Jettime avaisi haun talvikaudelle. Kiinnostaisi ehkä hakea :)
Kokemuksia?
Jettime Cabin crew
17
4012
Vastaukset
- 3242223
Ruotsi tai muut skandikielet jos sujuvat, niin varmasti ihan hyvä työpaikka. Palkka ainakin kohdallaan.
- ida88
Onneksi huomasin juuri ennen hakua, että Jet Time Finlandin yrityskieli on ruotsi.
- Kysynvaan
Mikä palkka on suunnilleen?
- jetttti
Onko kellään kuulunut mitään Jet timelta päin? Itse laitoin hakemuksen, kun haku aukesi, mutta ei ole vielä kuulunut mitään :(
- JTG
Mulle soitettiin melkein heti hakemuksen laiton jälkeen, toki ilmenikin että sain jatkoa määräaikaisuudelleni nykyisessä työpaikassani niin en osallistunutkaan haastatteluun 🙈 mutta älä menetä toivoa! Varmasti rekrypäiviä on monia ja saattavat kutsua porrastetusti haastatteluihin :)
- CCM91
Ei yllätys tuosta firmasta, olin itse yhden kauden töissä ja jos voisin voisi kertoa aika ihmeellisiä juttuja.
- SLSY
Jos olette hakeneet kyseisessä haussa ko yritykseen töihin , voitte riitauttaa tuon haun vedoten ohi haastattelun otettuun henkilöön. Ensin pitää pystyä todistamaan etä tuo väite on tosi.
Näin ei pitäisi minkään lento-operaattorin toimia, ko menettely on vastaan sovittuja työtapoja, - Stuertti91
Näyttää muutenkin menevän huonosti. Hyvä jos et päässyt ko firmalle!
Kovin paljon ei kannata huudella "pahaa" toimijoista, koska lentoalan piirit ovat aika pienet. Itsekin olen kuullut tuosta takaovesta sisään päässeestä tytöstä, mutta siihen varmaan operoijalla perusteet. Kannattaa olla suoraan yhteydessä työnantajaan eikä vatvoa asiaa keskustelupalstoilla!
2014/08 2015/08 2016/08 2017/08
Liikevaihto (tuhatta euroa) 5921 13192 8239 539
Liikevaihdon muutos 67,1% -37,5% -93,5% - kokelas93
Tietääkö kukaan miten Jet Timella näkyy se että yrityksen kieli on ruotsi?
- entJT
No itsehän jo vastasit tuohon, "yrityskieli ruotsi" ja ilmailukieli englanti. Siis aikakin silloin kun itse oli ko firmalla niin yrityksen asiat yms puhuttiin ruotsiksi tai puhelut olivat ruotsiksi. Ja lentotyöhön olevat manuaalit yms englanniksi.
- Anonyymi
Onko palkka 45 000 vuodessa vai vähemmän vai enemmän? Tienaan 45t+15t kahdesta eri työstä ja mietin että jos vaihtaisin päätyöni lentoemon hommiin ja jatkaisin freelancerina hoitoalan hommissa mutta en ole varma kannattaako. Niillä haku päällä taas. Mutta jos vuosipalkka jotain kolmosella alkavaa niin sitten ei kannata edes miettiä, oon käsittänyt että duunaripalkkaa kuitenkin nostavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3417705Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r755456Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114623Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274420Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1434290Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523947Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1573819Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773717Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293606SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853451