tulevan kumppaninsa tapaavat olisivat valmiita hyväksymään kenet tahansa.

        Samalla ilmesiemmin jätit myös lukematta toisen laittamani linkin, joka viittaa kaikkeen muuhun kuin "kenet tahansa" kumppanikseen valintaan.

        *

        "Tältä terve suhde näyttää - terveen parisuhteen 9 piirrettä"

        - https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201803012200617610_rk.shtml

        vs.

        "Oletko epäterveessä parisuhteessa? Väestöliiton asiantuntija listasi 7 varoitusmerkkiä"

        - https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005346366.html

        *

        Viestisi on niin voimakkaan negatiivisellä energialla ladattua, positiivisenkin raskaan negatiiviseksi vääntäen, että ehkäpä sen ulkopuolisen silmien lukien saatat päästä jyvälle siitä miksi jotkut ovat henkiseltä profiililtaan ja mentaliteetiltään kaikkea muuta kuin puoleensavetäviä ihmisinä, rakentavuudesta ja parisuhdeajatuksesta puhumattakaan.


    • voi_olla_vientiä

      Väliäkö sillä mitä muut ovat löytäneet? Kerro vain millaista etsit. Tiedä vaikka olis mahkuha meikäläisellä.
      Sinulla voi olla vientiä kuin sammakolla äkeenpiikissä.

    • tollo

      täältä kyl löytys melkeen kuuskymppine mies

    • e.lä.mä

      Kyllä seuraa löytyy jos haluaa. 9 vuotta sitten kokeilin aluksi netissä, paljon oli tulioita muutamia tapasin ei ollut sopivia , sitten tansseissa hyvin onnistuin noin 6 vuotta sitten. Kyllä seuraa löytyy vanhemmat naiset voivat olla kuumia ei vain Suomessa. Olen 71 vuotias.

    • No kuule, itse ajoittain selailen näitä sivuja ja ihmettelen kovasti. On todella vaikeaa löytää ikäistäni ystävää lämmön ja rakkauden ja nautinnon suhteen. Kuvittelin nuorempana että se olisi helppoa tässä iässä vaan eipä ole.
      Nyt tulee eteen lapset(montako) ja ura ja omaisuudet jne. Älytöntä kun sellaiset asiat ei tippaakaan kiinnosta!
      Mikä kiinnostais, olis pitää lämpöistä ihmistä sylissä, nauttia hetkestä...

      • e.lä.mä

        Ei naimisiin! Ei samaa osoitetta! jne. Rakastan aina kuolemaan asti, hon är bra min egen doktor.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe