Parisuhteen päättyminen

Surullinen

Mun italialainen mies jätti mut tekstarilla sunnuntaina oon siitä lähtien itkenyt jättämisen syynä oli se ettei ehsitty kauheesti näkee kska mulla on muutto,muttaeihän se oo syy jättää??;( annoin sille aikaa mutta sen mielestä sitä aika oli liikaa....;(ja nyt odotan sen lasta välillä sano että haluaa nähä lastaan ja taas välillä että ei halua, sano mulle päin kasvoja että sä ja lapsi saatte painua kauas mun naaman edestä :((( ja nyt en oo siihe ottanu mitää yhteyttä 4 päivään kska ilmeisesti se ei halua että otan.Mutta mulla on niin kauhee ikävä sitä ja sitä mitä me koettiin 6 kk aikana oltiin siis yhes 6kk ;(( se oli yks mun parhaimmista miehistä ikinä vaikka ero tulikin ja vaikka se haukku mua lutka vammanen idiootti ja juntti mut siltikään en saa pois sitä mielestäni ainoa ihminen joho luotin kaikessa kerroin kaike ainoa josta välitin ja rakastin ja rakastan yhä :(( kumpa saisin jotenki hänet takasin ja voisin kertoo mite paljon siitä välitän:(( Auttakaa miten saada yhteys tähän mieheen ja hänet takasin :( :) <3

2

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stallione

ehkä parasta mitä sinulle on tapahtunut että se jätkä häipyi sun elämästä oliko tosiaan syntyperäinen italian mies eikä mikään matu sieltä

• 123f213f213f

vähänkö siisti tyyppi, käytti sua synnytyskoneena ja sitte häippäsi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe