Mun italialainen mies jätti mut tekstarilla sunnuntaina oon siitä lähtien itkenyt jättämisen syynä oli se ettei ehsitty kauheesti näkee kska mulla on muutto,muttaeihän se oo syy jättää??;( annoin sille aikaa mutta sen mielestä sitä aika oli liikaa....;(ja nyt odotan sen lasta välillä sano että haluaa nähä lastaan ja taas välillä että ei halua, sano mulle päin kasvoja että sä ja lapsi saatte painua kauas mun naaman edestä :((( ja nyt en oo siihe ottanu mitää yhteyttä 4 päivään kska ilmeisesti se ei halua että otan.Mutta mulla on niin kauhee ikävä sitä ja sitä mitä me koettiin 6 kk aikana oltiin siis yhes 6kk ;(( se oli yks mun parhaimmista miehistä ikinä vaikka ero tulikin ja vaikka se haukku mua lutka vammanen idiootti ja juntti mut siltikään en saa pois sitä mielestäni ainoa ihminen joho luotin kaikessa kerroin kaike ainoa josta välitin ja rakastin ja rakastan yhä :(( kumpa saisin jotenki hänet takasin ja voisin kertoo mite paljon siitä välitän:(( Auttakaa miten saada yhteys tähän mieheen ja hänet takasin :( :) <3
Parisuhteen päättyminen
Surullinen
2
849
Vastaukset
- stallione
ehkä parasta mitä sinulle on tapahtunut että se jätkä häipyi sun elämästä oliko tosiaan syntyperäinen italian mies eikä mikään matu sieltä
- 123f213f213f
vähänkö siisti tyyppi, käytti sua synnytyskoneena ja sitte häippäsi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812376- 1831964
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731821Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311565- 1151399
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711165Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661126Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601070