Millainen Kartingradan sinusta pitäisi olla?
Minun mielestä hyvällä Kartingradalla pitäisi olla magneettiraidat. Vuokra-autot olisi hyvä lisä. Karting radalla saisi ajaa ma-su 9-21.00.
Kartingradalla pitäisi olla iso alue varikkoa ja hyvä asfaltti ja kanttarit.
Radan pitäisi olla vähintään 1,5kilometriä pitkä.
Radalla olisi suoraa ja mutkia paljon.
Radalla olisi puntari, kauppa, varaosakauppa, vessat naisille ja miehille ja suihku ja saunatilat.
Olisi hyvä että radalla on katoksia.
Ajan kilpaa Kartingissa!
Millainen Kartingradan pitäisi olla?
4
2036
Vastaukset
- edrthga
Niinhän se pitäis. Tehtäs heti kun saadaan muutama ongelma selvitettyä .Puuttuu vaan pari miljoonaa ja ympäristölupa.
- dsfsdfsdfsd
Ei ainakaan kouvolan rata. Aivan umpipaska rata.
- Millainen
En ole ikinä ajanut ja jokaisella on oma mielipide. Vantaan ratahan on aika uusi ja siellä OLI turvallisuuspuutteita niin sielä tehtiin jotain niin nyt siellä pitäisi olla hyvä turvallisuus.
- JämsänKartingRata
Kannattaa käydä ajamassa Jämsän kartingradalla. Siellä on hyvä harjoitella. Monet ajavat esimerkiksi Töysässä niin kun heillä menee ajolinjat huonoiksi he käyvät Jämsässä harjoittelemassa linjoja niin kun he palaavat Töysään niin he ajavat todella puhtaasti koska Jämsän Kartingrata on todella vaikea monen mielestä.
Omasta mielestä Jämsän Kartingrata on helpoin koska se on minun kotirata. Kotirata on yleensä helpoin rata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782