Jettime Cabin crew

JTG

Jettime avaisi haun talvikaudelle. Kiinnostaisi ehkä hakea :)

Kokemuksia?

17

2713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3242223

Ruotsi tai muut skandikielet jos sujuvat, niin varmasti ihan hyvä työpaikka. Palkka ainakin kohdallaan.

• ida88

Onneksi huomasin juuri ennen hakua, että Jet Time Finlandin yrityskieli on ruotsi.

• Kysynvaan

Mikä palkka on suunnilleen?

• jetttti

Onko kellään kuulunut mitään Jet timelta päin? Itse laitoin hakemuksen, kun haku aukesi, mutta ei ole vielä kuulunut mitään :(

• JTG

Mulle soitettiin melkein heti hakemuksen laiton jälkeen, toki ilmenikin että sain jatkoa määräaikaisuudelleni nykyisessä työpaikassani niin en osallistunutkaan haastatteluun 🙈 mutta älä menetä toivoa! Varmasti rekrypäiviä on monia ja saattavat kutsua porrastetusti haastatteluihin :)

• CCM91

Ei yllätys tuosta firmasta, olin itse yhden kauden töissä ja jos voisin voisi kertoa aika ihmeellisiä juttuja.

• SLSY

Jos olette hakeneet kyseisessä haussa ko yritykseen töihin , voitte riitauttaa tuon haun vedoten ohi haastattelun otettuun henkilöön. Ensin pitää pystyä todistamaan etä tuo väite on tosi.
      Näin ei pitäisi minkään lento-operaattorin toimia, ko menettely on vastaan sovittuja työtapoja,

• Stuertti91

Näyttää muutenkin menevän huonosti. Hyvä jos et päässyt ko firmalle!
      Kovin paljon ei kannata huudella "pahaa" toimijoista, koska lentoalan piirit ovat aika pienet. Itsekin olen kuullut tuosta takaovesta sisään päässeestä tytöstä, mutta siihen varmaan operoijalla perusteet. Kannattaa olla suoraan yhteydessä työnantajaan eikä vatvoa asiaa keskustelupalstoilla!

2014/08 2015/08 2016/08 2017/08
      Liikevaihto (tuhatta euroa) 5921 13192 8239 539
      Liikevaihdon muutos 67,1% -37,5% -93,5%

• kokelas93

Tietääkö kukaan miten Jet Timella näkyy se että yrityksen kieli on ruotsi?

• entJT

No itsehän jo vastasit tuohon, "yrityskieli ruotsi" ja ilmailukieli englanti. Siis aikakin silloin kun itse oli ko firmalla niin yrityksen asiat yms puhuttiin ruotsiksi tai puhelut olivat ruotsiksi. Ja lentotyöhön olevat manuaalit yms englanniksi.

• Anonyymi

Onko palkka 45 000 vuodessa vai vähemmän vai enemmän? Tienaan 45t+15t kahdesta eri työstä ja mietin että jos vaihtaisin päätyöni lentoemon hommiin ja jatkaisin freelancerina hoitoalan hommissa mutta en ole varma kannattaako. Niillä haku päällä taas. Mutta jos vuosipalkka jotain kolmosella alkavaa niin sitten ei kannata edes miettiä, oon käsittänyt että duunaripalkkaa kuitenkin nostavat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      401
      2264
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2130
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1832
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      446
      1783
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1454
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      114
      1393
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      227
      1056
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      936
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      75
      909
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      852
    Aihe