Jettime avaisi haun talvikaudelle. Kiinnostaisi ehkä hakea :)
Kokemuksia?
Jettime Cabin crew
17
2582
Vastaukset
- 3242223
Ruotsi tai muut skandikielet jos sujuvat, niin varmasti ihan hyvä työpaikka. Palkka ainakin kohdallaan.
- ida88
Onneksi huomasin juuri ennen hakua, että Jet Time Finlandin yrityskieli on ruotsi.
- Kysynvaan
Mikä palkka on suunnilleen?
- jetttti
Onko kellään kuulunut mitään Jet timelta päin? Itse laitoin hakemuksen, kun haku aukesi, mutta ei ole vielä kuulunut mitään :(
- JTG
Mulle soitettiin melkein heti hakemuksen laiton jälkeen, toki ilmenikin että sain jatkoa määräaikaisuudelleni nykyisessä työpaikassani niin en osallistunutkaan haastatteluun 🙈 mutta älä menetä toivoa! Varmasti rekrypäiviä on monia ja saattavat kutsua porrastetusti haastatteluihin :)
- CCM91
Ei yllätys tuosta firmasta, olin itse yhden kauden töissä ja jos voisin voisi kertoa aika ihmeellisiä juttuja.
- SLSY
Jos olette hakeneet kyseisessä haussa ko yritykseen töihin , voitte riitauttaa tuon haun vedoten ohi haastattelun otettuun henkilöön. Ensin pitää pystyä todistamaan etä tuo väite on tosi.
Näin ei pitäisi minkään lento-operaattorin toimia, ko menettely on vastaan sovittuja työtapoja, - Stuertti91
Näyttää muutenkin menevän huonosti. Hyvä jos et päässyt ko firmalle!
Kovin paljon ei kannata huudella "pahaa" toimijoista, koska lentoalan piirit ovat aika pienet. Itsekin olen kuullut tuosta takaovesta sisään päässeestä tytöstä, mutta siihen varmaan operoijalla perusteet. Kannattaa olla suoraan yhteydessä työnantajaan eikä vatvoa asiaa keskustelupalstoilla!
2014/08 2015/08 2016/08 2017/08
Liikevaihto (tuhatta euroa) 5921 13192 8239 539
Liikevaihdon muutos 67,1% -37,5% -93,5% - kokelas93
Tietääkö kukaan miten Jet Timella näkyy se että yrityksen kieli on ruotsi?
- entJT
No itsehän jo vastasit tuohon, "yrityskieli ruotsi" ja ilmailukieli englanti. Siis aikakin silloin kun itse oli ko firmalla niin yrityksen asiat yms puhuttiin ruotsiksi tai puhelut olivat ruotsiksi. Ja lentotyöhön olevat manuaalit yms englanniksi.
- Anonyymi
Onko palkka 45 000 vuodessa vai vähemmän vai enemmän? Tienaan 45t+15t kahdesta eri työstä ja mietin että jos vaihtaisin päätyöni lentoemon hommiin ja jatkaisin freelancerina hoitoalan hommissa mutta en ole varma kannattaako. Niillä haku päällä taas. Mutta jos vuosipalkka jotain kolmosella alkavaa niin sitten ei kannata edes miettiä, oon käsittänyt että duunaripalkkaa kuitenkin nostavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764