Naiselle hyvää huomenta! :)
Heräsin jo aamun 4 ltä, eikä nukuttanut yhtää, sitävastoin nytte nukuttaa sikana.
Mutta neljältä tonne vielä pudenlatvoihin paistoi aurinko.
Pilvinen keskiviikko aamu.
8
781
Vastaukset
- hongkongkingkong
Juu, aika paljon näkyy taas ilotulitusraketteja taivailla Hong Kong -valtiossa.
King Kong -hahmoa ei ole vielä näkynyt... - aitoriitta
Huomenta. Täällä taas nyt paistaa aurinko. Juhannusta päin mennään. Ensi viikko vielä. Nukuin todella hyvin. Olin illalla kävelyllä ja tapasin vanhan naapurin. Oli mukava jutella pitkään. Minulla on vaan ärsyttävä tapa vähätellä toisten kokemia vaikeuksia. Haloo Helsingin Elli sanoi telkkarissa eilen, että koskaan ei pidä aliarvioida toisten kokemaa tuskaa. Olen muka ymmärtävä mutta en kuitenkaan tunne riittävästi empatiaa. Tässäkin oli kyseessä aika iso asia perheelle. Sinulla on vielä tehtävää minun suhteeni mutta tiedän, että onnistut. Olet itse niin empaattinen. En tiedä, miksi minulla on niin hyvä kuva sinusta, on vaan. Vietä mukava päivä, ota pitkät päiväunet ja nauti elämästä tässä ja nyt.
- HänelleTeelle
Hyvää huomenta miehelle! Pilvistä säätä ja päätä särkee. Ennen kuutta heräsin. Mukavaa työpäivää!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....
Jos nukkuisit kanssani..
Opettaisin sunt nukkumaan...pitkään...
Mut taidat mennä aikaisin nukkumaan..
Kun minä taas en....kun ei tarvii...
Tiedän kyl et olisi hyvä mennä aikaisin....
Parempi terveydelle...
Aukaisin vasta silmät...tekee hyvää Hesan jälkeen mul sitä uni velkaa....
Kato kun ryyppään ja rellestän siel niin paljon...ja leikin äijien kans.....jee...
Munsta tulee .....Bäd Kööl ...siellä...
Täytyy munkin välii....
Enkä nuku päivä unii...
Vietä nais dei ...ole. häpi....voisitko ajatella minua....pliis....tai en tiedä...onko hyvä ajatus...kun oon ....Bäd Kööl....
Tsau ...Beibi....❤ - pakkasespanja
Kuulin mielenkiintoisen asian, kun tunnetusti Espanjan Fuengirolassa pitää aina olla toppatakki päällä jotta tarkenee. Jos Espanjaan suuntaa, kannattaa jo pukeutua toppatakkiin koneeseen lähtiessäkin.
Joku makedonialainen ukkeli kertoi että 47 astetta auringossa on sellainen normaali... jossain mustan meren rannoilla makedoniassa, sanoi että joo Suomessa on tämä helle hyvä keli, noin 25 astetta on hyvä.
Jos menee kovin paljon yli 40 auringossa, niin on mahdotonta liikkua sitten ulkona ollenkaan, tämähän on tavallista jossain texasissa ja nevadassa, arizonassa, amerikkalaisten aavikoillakin. - nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
- Kuokallesuollatöitä
Juu nii määkii uuiiiiii, tai ei sittenkään.. tai jos nyt kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466