Jettime Cabin crew

JTG

Jettime avaisi haun talvikaudelle. Kiinnostaisi ehkä hakea :)

Kokemuksia?

17

4666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3242223

Ruotsi tai muut skandikielet jos sujuvat, niin varmasti ihan hyvä työpaikka. Palkka ainakin kohdallaan.

• ida88

Onneksi huomasin juuri ennen hakua, että Jet Time Finlandin yrityskieli on ruotsi.

• Kysynvaan

Mikä palkka on suunnilleen?

• jetttti

Onko kellään kuulunut mitään Jet timelta päin? Itse laitoin hakemuksen, kun haku aukesi, mutta ei ole vielä kuulunut mitään :(

• JTG

Mulle soitettiin melkein heti hakemuksen laiton jälkeen, toki ilmenikin että sain jatkoa määräaikaisuudelleni nykyisessä työpaikassani niin en osallistunutkaan haastatteluun 🙈 mutta älä menetä toivoa! Varmasti rekrypäiviä on monia ja saattavat kutsua porrastetusti haastatteluihin :)

• CCM91

Ei yllätys tuosta firmasta, olin itse yhden kauden töissä ja jos voisin voisi kertoa aika ihmeellisiä juttuja.

• SLSY

Jos olette hakeneet kyseisessä haussa ko yritykseen töihin , voitte riitauttaa tuon haun vedoten ohi haastattelun otettuun henkilöön. Ensin pitää pystyä todistamaan etä tuo väite on tosi.
      Näin ei pitäisi minkään lento-operaattorin toimia, ko menettely on vastaan sovittuja työtapoja,

• Stuertti91

Näyttää muutenkin menevän huonosti. Hyvä jos et päässyt ko firmalle!
      Kovin paljon ei kannata huudella "pahaa" toimijoista, koska lentoalan piirit ovat aika pienet. Itsekin olen kuullut tuosta takaovesta sisään päässeestä tytöstä, mutta siihen varmaan operoijalla perusteet. Kannattaa olla suoraan yhteydessä työnantajaan eikä vatvoa asiaa keskustelupalstoilla!

2014/08 2015/08 2016/08 2017/08
      Liikevaihto (tuhatta euroa) 5921 13192 8239 539
      Liikevaihdon muutos 67,1% -37,5% -93,5%

• kokelas93

Tietääkö kukaan miten Jet Timella näkyy se että yrityksen kieli on ruotsi?

• entJT

No itsehän jo vastasit tuohon, "yrityskieli ruotsi" ja ilmailukieli englanti. Siis aikakin silloin kun itse oli ko firmalla niin yrityksen asiat yms puhuttiin ruotsiksi tai puhelut olivat ruotsiksi. Ja lentotyöhön olevat manuaalit yms englanniksi.

• Anonyymi

Onko palkka 45 000 vuodessa vai vähemmän vai enemmän? Tienaan 45t+15t kahdesta eri työstä ja mietin että jos vaihtaisin päätyöni lentoemon hommiin ja jatkaisin freelancerina hoitoalan hommissa mutta en ole varma kannattaako. Niillä haku päällä taas. Mutta jos vuosipalkka jotain kolmosella alkavaa niin sitten ei kannata edes miettiä, oon käsittänyt että duunaripalkkaa kuitenkin nostavat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      306
      3631
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      1996
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1636
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1481
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      94
      1261
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1181
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      95
      1032
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      857
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      777
    Aihe