Parisuhteen päättyminen

Surullinen

Mun italialainen mies jätti mut tekstarilla sunnuntaina oon siitä lähtien itkenyt jättämisen syynä oli se ettei ehsitty kauheesti näkee kska mulla on muutto,muttaeihän se oo syy jättää??;( annoin sille aikaa mutta sen mielestä sitä aika oli liikaa....;(ja nyt odotan sen lasta välillä sano että haluaa nähä lastaan ja taas välillä että ei halua, sano mulle päin kasvoja että sä ja lapsi saatte painua kauas mun naaman edestä :((( ja nyt en oo siihe ottanu mitää yhteyttä 4 päivään kska ilmeisesti se ei halua että otan.Mutta mulla on niin kauhee ikävä sitä ja sitä mitä me koettiin 6 kk aikana oltiin siis yhes 6kk ;(( se oli yks mun parhaimmista miehistä ikinä vaikka ero tulikin ja vaikka se haukku mua lutka vammanen idiootti ja juntti mut siltikään en saa pois sitä mielestäni ainoa ihminen joho luotin kaikessa kerroin kaike ainoa josta välitin ja rakastin ja rakastan yhä :(( kumpa saisin jotenki hänet takasin ja voisin kertoo mite paljon siitä välitän:(( Auttakaa miten saada yhteys tähän mieheen ja hänet takasin :( :) <3

2

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stallione

      ehkä parasta mitä sinulle on tapahtunut että se jätkä häipyi sun elämästä oliko tosiaan syntyperäinen italian mies eikä mikään matu sieltä

    • 123f213f213f

      vähänkö siisti tyyppi, käytti sua synnytyskoneena ja sitte häippäsi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5594
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2413
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2332
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1069
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1054
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      781
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    Aihe