Kysykää mitä vaan 13v.pojalta. Vastaan kaikkiin.
Kysy mitä vaan 13/05 pojalta
21
2082
Vastaukset
Mitä oot aatellu tekeväs tulevaisuudessa?
- ite.silloin.26.vuotias
Mitä muistat sikapiikkikohusta?
- Poika10vuotta
Koska alkoivat siemensyöksysI? onko sinut ympärileikattu? Oletko homo? Saisinko laittaa sormen sisääsi, jos olen lääkäri ja psykoterapeutti? Fantasioitsko lääkäriseksistä? Nämä kaikki kai toteutuvat sinulle 8-luokan lääkärintarkastuksessa.
- Zafilis
Välillä tekee mieli tallata toisia varpaille ja sahata niiden päät irti, aina kun mietin niin tekeväni olo helpottuu, päähän sattuu mutta en tunne kipua?
- dewfsaewfrew
Miksi täältä poistetaan vain asialliset viestit?
- MäOonCool
Siksi koska täällä pitää haistatella ja vittuilla niin paljon kuin haluaa ja jaksaa, sekö pystyy myös siis.
- 100years
Millä mielen olet menossa yläasteelle? Entä onko vielä mitään hajua, mitä sen jälkeen?
- Pillunaama
Kuinka iso (cm)
- nallupiima
Kuinka pieni (cm)
- Höh4
RikuRei kirjoitti:
En vastaa täälä
Sanoit et vastaat kaikkiin
- tonyza
mitä halusit?
- 13v
Kuin pitkä oot? t: 05/13 tyttö
- 17272
Mitä harrastat?
- 13wee
No voisiks olla mun kans? Tyttö 13/05
- tytttöööö
mispäi suomee asut?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797