Onko teidän mielestä Kokkola vielä turvallinen paikka asua?
Olen kuullut monien sanovan, että ennen oli kaupungilla liikkuminen iltaisin paljon turvallisempaa kuin nykyisin. Miten te koette tän asian?
Noita ravintoloita ja kuppiloita riittää, joten siellä kävijät tietysti rettelöi, mutta onhan niitä ollut ennen enemmänkin. :)
Mä kyllä pidän tätä kaupunkia vielä suhtkoht turvallisena paikkana liikkua. Enempi torveloita liikkuu netissä. :(
Jk. En tarvi enää kehuja :))
Onko Kokkola turvallinen? :)
118
4377
Vastaukset
- hyvä_paikka_asua
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla.
No on tämä aika hiljainen kaupunki varsinkin iltaisin...ellei peräti melko kuollutta. Olisi mukavaa, jos tuosta keskustasta tehtäisiin viihtyisämpi. Liikkeillä voisi olla värikkäitä valotauluja ja kahviloita saisi myös olla..siis sellaisia mitkä olisi myöhempään auki :) Vetäisi varmasti porukkaa.
- Sun_flower
Entinen Anttila, lapsuudessani se oli Klan vilkkain ostospaikka. Kumisee tyhjyyttään nykyään:( Tulipa vaan mieleen tuosta kuolleesta.
Sun_flower kirjoitti:
Entinen Anttila, lapsuudessani se oli Klan vilkkain ostospaikka. Kumisee tyhjyyttään nykyään:( Tulipa vaan mieleen tuosta kuolleesta.
Mua harmittaa, että Anttila katos. Tuli paljon käytyä siellä. Usein moni joululahjakin löyty just sieltä.
- lopun_alkua
tinttu-liina kirjoitti:
Mua harmittaa, että Anttila katos. Tuli paljon käytyä siellä. Usein moni joululahjakin löyty just sieltä.
Tyhjilleen taitaa jäädäkin kun sieltä KappAhl:kin lähtee Chydeniaan.
lopun_alkua kirjoitti:
Tyhjilleen taitaa jäädäkin kun sieltä KappAhl:kin lähtee Chydeniaan.
Kaikki kohta tuolla Chydeniassa...
Oletteko huomanneet, että täältä vähenee kioskitkin huimaa vauhtia :(tinttu-liina kirjoitti:
Kaikki kohta tuolla Chydeniassa...
Oletteko huomanneet, että täältä vähenee kioskitkin huimaa vauhtia :(Untuvikko tykkää kun rättikaupat ovat saman katon alla.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Untuvikko tykkää kun rättikaupat ovat saman katon alla.. :-)
No juu..onhan se varmaan hyvä juttu silloin, jos tykkää käydä noissa liikkeissä. Ei tartte pomppia ympäri kaupunkia. :)
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Tiimari on toinen, oli kivan kamppeen aarreaitta. Hassua että muuttivat tuotevalikoiman perus muovimukeihin jne. markettitavaraan, joka ei käynyt kaupaksi.
Sun_flower kirjoitti:
Tiimari on toinen, oli kivan kamppeen aarreaitta. Hassua että muuttivat tuotevalikoiman perus muovimukeihin jne. markettitavaraan, joka ei käynyt kaupaksi.
Joo, Tiimari oli kyllä aikoinaan kans mukava liike. Siellä oli monenlaista mukavaa kamaa :) Olis kyllä sekin saanu jäädä ja olla sellainen ku oli alunperin.
Ressun uikutusviesti katoaa kohta..Sais viedä ukon mennessään.
Ai sä oot vielä täällä?? No, ei toi automaatti varmaan jaksanu lennättää tuollasta läskipalloa..harmi..
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sä oot vielä täällä?? No, ei toi automaatti varmaan jaksanu lennättää tuollasta läskipalloa..harmi..
Uus yritys :))))
- Turvaa
Onneksi Soldiers Of Odin valvoo. Taas olivat ilta kävelyllä kaupungilla!
- Natsitvittuun
Naurettavaa sakkia!
- kesäisiä_mietteitä
Turvallista on, iltalenkillä pitää jalkoihinsa kompastua että itsensä loukkaa:) Kehut rupesivat tulemaan jo korvista ulos vai kuinkas kävi?;)
Juu tuli..En ole koskaan ollu mikään kehujenkipiä :)
Ennemmin tykkään itse sanoa muille jotain nättiä.tinttu-liina kirjoitti:
Ennemmin tykkään itse sanoa muille jotain nättiä.Ai et sä diggaa ku mä sanon et sä oot magee mimmi... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ennemmin tykkään itse sanoa muille jotain nättiä.No mä jään sit ootteleen 'jotain nättiä'... ;)
artagnan kirjoitti:
No mä jään sit ootteleen 'jotain nättiä'... ;)
Artsihan se on pölähtäny paikalle :)) Tosi kiva ku tulit! Mä jo oon viime päivinä miettiny, että laitanko täällä kans pillit pussiin. On niin porukka harventunu kamalasti :((
Mut nyt..tiiäkkö, että sä olet oikeasti tosi mukavan tuntunen tyyppi :)) Mä kyllä nii ilahduin taas sun nikin näkemisestä. On kiva, ku tuut höpisemään tänne kaikenmaailman läppää. Sulla ku piisaa kans tuota huumorintajua :))
Toi ei sit ollu mitään pintapuhetta, vaa tuli ihan sydämmestä :)artagnan kirjoitti:
Ai et sä diggaa ku mä sanon et sä oot magee mimmi... ;)
Peukun verran diggasin..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Artsihan se on pölähtäny paikalle :)) Tosi kiva ku tulit! Mä jo oon viime päivinä miettiny, että laitanko täällä kans pillit pussiin. On niin porukka harventunu kamalasti :((
Mut nyt..tiiäkkö, että sä olet oikeasti tosi mukavan tuntunen tyyppi :)) Mä kyllä nii ilahduin taas sun nikin näkemisestä. On kiva, ku tuut höpisemään tänne kaikenmaailman läppää. Sulla ku piisaa kans tuota huumorintajua :))
Toi ei sit ollu mitään pintapuhetta, vaa tuli ihan sydämmestä :)No sä et sit enää heittäis kylmää vesiämpärii niskaan niinku sä kerran meinasit? ;)
artagnan kirjoitti:
No sä et sit enää heittäis kylmää vesiämpärii niskaan niinku sä kerran meinasit? ;)
Oho..millos mä semmosta oon halunnu tehä ja miks?? :))
Ja juu..en heittäis enää..tinttu-liina kirjoitti:
Oho..millos mä semmosta oon halunnu tehä ja miks?? :))
Ja juu..en heittäis enää..No tota... Enkös mä meinannu tulla vetämään serenaadii Butsin kaa... ;)
artagnan kirjoitti:
No tota... Enkös mä meinannu tulla vetämään serenaadii Butsin kaa... ;)
Ai...minne? :] Miten mä en muista olleskaan..Dementia näköjää piinaa :))
- kesäisiä_mietteitä
Keskustelut häipyvät tyystin joka käänteessä, onko samaa muilla vai liekö vika allekirjoittaneen päässä?
Kyllä se vika on sun omassa päässä..heti hoitoon ;))
No oikeesti..välillä on keskustelut kateissa. Ei näytä olevan mitään kiirusta tuolla vianhoidolla.tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä se vika on sun omassa päässä..heti hoitoon ;))
No oikeesti..välillä on keskustelut kateissa. Ei näytä olevan mitään kiirusta tuolla vianhoidolla.No mäki hiffasin tään luetuimmista. Muutoin ei näy mitään...
artagnan kirjoitti:
No mäki hiffasin tään luetuimmista. Muutoin ei näy mitään...
Ihmeen kauan kestää korjaaminen :/
- järjestyspitääolla
Turvaton ja turvallinen,mutta nyt näitten sateenkaari eli pridemarssijoitten aikana kyllä en uskalla päästää nuoria kadulle.Eli ollaan sovittu että vasta ensiviikolla saavat täysin vääriä vaikutteita.
Sori, mut mä en ymmärrä tuota ollenkaan..
Ei Pridekulkueen näkeminen muuta kenenkään suuntautumista.
Ihan hölmöä..
Ja eiköhän nuoret jo tiedä homot ja lesbot. Ei se varmaankaan ole salaisuus enää kenellekkään. Antaa ihmisten elää semmosina ku ovat. Mua ei hetkauta muiden elämiset ja saavat järjestää kulkueitaan vaikka joka päivä. Ei se ole multa pois mitenkään.- järjestyspitääollaa
Saavat olla mutta mikä pakko heidän on tuoda julki seksuaalista suuntautumistaan mm pridemarssein? Ja kyllä pidän nuoreni pridemarssin ajan kotona heidän ei tarvitse nähä poikkeavaa seksuaalista käytöstä.
järjestyspitääollaa kirjoitti:
Saavat olla mutta mikä pakko heidän on tuoda julki seksuaalista suuntautumistaan mm pridemarssein? Ja kyllä pidän nuoreni pridemarssin ajan kotona heidän ei tarvitse nähä poikkeavaa seksuaalista käytöstä.
No voi helvatta..luulekko sä, että siellä sekstaavat samalla ku kävelevät.. :[
No kyl tää mesta on lintukoto ku verrataan stadiin. Sun ei tarvi roudata skidei harrastuksiin ja sit ku sä kuljet kaupungil lompsa takataskus se siel myös pysyy... :)
- Sun_flower
Olisi kiva koittaa asumista isommassa kaupungissa, viihdytkö vaikka täällä ei ole mitään?:)
Koputa äkkiä puuta Artsi..Mulle ainakin käy aina sillai, että ku jotain sanon, nii johan alkaa tapahtumaan :]
Vaikkapa jos sanon ettei ole ollu flunssaa pitkään aikaan, nii takuuvarmasti on parin päivän sisällä!
Hesa on ehkä vähän turvattomampi kaupunki, mut ihana ku siellä on elämää :)tinttu-liina kirjoitti:
Koputa äkkiä puuta Artsi..Mulle ainakin käy aina sillai, että ku jotain sanon, nii johan alkaa tapahtumaan :]
Vaikkapa jos sanon ettei ole ollu flunssaa pitkään aikaan, nii takuuvarmasti on parin päivän sisällä!
Hesa on ehkä vähän turvattomampi kaupunki, mut ihana ku siellä on elämää :)Artsi vaan likipitäen soitteli hätäkeskukseen kolme vuotta sitten kun oli keskusta-alueen puistossa melkeimpä löysät lahkeessa. Että että.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
Artsi vaan likipitäen soitteli hätäkeskukseen kolme vuotta sitten kun oli keskusta-alueen puistossa melkeimpä löysät lahkeessa. Että että.. :-O
:))))
Oho..Artsiko on ollu hätää kärsimässä :)))
Artsiparka..kannattaiskohan hänen varautua pippurisumutteella, nii ois turvallisempi olo ;))
Artsihan on kummiski papumiehiä, nii eiköhän pärjää.. :)tinttu-liina kirjoitti:
:))))
Oho..Artsiko on ollu hätää kärsimässä :)))
Artsiparka..kannattaiskohan hänen varautua pippurisumutteella, nii ois turvallisempi olo ;))
Artsihan on kummiski papumiehiä, nii eiköhän pärjää.. :)Artsi on pavuistaan huolimatta vanha jänishousu.. :-D
butch-cassidy kirjoitti:
Artsi on pavuistaan huolimatta vanha jänishousu.. :-D
:)) Taidat olla aika kaukana nyt Artsista? ;)))
artagnan kirjoitti:
No mä tsiigailin et linnakundi Sörkäst dallaa peräs... ;)
Ja oletit, että sä olet kohteena? :))))
tinttu-liina kirjoitti:
Ja oletit, että sä olet kohteena? :))))
No daami vaan funtsi et toi spurgu tarvii toimittaa putkaan ku seuraa ku hai laivaa... ;)
artagnan kirjoitti:
No daami vaan funtsi et toi spurgu tarvii toimittaa putkaan ku seuraa ku hai laivaa... ;)
Ahaa..sä siis olit siel pelastavana prinssinä, ettei spurgu hönkäse liian liki daamia;)
On se huvittavaa, kun paikalliset ovat mukamas homokammoisia ja kuitenkin kla-palstan kuumin aihe :))) 7 aloitusta kyseisestä asiasta.
Pistää vähän miettimään..rakkaudesta se hevonenkin potkaisee ;)))))Kirkon painostuksen saisi sateenkaariväki kuitenkin jättää sikseen mutta se nyt on vaan meikän mielipide.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Kirkon painostuksen saisi sateenkaariväki kuitenkin jättää sikseen mutta se nyt on vaan meikän mielipide.. :-)
Meinaatko vihkimisjuttua..No mulle on ihan sama toi juttu..Ei se mua kylläkää haittaa ketä siellä vihitään. Enempi mua on kiinnostanut kirkollisveron määrät :]
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaatko vihkimisjuttua..No mulle on ihan sama toi juttu..Ei se mua kylläkää haittaa ketä siellä vihitään. Enempi mua on kiinnostanut kirkollisveron määrät :]
No eipä tuo meikääkään erityisemmin haittaa mutta harmittaa kylläkin heidän puolestaan joille uskonto on isompi juttu. He kun joutuvat joustamaan vastoin näkemyksiään.. :-/
butch-cassidy kirjoitti:
No eipä tuo meikääkään erityisemmin haittaa mutta harmittaa kylläkin heidän puolestaan joille uskonto on isompi juttu. He kun joutuvat joustamaan vastoin näkemyksiään.. :-/
Mut eihän siellä tarvi olla kahtomassa..
Mä ajattelisin, että eikö uskovaisten pitäisi olla suvaitsevaisia kaikkia ihmisiä kohtaan..Ihmiset ku syntyvät semmosiks ku ovat.tinttu-liina kirjoitti:
Mut eihän siellä tarvi olla kahtomassa..
Mä ajattelisin, että eikö uskovaisten pitäisi olla suvaitsevaisia kaikkia ihmisiä kohtaan..Ihmiset ku syntyvät semmosiks ku ovat.No siinä on sitten vastakkain suvaitsevaisuus ja Raamatun sana sekä tulkinnat siitä..
butch-cassidy kirjoitti:
No siinä on sitten vastakkain suvaitsevaisuus ja Raamatun sana sekä tulkinnat siitä..
Nii..se on miten tulkitaan ja mitä siellä pidetään totena.
Jepulista Lumikolaseni, turvallinen on vielä :-) Kunhan vaan maajussit jaksavat pitää elikoitaan kaupungin kupeessa jatkossakin.. ;-D
Oiii..ihana Butsikin tuli pitkästä aikaa!! :))) Todella mukava yllätys!
Oon samaa mieltä, että toivottavasti maajussit jaksavat. Tunnen joitakin ja siks tiiän miten kovaa työtä se on.tinttu-liina kirjoitti:
Oiii..ihana Butsikin tuli pitkästä aikaa!! :))) Todella mukava yllätys!
Oon samaa mieltä, että toivottavasti maajussit jaksavat. Tunnen joitakin ja siks tiiän miten kovaa työtä se on.Turvallinen Iilimatoseni.. ;-D Tsoukki taisi mennä ohitse..
butch-cassidy kirjoitti:
Turvallinen Iilimatoseni.. ;-D Tsoukki taisi mennä ohitse..
TÄH?? Oliko toi joku vitsi?? :]
Mä mietin eka, että miten noi maajussit liittyy turvallisuuteen, mut aattelin sitten, että kai sulla joku pointti siihen oli :))))- sivusta_seurattua
tinttu-liina kirjoitti:
TÄH?? Oliko toi joku vitsi?? :]
Mä mietin eka, että miten noi maajussit liittyy turvallisuuteen, mut aattelin sitten, että kai sulla joku pointti siihen oli :))))Turpa, turvallinen.
- EntinenKittiechihu
En oikein tiedä haluanko tänne enää tulla.. Mutta halusin kommentoida paria asiaa. Kokkola on turvallinen, mutta Koivhaan palvelukeskus ei aina ole rauhallinen.. Minusta on myös ok, että on tuo lesbo/homojen marssi, ihmisiä kun hekin ovat.
- Entinenkittiechihu
No, tuntuu etten mahdu messiin kun Ariel ja kuolaajat on paikalla.. Keskustelun taso laskee tai ei huomioida.. Tuntuu tosi kurjalta.. En ole kateellinen, mutta nuo kuolajutut vaan ottaa päähän ja Ariel ei juttele esim. minulle ollenkaan.
Entinenkittiechihu kirjoitti:
No, tuntuu etten mahdu messiin kun Ariel ja kuolaajat on paikalla.. Keskustelun taso laskee tai ei huomioida.. Tuntuu tosi kurjalta.. En ole kateellinen, mutta nuo kuolajutut vaan ottaa päähän ja Ariel ei juttele esim. minulle ollenkaan.
No eipä se aina meitsillekkään puhu elikkäs samassa veneessä taidetaan olla.. ;-D
Täällä on varmaan ollu jotai juttua sillon ku olin pois jonku aikaa, ku mä oon tipahtanu kärryiltä näistä jutuista :]
- mitä_juttua
tinttu-liina kirjoitti:
Täällä on varmaan ollu jotai juttua sillon ku olin pois jonku aikaa, ku mä oon tipahtanu kärryiltä näistä jutuista :]
Olitte kaikki pois yhtäaikaa, Kittien kaa palasitte ekana ja pikkupimu esikuntineen tuli jälkijunassa.
mitä_juttua kirjoitti:
Olitte kaikki pois yhtäaikaa, Kittien kaa palasitte ekana ja pikkupimu esikuntineen tuli jälkijunassa.
Oon pihalla, ku silloin tein sen aloituksen ja sattumalta Kittie ei silloin kirjotellu mitään, ku muut rekatut tuli. Silloin just tuli tuota juttua, ettei Ariel vastaa Kittielle mitään..tai siis Kittie meinas näin..Mut ku mä en ole nähny mitään viestiä missä Kittie olis kirjotellu ja Ariel ehkä jättäny vastaamatta? Vai mikä juttu tää oikeen on..
- mitä_juttua
tinttu-liina kirjoitti:
Oon pihalla, ku silloin tein sen aloituksen ja sattumalta Kittie ei silloin kirjotellu mitään, ku muut rekatut tuli. Silloin just tuli tuota juttua, ettei Ariel vastaa Kittielle mitään..tai siis Kittie meinas näin..Mut ku mä en ole nähny mitään viestiä missä Kittie olis kirjotellu ja Ariel ehkä jättäny vastaamatta? Vai mikä juttu tää oikeen on..
No noi on ainoat havainnot pikkupimatsusta ja toi jannu (b-c) on sen eksä, tarkkailtu on että tiedetään mistä puhutaan.
mitä_juttua kirjoitti:
No noi on ainoat havainnot pikkupimatsusta ja toi jannu (b-c) on sen eksä, tarkkailtu on että tiedetään mistä puhutaan.
Täällä ei siis ole ollut mitään muita juttuja mitkä ois jääny multa lukematta.
Oli vaa kysyttävä, ku en ole nyt oikein kärryllä missä tässä mennään..- yksi_kuolaaja
tinttu-liina kirjoitti:
Täällä ei siis ole ollut mitään muita juttuja mitkä ois jääny multa lukematta.
Oli vaa kysyttävä, ku en ole nyt oikein kärryllä missä tässä mennään..Oikein ymmärretty, juttusi oli ainoa. Neitokainen kävi kuin kissa kuumassa uunissa, heitti läppää kanssasi ja häipyi tiehensä.
tinttu-liina kirjoitti:
No en mäkään kyl hiffaa. Ariel kerkes olla messis vajaat pari päivää ku homma lähti lapasesta. Sitä ennen pidettiin breikkii...
yksi_kuolaaja kirjoitti:
Oikein ymmärretty, juttusi oli ainoa. Neitokainen kävi kuin kissa kuumassa uunissa, heitti läppää kanssasi ja häipyi tiehensä.
No, minä nyt kerran vielä valaisen, sitten saa olla.. Siis täällä palstalla Ariel ei kyllä juttele yhtään minun kanssa, jättää aina välistä.. Mutta antaa olla, ei ole tarviskaan enää. Juttelen niitten kanssa jotka haluaa.
Ja toisena, itse en jaksa noita söpöily ja kuola juttuja, kun voisi jutella järkevämminkin.. Ei mieheni esim. lässyttä ja ei minun tarvi söpöillä, liian siirappista.- Sun_flower
Kittiechihu-81 kirjoitti:
No, minä nyt kerran vielä valaisen, sitten saa olla.. Siis täällä palstalla Ariel ei kyllä juttele yhtään minun kanssa, jättää aina välistä.. Mutta antaa olla, ei ole tarviskaan enää. Juttelen niitten kanssa jotka haluaa.
Ja toisena, itse en jaksa noita söpöily ja kuola juttuja, kun voisi jutella järkevämminkin.. Ei mieheni esim. lässyttä ja ei minun tarvi söpöillä, liian siirappista.Jätkät on kai enempi söpöilyn perään kuin järkipuheen?
artagnan kirjoitti:
No en mäkään kyl hiffaa. Ariel kerkes olla messis vajaat pari päivää ku homma lähti lapasesta. Sitä ennen pidettiin breikkii...
No noinhan se meniki..
No ei niistä kannata stressiä ottaa.
Joskus muaki ne vähä ärsytti, mut ihan turhaan. Jos ihailun kohde eli Ariel ne vaan kestää, nii mikäs siinä :)
Mä en jaksa välittää tollasesta pikkuseikasta, ku on maailmassa isompiaki murheita. Elämä ku on puristanu viime kuukausien aikana kurkusta monta kertaa, nii nämä on mitättömiä asioita.
Kyllä tänne juttuja mahtuu jokaiselta. Toivottavasti Arielki viel tulee tänne iloisine juttuineen :)
Tonttuki on hukassa..se hävytön :((- kesäisiä_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
No ei niistä kannata stressiä ottaa.
Joskus muaki ne vähä ärsytti, mut ihan turhaan. Jos ihailun kohde eli Ariel ne vaan kestää, nii mikäs siinä :)
Mä en jaksa välittää tollasesta pikkuseikasta, ku on maailmassa isompiaki murheita. Elämä ku on puristanu viime kuukausien aikana kurkusta monta kertaa, nii nämä on mitättömiä asioita.
Kyllä tänne juttuja mahtuu jokaiselta. Toivottavasti Arielki viel tulee tänne iloisine juttuineen :)
Tonttuki on hukassa..se hävytön :((Fiksua tekstiä. Annetaan toki nuoren kukan kukkia ja ihailijoiden ihailla, tuohon ikään kuuluvia molemmat:) Itsekkin tuota joskus kokeneena, sydämmentykytyksiä ja semmoista;)
kesäisiä_mietteitä kirjoitti:
Fiksua tekstiä. Annetaan toki nuoren kukan kukkia ja ihailijoiden ihailla, tuohon ikään kuuluvia molemmat:) Itsekkin tuota joskus kokeneena, sydämmentykytyksiä ja semmoista;)
Haha..kas ku et kirjottanut, että "silloin ku minä olin nuori.." :))))
Sitähä sanotaan, että sitten on vanha ku alkaa jutut tuolla lauseella ;))
Ja juu..on niitä sydämmentykytyksiä piisannu..Nyt niitä saattaa tulla muista syistä. Vaikkapa ku näkee hämähäkin :[Sun_flower kirjoitti:
Jätkät on kai enempi söpöilyn perään kuin järkipuheen?
No ei kai? Kyllä miehen pitää osata muutakin kuin lässyttää.
Niin ja kai meillä "vanhemmilla"naisilla vielä romantiikkaa piisaa myös?😉Kittiechihu-81 kirjoitti:
Niin ja kai meillä "vanhemmilla"naisilla vielä romantiikkaa piisaa myös?😉No he ovat vielä vapaita nuoria, joten kyllähän silloin tuollaset lepertelyt on ihan normaaleja juttuja.
Antaa kuolan valua, kunhan eivät valu kuiviin..tinttu-liina kirjoitti:
No he ovat vielä vapaita nuoria, joten kyllähän silloin tuollaset lepertelyt on ihan normaaleja juttuja.
Antaa kuolan valua, kunhan eivät valu kuiviin..Okei. Mutta kun pysyisi kuolajutut muualla, kun ei niitä muiden tee mieli lukea.. Mutta minkäs teet.
Okei. Mutta kun pysyisi kuolajutut muualla, kun ei niitä muiden tee mieli lukea.. Mutta minkäs teet.
No mä luen kaikkien jutut, ku niitä ei ole koskaan liikaa :)
Sit jos mua hirveesti häiritsis joku juttu, nii sitten en vaan avais näitä sivuja :))- Sun_flower
Niin ja kai meillä "vanhemmilla"naisilla vielä romantiikkaa piisaa myös?😉Itelläni ei ole taitoa söpöilyyn, kai se olisi jännää jos jätkät esim. rustaisivat runoja ja näyttäisivät kiinnostustaan. Voisi vaan paistatella huomion keskipisteenä:)
tinttu-liina kirjoitti:
No mä luen kaikkien jutut, ku niitä ei ole koskaan liikaa :)
Sit jos mua hirveesti häiritsis joku juttu, nii sitten en vaan avais näitä sivuja :))Tottakai seurustellessa saa olla ja näyttää kiinnostustaan vaikka runoilemalla, mutta jos kerää mieshaaremin höpöttämään, siinä helposti ylpistyy ja vaan pompottaa miehiä?
- sivusta_seuraava
Tottakai seurustellessa saa olla ja näyttää kiinnostustaan vaikka runoilemalla, mutta jos kerää mieshaaremin höpöttämään, siinä helposti ylpistyy ja vaan pompottaa miehiä?
No jos jannut tahtoo olla pompoteltavana, se on win-win tilanne?
Tottakai seurustellessa saa olla ja näyttää kiinnostustaan vaikka runoilemalla, mutta jos kerää mieshaaremin höpöttämään, siinä helposti ylpistyy ja vaan pompottaa miehiä?
Meinaakko että kun on jo alkanut seurustelemaan, niin sitten runoillaan? :)
Usein se vaan on niin, ettei silloin enää tehdä semmosta useinkaan, ku ei siihen ole tarvetta :)
Ku on nalkkiin jo saanu , nii sitten sitä huomiota annetaan muilla tavoin :)
Ja jos otetaan esille ny täällä olevat jutut, nii oikeestihan kohde ei ole antanut mitään huomiota näillä kuolajutuille..en ole ainakaa huomannu. Meille rekatuillehan hän vaan juttelee :))tinttu-liina kirjoitti:
Meinaakko että kun on jo alkanut seurustelemaan, niin sitten runoillaan? :)
Usein se vaan on niin, ettei silloin enää tehdä semmosta useinkaan, ku ei siihen ole tarvetta :)
Ku on nalkkiin jo saanu , nii sitten sitä huomiota annetaan muilla tavoin :)
Ja jos otetaan esille ny täällä olevat jutut, nii oikeestihan kohde ei ole antanut mitään huomiota näillä kuolajutuille..en ole ainakaa huomannu. Meille rekatuillehan hän vaan juttelee :))No ei nyt ihan niin, mutta ei saa vaan runoilla, myös jutella älykkäästi. Joo, kyllähän Ariel joillekin rekatuille juttelee..
Kuulemma oma seurustelu suhde oli monen mielestä romanttinen ja kestävä. Ja yhdessä ollaan edelleen.😊
Ja minun mielestäni on kurjaa kun jätetään joku keskusteluista pois.. Olisi mukavaa kun kaikki huomioitaisiin.sivusta_seuraava kirjoitti:
No jos jannut tahtoo olla pompoteltavana, se on win-win tilanne?
Siltä näyttää...
No ei nyt ihan niin, mutta ei saa vaan runoilla, myös jutella älykkäästi. Joo, kyllähän Ariel joillekin rekatuille juttelee..
Kuulemma oma seurustelu suhde oli monen mielestä romanttinen ja kestävä. Ja yhdessä ollaan edelleen.😊
Ja minun mielestäni on kurjaa kun jätetään joku keskusteluista pois.. Olisi mukavaa kun kaikki huomioitaisiin.No kyllähä kaikki useimmiten vastaa saamaansa viestiin..siis ku on kirjottanu jollekki jotakin. Niinku nyt sä vastailet mun viesteihin ja mä sulle takas. :)
Eli pitää kirjottaa jollekki jotakin, että toinen voi vastata.
Ku mä ny kirjotan sulle vaan nyt just, nii eikö se olis hassua jos vaikkapa tonttu tulis nyt mulle sanomaan, että miksen mä sille vastaa..:)
Toi oli ny pikkanen esimerkki vaan :))
Ja tuosta toisesta asiasta..kyllä mä uskon, että monet nuoret osaa keskustella järkeviäkin :)tinttu-liina kirjoitti:
No kyllähä kaikki useimmiten vastaa saamaansa viestiin..siis ku on kirjottanu jollekki jotakin. Niinku nyt sä vastailet mun viesteihin ja mä sulle takas. :)
Eli pitää kirjottaa jollekki jotakin, että toinen voi vastata.
Ku mä ny kirjotan sulle vaan nyt just, nii eikö se olis hassua jos vaikkapa tonttu tulis nyt mulle sanomaan, että miksen mä sille vastaa..:)
Toi oli ny pikkanen esimerkki vaan :))
Ja tuosta toisesta asiasta..kyllä mä uskon, että monet nuoret osaa keskustella järkeviäkin :)No sori kun olen asiasta valittanut, olen herkkä ja osaan kyllä huomata kun syrjitään... Mutta antaa nyt asian olla. Ja Tontun ja sun kanssa ja muutaman muun kanssa on ollut kiva kirjoitella, ei silloin ollut ulkopuolinen olo. Tonttua on ikävä, harmi kun ei ole käynyt täällä..
- villakoiran_ytimeen
No sori kun olen asiasta valittanut, olen herkkä ja osaan kyllä huomata kun syrjitään... Mutta antaa nyt asian olla. Ja Tontun ja sun kanssa ja muutaman muun kanssa on ollut kiva kirjoitella, ei silloin ollut ulkopuolinen olo. Tonttua on ikävä, harmi kun ei ole käynyt täällä..
No oletko koittanut kirjoittaa sille jotain jossain?
No sori kun olen asiasta valittanut, olen herkkä ja osaan kyllä huomata kun syrjitään... Mutta antaa nyt asian olla. Ja Tontun ja sun kanssa ja muutaman muun kanssa on ollut kiva kirjoitella, ei silloin ollut ulkopuolinen olo. Tonttua on ikävä, harmi kun ei ole käynyt täällä..
Oon ollu ulkona jäähtymässä :))
Mä nyt kirjotan niinku mä näen tän..Mä en ole missään vaiheessa nähny mitenkään sitä, että sua tai ketään syrjittäis. Jokainen on aika mukavasti vastaillu aina toisten viesteihin. Tuolla jo yritinkin kertoa, että kaikki saa kaikilta viestejä kunhan pysyy itsekkin aktiivisena. Pitää vastailla ja luoda jutunjuurta että jutut jatkuu :) Live-elämässäkin jos ei puhu, niin ei muutkaan kauaa jaksa puhua, eli höpinää vaan pönttöön :)
Mukavaahan se oli aikoinaan, ku tonttuki täällä vielä pomppi, mut jostain syystä hän ei nyt täällä ole ja sillehän ei voi mitään vaikka päällään seisois :[
Nyt meitä on ollu täällä joitaki rekattuja ja muutama muu vakiokirjoittaja. Olis kiva ku me kaikki yritettäis tulla toimeen, ku kohta täällä ei ole enää ketään.
Eihä se ole kirkossa kuulutettua miten kauan täällä yleensä minä ja muut ihmiset käy, mut nyt ku vielä käydään, nii toivottavasti sopuisin mielin ♡- sen_kun_saisi
Sun_flower kirjoitti:
Itelläni ei ole taitoa söpöilyyn, kai se olisi jännää jos jätkät esim. rustaisivat runoja ja näyttäisivät kiinnostustaan. Voisi vaan paistatella huomion keskipisteenä:)
Pikkupimatsulle on jaettu geenilotossa parhaat kortit.
tinttu-liina kirjoitti:
Oon ollu ulkona jäähtymässä :))
Mä nyt kirjotan niinku mä näen tän..Mä en ole missään vaiheessa nähny mitenkään sitä, että sua tai ketään syrjittäis. Jokainen on aika mukavasti vastaillu aina toisten viesteihin. Tuolla jo yritinkin kertoa, että kaikki saa kaikilta viestejä kunhan pysyy itsekkin aktiivisena. Pitää vastailla ja luoda jutunjuurta että jutut jatkuu :) Live-elämässäkin jos ei puhu, niin ei muutkaan kauaa jaksa puhua, eli höpinää vaan pönttöön :)
Mukavaahan se oli aikoinaan, ku tonttuki täällä vielä pomppi, mut jostain syystä hän ei nyt täällä ole ja sillehän ei voi mitään vaikka päällään seisois :[
Nyt meitä on ollu täällä joitaki rekattuja ja muutama muu vakiokirjoittaja. Olis kiva ku me kaikki yritettäis tulla toimeen, ku kohta täällä ei ole enää ketään.
Eihä se ole kirkossa kuulutettua miten kauan täällä yleensä minä ja muut ihmiset käy, mut nyt ku vielä käydään, nii toivottavasti sopuisin mielin ♡Anteeksi jos täytyy jäähdytellä minun takia. Ja olen kyllä joskus yrittänyt Arielille kirjoittaa, mutta ei hän ikinä reagoinut..
Tiedän etten kuvittele asiaa, mutta kun tämä mielipiteeni aiheuttaa närää, niin on varmaan parasta että jätän palstan, niin saatte olla rauhassa.
Mukavaa kesää kaikille!- mietippä_nyt
Anteeksi jos täytyy jäähdytellä minun takia. Ja olen kyllä joskus yrittänyt Arielille kirjoittaa, mutta ei hän ikinä reagoinut..
Tiedän etten kuvittele asiaa, mutta kun tämä mielipiteeni aiheuttaa närää, niin on varmaan parasta että jätän palstan, niin saatte olla rauhassa.
Mukavaa kesää kaikille!Taitaa jutut olla finito. Ei kai tosta pikkupimusta vastausta enää irtoa kun olet sen läpikotaisin haukkunut.
Anteeksi jos täytyy jäähdytellä minun takia. Ja olen kyllä joskus yrittänyt Arielille kirjoittaa, mutta ei hän ikinä reagoinut..
Mukavaa kesää kaikille!Minun jäähdyttelyt ulkona johtui kuumuudesta sisällä. Jos täällä hiiltyisin, niin tuskin siitä sanoisin.
En osaa/jaksa sanoa enää mitään tuohon toiseen asiaan. Ihan niinku mä löisin päätäni seinään koko ajan.. :(- Sun_flower
Mukavaa kesää kaikille!Teetkö kärpäsestä härkäsen, toi Ariel on vastannut suht harvakseltaan ja mielestäni lähinnä vaan sinulle ja Tinttu-Liinalle. Kai noi voi loukata, haaremikommentit jne.
Mukavaa kesää kaikille!Hyvää jatkoo sulleki ja kiitti et sä painat jarruu tohon mustamaalaukseen. Sä ku vedit jutskaan mukaan yleensä muitaki törkyturpii...
tinttu-liina kirjoitti:
Minun jäähdyttelyt ulkona johtui kuumuudesta sisällä. Jos täällä hiiltyisin, niin tuskin siitä sanoisin.
En osaa/jaksa sanoa enää mitään tuohon toiseen asiaan. Ihan niinku mä löisin päätäni seinään koko ajan.. :(No kyl sä omaat tiettyi diplomaattisii kykyi mut ku joku päättää polttaa sillat et sä sille mitään voi...
Sun_flower kirjoitti:
Teetkö kärpäsestä härkäsen, toi Ariel on vastannut suht harvakseltaan ja mielestäni lähinnä vaan sinulle ja Tinttu-Liinalle. Kai noi voi loukata, haaremikommentit jne.
No jokainen voi itekseen funtsii et mitkä ois fiilikset...
artagnan kirjoitti:
No kyl sä omaat tiettyi diplomaattisii kykyi mut ku joku päättää polttaa sillat et sä sille mitään voi...
Noo..ei hyvin mennyt..
On äärimmäisen järkkyä, ku yrittää kertoa niinku asiat on..uudelleen ja uudelleen, mut mikään ei auta :( Tuntuu että melkeen sydänverellä sitä raapustaa, mut ei mitään vaikutusta!
Ja mä en käsitä, että ku Ariel harvoin (ihan liian harvoin) käy täällä, nii miks hän on niinku tikunnokassa..Me muut kuitenki kirjotellaa kans ja vastaillaa niille jotka on meille kirjottanu. Mä nyt tarkotan sitä, että miks moinen meteli harvoin käyvästä ku onhan täällä kirjoittajia...:]
Ja nyt kyllä Ariel on saanu moitteita ihan turhaan, ku ei ole tapahtunu mitään semmosta mistä voi metakkaa nostaa.
Tuos ylempänä yritin selitellä monta kertaa, mut ei oikein toiminu.- EntinenKittiechihu
tinttu-liina kirjoitti:
Noo..ei hyvin mennyt..
On äärimmäisen järkkyä, ku yrittää kertoa niinku asiat on..uudelleen ja uudelleen, mut mikään ei auta :( Tuntuu että melkeen sydänverellä sitä raapustaa, mut ei mitään vaikutusta!
Ja mä en käsitä, että ku Ariel harvoin (ihan liian harvoin) käy täällä, nii miks hän on niinku tikunnokassa..Me muut kuitenki kirjotellaa kans ja vastaillaa niille jotka on meille kirjottanu. Mä nyt tarkotan sitä, että miks moinen meteli harvoin käyvästä ku onhan täällä kirjoittajia...:]
Ja nyt kyllä Ariel on saanu moitteita ihan turhaan, ku ei ole tapahtunu mitään semmosta mistä voi metakkaa nostaa.
Tuos ylempänä yritin selitellä monta kertaa, mut ei oikein toiminu.😢😢😢😢😢😢😢😢😞😞😖😢😭😭😭😭😢😢 Yritin myös selittää oman pointtini, ja kaikki kääntyivät vastaan.. Minusta selän kääntäminen on aika ilkeätä myös.. Olen pyytänyt anteeksi ja yrittänyt ystävystyä, mutta ei se riittänyt.. Minunkin puolella oli palstailijoita, mutta kaikki tottelevat nyt teitä. Pyydän edelleen anteeksi, jos olen tehnyt väärin. Vaihtakaa juttua, ja jättäkää sairas ihminen rauhaan, miettikää mitä tuo oma touhunne tekee mielenterveyskuntoutujalle... 😞
- random_kuolaleuka
tinttu-liina kirjoitti:
Noo..ei hyvin mennyt..
