Katsoin uusimmasta GTI-Magazinestä ensi kesän alumiinivanne kuvia. Ace vanteet näytti aika tyylikkäiltä, vai mitä? Olen ajatellut kesäksi isoja kromivanteita. Onko jollain lisätietoa?
Isot aluvanteet kesäksi
4
552
Vastaukset
renkaatkin joten käyppä konttorilla KATSASTUS ja kysy mitä sinne alle saa ja yleensä kannattaa laittaa!!!Muuten itse ajan normaalikokoisilla alkuperä vanteilla KOSKA EI niitä itse ajaessa nää ja on paljon mukavammat kuin jotkut 50 satjaset!
- atte
Saahan sinne alle laittaa ihan kuinka isot vanteet haluaa kun käy muutoskatsastamassa ja renkaan ulkohalkaisija ei muutu liikaa, muistaakseni 5% tai sinnepäin saa muuttua. Ja leveyttä ei ole myöskään varsinaisesti rajattu, renkaan pitää vain jäädä lokasuojan sisäpuolelle ja mahtua pyörimään ottamatta kiinni.
Niin ja tuumalla saa vannetta kasvattaa muutoskatsastamattakin.
- Leksa
tulla taas muotiin. Ihan siistejä olivat. Itsekin olen katsellut jotain 20 tuumasia ja ainakin ACElla niitä näytti olevan. Star-Rengas näköjään myy eteläsuomessa.
- edullisesti
täältä sain ainakin edullisen kromivannepaketin renkaineen nopealla toimituksella
http://www.g-c.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244