Mun italialainen mies jätti mut tekstarilla sunnuntaina oon siitä lähtien itkenyt jättämisen syynä oli se ettei ehsitty kauheesti näkee kska mulla on muutto,muttaeihän se oo syy jättää??;( annoin sille aikaa mutta sen mielestä sitä aika oli liikaa....;(ja nyt odotan sen lasta välillä sano että haluaa nähä lastaan ja taas välillä että ei halua, sano mulle päin kasvoja että sä ja lapsi saatte painua kauas mun naaman edestä :((( ja nyt en oo siihe ottanu mitää yhteyttä 4 päivään kska ilmeisesti se ei halua että otan.Mutta mulla on niin kauhee ikävä sitä ja sitä mitä me koettiin 6 kk aikana oltiin siis yhes 6kk ;(( se oli yks mun parhaimmista miehistä ikinä vaikka ero tulikin ja vaikka se haukku mua lutka vammanen idiootti ja juntti mut siltikään en saa pois sitä mielestäni ainoa ihminen joho luotin kaikessa kerroin kaike ainoa josta välitin ja rakastin ja rakastan yhä :(( kumpa saisin jotenki hänet takasin ja voisin kertoo mite paljon siitä välitän:(( Auttakaa miten saada yhteys tähän mieheen ja hänet takasin :( :) <3
Parisuhteen päättyminen
Surullinen
2
852
Vastaukset
- stallione
ehkä parasta mitä sinulle on tapahtunut että se jätkä häipyi sun elämästä oliko tosiaan syntyperäinen italian mies eikä mikään matu sieltä
- 123f213f213f
vähänkö siisti tyyppi, käytti sua synnytyskoneena ja sitte häippäsi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771