Tuos ylempänä yritin selitellä monta kertaa, mut ei oikein toiminu.10 pistettä ja papukaijamerkki yrityksestä, kyllä toi takuulla maitohapoille veti:(
EntinenKittiechihu kirjoitti:
😢😢😢😢😢😢😢😢😞😞😖😢😭😭😭😭😢😢 Yritin myös selittää oman pointtini, ja kaikki kääntyivät vastaan.. Minusta selän kääntäminen on aika ilkeätä myös.. Olen pyytänyt anteeksi ja yrittänyt ystävystyä, mutta ei se riittänyt.. Minunkin puolella oli palstailijoita, mutta kaikki tottelevat nyt teitä. Pyydän edelleen anteeksi, jos olen tehnyt väärin. Vaihtakaa juttua, ja jättäkää sairas ihminen rauhaan, miettikää mitä tuo oma touhunne tekee mielenterveyskuntoutujalle... 😞
Kuules Kittie..mä olen ihan nätisti kirjotellu sulle näitä juttuja ja yrittäny selittää..
Mä en nyt vaa ymmärrä mitenkää, että miks sä olet ny olla niin stressaantunu Arielin vastaamisesta, ku eihä se ees paljoo käy täällä. Silloin ku viimeks kävi, nii sä et ollu täällä edes. Ei silloin voi vastata, jos ei ihminen edes ole paikalla kirjottamassa. Ja se aloitus minkä silloin ennen mua teit, nii ehti tippua ku täällä ei ollu ketään. Se että siihen ei kukaan vastannu, oli silkka sattumus. Sun olis pitäny vaa nostaa se uudelleen ylös.
Ja kukaan ei ole täällä ollu sua kohtaan ilkeä. Mä en ainakaan suostu syyllistymään, ku minusta me ollaan kaikki oltu sulle kilttejä..ihan oikeasti.
Ja mä oon yrittäny sulle monin viestein selittää näitä, mut sä et halua ottaa mitään vastaan.
Mua ei kyllä nyt voi syyttää mistään ilkeilystä, ku oon nätisti yrittäny saada sopua aikaan..- Sun_flower
😢😢😢😢😢😢😢😢😞😞😖😢😭😭😭😭😢😢 Yritin myös selittää oman pointtini, ja kaikki kääntyivät vastaan.. Minusta selän kääntäminen on aika ilkeätä myös.. Olen pyytänyt anteeksi ja yrittänyt ystävystyä, mutta ei se riittänyt.. Minunkin puolella oli palstailijoita, mutta kaikki tottelevat nyt teitä. Pyydän edelleen anteeksi, jos olen tehnyt väärin. Vaihtakaa juttua, ja jättäkää sairas ihminen rauhaan, miettikää mitä tuo oma touhunne tekee mielenterveyskuntoutujalle... 😞
Kouluaikoina oli vaikeeta, sorsittiin ja eristettiin porukasta. En vaan viitti lähteä aisaparina kiusaamaan ketään. Kavereita voidaan olla jatkossakin mutta ajojahdit ei kiinnosta.
- EntinenKittiechihu
Sun_flower kirjoitti:
Kouluaikoina oli vaikeeta, sorsittiin ja eristettiin porukasta. En vaan viitti lähteä aisaparina kiusaamaan ketään. Kavereita voidaan olla jatkossakin mutta ajojahdit ei kiinnosta.
Annetaan asian olla, raskasta minullekin, kun porukkaan en sovi.. Kaikki hiljenevät ja katoavat, tai lyöttäytyvät samaan jengiin.. Olen ollut koulukiusattu ala-asteelta-ammattkouluun, joten tunteita on, ja en halua ketään itse kiusata.. Pyydän anteeksi edelleen jos olen käsittänyt asian väärin ja käyttäytynyt huonosti.💖💗 Olen ihan mukava ja empaattinen ihminen, ystävien mukaan. Mutta voin jättää palstan, jos se on parempi ja mukavempaa teille, en halua olla häiriöksi ja vaivaksi.
- Sun_flower
Annetaan asian olla, raskasta minullekin, kun porukkaan en sovi.. Kaikki hiljenevät ja katoavat, tai lyöttäytyvät samaan jengiin.. Olen ollut koulukiusattu ala-asteelta-ammattkouluun, joten tunteita on, ja en halua ketään itse kiusata.. Pyydän anteeksi edelleen jos olen käsittänyt asian väärin ja käyttäytynyt huonosti.💖💗 Olen ihan mukava ja empaattinen ihminen, ystävien mukaan. Mutta voin jättää palstan, jos se on parempi ja mukavempaa teille, en halua olla häiriöksi ja vaivaksi.
No tää juttu sai alkunsa tyhjästä, kukaan ei oo ketään pois ajamassa. Koita jaksaa:)
No justiinsa.... Oon hetken pois ja KUKAAN EI OLE kirjottanu mulle!!?? :))
Saa löytyä hyvä selitys tai muuten ei hyvä heilu...Kittiechihu-81 kirjoitti:
Höpö, höpö! Satuin vaan lukemaan viestisi.😃
Nii'i, mut vastasit samalla ;)
Muönnä vaa, ettet uskaltanu olla kirjoittamatta? :}tinttu-liina kirjoitti:
Nii'i, mut vastasit samalla ;)
Muönnä vaa, ettet uskaltanu olla kirjoittamatta? :}En minä sinua pelkkää, kunhan on päivä pulkassa ja oli aikaa tulla lukemaan viestejä.😊
- tottakai_on
"Onko Kokkola turvallinen?"
Kakolassa on toiminta lopetettu jo ajat sitten. Kakola muutti Saramäkeen. - myrskyvaroitus
Tuuleepa vallan hemmetisti!
- Kakola_on_turvallinen
Tämä tiedoksenne:
"Kakolassa on toiminta lopetettu jo ajat sitten. Kakola muutti Saramäkeen. " - svuunhypännyt
Oli se hirmuisen näköistä, kun Petri R ajeli ukkossateessa eilen liiraillen ylinopeutta Kokkolan kaduilla. Eikö tätä miestä sada koskaan kuriin?
- Muualta
Narkit pilaa Kokkolan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319